-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟ آموزش+نکات

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟ آموزش+نکات

از قدیم گفته‌اند که شنیدن کی بود مانند دیدن! دیدن همان کاری است که اینستاگرام با ذهن و روان کاربران انجام می‌دهد. به طور روشن‌تر بگوییم که فضای عکس محور اینستاگرام تاثیر بسیار بسیار بیشتری از فضای نوشتاری و گفتاری دارد، چراکه طبق پژوهش‌های صورت گفته عکس به ناخوداگاه آدمی نفوذ میکند و او را به عمل وا میدارد. 
آنچه که باید در رابطه با افزایش فالوور واقعی اینستاگرامی بدانید 
افزایش فالوور در اینستاگرام به دو صورت است. یک به صورت افزایش فالوور فیک و دو به صورت افزایش فالوور واقعی. خب مسلما هر کدام از این دو روش معایت و مزایای خود را دارد. 
اگر فالور فیک بگیرید درست است که تعداد فالورهای شما بالا خواهد رفت ولی یک جای کار میم لنگد و ان یک جا تعداد لایکهای شماست. چراکه فالورهای فیک نمی‌توانند پستهای شما را لایک کنند. البته خب صاحبان کسب و کاری نیز هستند که تنها عدد فالور شده در پیج برایشان مهم است و باتوجه به نوع خدماتی که ارائه میدهند برایشان سودآور است.
 
و اما فالوور واقعی! در این روش شما فالوورها و کاربرانی را که واقعی هستند جذب می‌کنید. این فالوورها می‌توانند پست شما را لایک کنند، نظر بدهند و حتی برای شما تبلیغات کنند و کسب و کار شما را چند قدم از رقیبانتان بیشتر جلو ببرند. البته بگوییم که این روش نیازمند صبر و خلاقیت بسیار است و این قصه سر دراز دارد.
 

ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام
 

1 . برای پروفایل خود خلاقیت به خرج دهید : 
در انتخاب  تصاویر و ویدئوهای جذاب کوشا باشید و در پروفایل خود انواع مختلفی از تصاویر را به اشتراک بگذارید. خلاصه بهتر است خلاقیت زیادی به خرج دهید به گونه‌ای که فالوور با نگاه کردن به پروفایل شما مجذوب آن شود و به دنبال کردن پیج شما تشویق شود. همچنین می‌توانید عکسی زیبا و نیز یک بیوی جذاب و عالی برای تاثیر بیشتر در پروفایلتان بگذارید.
 
2 . با برنامه‌ ریزی پیش بروید : 
وجود یک برنامه کاری در حوزه فعالیت¬ مربوطه به هدفمند بودن پیج کمک می‌کند. متعاقبا" وقتی هدفتان مشخص است باعث موفقیت بیشتر شما می¬شود. توجه داشته باشید که پست‌ها را دسته بندی کنید و آن‌ها را در زمان مناسب به اشتراک بگذارید.
 
3 . در پیج خود فعال و فعال تر باشید: 
زمانی که فالوورهای واقعی خود را جمع کردید شما یک پیج عالی دارید اما تنها این کافی نیست و در واقع برای اینکه فالوورهای‌تان شما را آنفالو نکنند و به کسب و کارتان لطمه‌ای وارد نشود باید از پیش فعال‌تر باشد و مطالب بیشتر و جدیدتری در پروفایتان قرار دهید. جدیدا" اینستاگرام امکان استوری گذاشتن و لایو گذاشتن را هم ایجاد کرده است، شما می‌توانید از این دو فاکتور تاثیرگذار برای اکتیو بودن پیجتان بیشتر بهره بگیرید.
 
4 . حتما با پیج هایی که هم حوزه شما هستند ارتباط داشته باشید: 
پیج های مرتبط با فعالیت خودتان را پیدا کنید و آنها را فالوو کرده و فعالیتشان را پیگیری نمایید و با آنها ارتباط برقرار کنید. سعی کنید هرچندمدت یکبار با این پیج ها تبادل تبلیغات داشته باشید. این کار امکان اینکه در لیست Suggestion آن ها قرار بگیرید را بوجود می آورد و فالوور‌های واقعی ‌تان هرچه سریع‌تر افزایش پیدا میکنند.
 
5 . می‌توانید از ربات اینستاگرام نیز استفاده کنید: 
استفاده از ربات اینستاگرام یکی دیگر از راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام است. اینکه همیشه فعال باشید ممکن است برای شما سخت باشد، اما با وجود ربات‌های اینستاگرامی دیگر نگران نباشید آن‌ها به جای شما فعالیت می کنند. وقتی اکانت خود را در ربات اینستاگرام فعال کردید، ربات به جای شما می‌تواند وظایفی مانند لایک کردن و فالوو کردن افراد خاص را به راحتی انجام دهد. 
 

خرید فالوور واقعی و فوری فالووریاب 

امکان دارد در زمانی خاص به فالوور فوری نیاز داشته باشید. مانند زمانی که رقیبان شما عرصه را بر شما تن کرده‌اند و شما باید فروشی بیشتر داشته باشید و یا زمانی که خدمات شما منحصر به فرد است و نیاز دارید که کل بازار را در دستان خود بگیرید و یا حتی زمانی که جنس‌های زیادی در راه است و شما نیاز به فالوورهایی واقعی دارید که پیج شما را گرم کنند. 
در این مواقع ضروری دیگر خلاقیت و صبر و حوصله جوابگو نیست و یک روش سریع شما را باید به اهدافتان برساند. پس می‌توانید روی خرید فالوور فوری از فالووریاب حساب باز کنید و در این بازار پراشوب خیال خود را راحت کنید. 
فالووریاب با ارائه پکیج‌های فالوور برای اینستاگرام به دنبال ارامش شما در مواقع ضروری است. با کارشناسان تبلیغاتی فالووریاب در این زمینه می‌توانید مشورت کنید.
  پنل افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟ 
پنل افزایش فالوور اینستاگرام در واقع همان ربات‌های افزایش فالوور است که افرادی از طریق آن در پی افزایش فالوور هستند. در این روش می‌توان ربات خود را به گونه‌ای تنظیم کرد که کارهایی مانند ارسال کردن پیام‌های خودکار، لایک اتوماتیک و حتی فالو کردن و انفالو کردن اتوماتیک را صورت دهد.
 
البته این روش استفاده از پنل افزایش فالوور اینستاگرام معایب خود را دارد. مثلا اینستاگرام با اعمال قوانینی حوزه عمل این ربات‌ها را محدود می‌کند و یا موقتا ان را قطع می‌کند. استفاده از این روش باید با مشورت کارشناسان تبلیغاتی صورت گیرد که امکان سواستفاده هکرها و شکست در تبلیغات به حداقل خود برسد.
 
و اما سرانجام سخن 
به همان اندازه کسب و کار اصولی کار شما را رونق می‌بخشد، به آن اندازه نیز استفاده از روش‌های نامطلوب به پیج شما صدمه می‌زند. به همین دلیل است که باید به دنبال کیفیت بود. افزایش فالوور از نوع واقیش گوشه‌ای از خدمات تیم فالووریاب است که لذت یک خرید واقعی و نتیجه‌ بخش را برای شما به ارمغان می‌اورد.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۲)

  • گیلدا
    گیلدا پاسخ

    پشتیبانی فالووریاب خیلی قوی شده ممنون

    • فالووریاب
      فالووریاب

      موفق باشید

  • abolfazl._.org._
    abolfazl._.org._ پاسخ

    فالو یاب

  • ریحان
    ریحان پاسخ

    بهتره برای بالا رفتن فالور پیج باز باشه یا بسته؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بهتر است پیج پرایوت باشد

  • مهدی رحمتی زاده
    مهدی رحمتی زاده پاسخ

    با سلام و خسته نباشید
    ببخشید من میخواستم تعداد فالور هام رو افزایش بدم اون هم به صورت واقعی میخواستم بدونم باید چیکار کنم و از کجا تهیه کنم
    چون دیده شدن برام خیلی مهمه

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بعد از ثبت نام در فالووریاب به هرمیزان فالوور نیاز دارید از پنل خود خریداری کنید

  • ایلقار
    ایلقار پاسخ


    ورزشکار

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال