-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
7 ایده در تولیدمحتوای اینستاگرام با هدف برندسازی شخصی

7 ایده در تولیدمحتوای اینستاگرام با هدف برندسازی شخصی

فضای مجازی، بخشی از زندگی حقیقی ما را به خود اختصاص داده و از آنجا که نیاز به اعتماد و برقراری ارتباط در میان همه انسان‌ها وجود دارد، برای حضور در چنین دنیایی راهی به جز تولید محتوا وجود ندارد.
برندسازی شخصی و نمایش تمایز از طریق اینستاگرام نیز نیازمند محتواهایی اثربخش، خلاقانه و جذاب است، محتوایی که به خوبی توجه کاربران را در اینستاگرام جلب کند و با وجود انواع مختلف و بسیار فراوان محتواهای اینستاگرام؛ در جذب مخاطبان موفق باشد.

در این مقاله، بر آن شدیم که 7 ایده در تولید محتوای اینستاگرام با هدف برندسازی شخصی را معرفی کنیم که می‌تواند در این خصوص راه‌گشای شما بوده و در افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما مفید واقع شود.

 

1-محتوای آموزشــی

با توجه به تخصص و مهارتی که دارید برای برند شخصی خود در اینستاگرام، محتوای آموزشی بسازید و در اینستاگرام منتشر کنید.

مثلا اگر دارای مدرک کارشناسی حسابداری هستید و در این حوزه برای برند شخصی خود در اینستاگرام فعالیت می‌کنید؛ محتوایی در خصوص زمان‌بندی ارسال «ارزش افزوده اظهارنامه مالیاتی»، «مبلغ و درصد مالیات بر خانه‌های خالی» یا در خصوص «حقوق و ﻣﺰﺍﯾﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﮐﺴﺮ ﺣﻖ‌ﺑﯿﻤﻪ نمی‌شوند» برای فالوور های اینستاگرام خود منتشر کنید.

برای یافتن موضوع مناسب؛ می‌توانید از اطرافیان‌تان کمک بگیرید و ببینید که چه سوالاتی از شما می‌پرسند و شما درصدد پاسخ به آن در اینستاگرام برآیید.

همه مطالب آموزشی در هر حوزه و مهارتی، امکان تبدیل به محتوای ویدیویی را دارند؛ بنابراین اگر بتوانید محتوای آموزشی خود را در اینستاگرام به صورت ویدیو به فالوور خود نمایش دهید؛ جذابیت اجرای محتوای‌تان را به نهایت رسانده‌اید.

 

2-استفاده از دیگر محتواهای اینستاگرام و بازتولید یا بازنشر آن

این دسته از محتواها خوراک بسیار خوبی برای نمایش برند شما در اینستاگرام است. به این شکل که با استفاده از دیگر محتواهای‌تان، محتوای دیگری تولید کنید یا از محتواهای تولید شده دیگران در زمینه مهارت و تخصص‌تان بهره بگیرید و آن را در اینستاگرام خود منتشر کنید، البته درنظر گرفتن و معرفی صفحه منبع به ارزش کار شما، جلب اعتماد مخاطب و در نتیجه، تعداد فالوور شما در اینستاگرام خواهد افزود.

برای مثال؛ شما مطلبی در خصوص «نحوه طراحی سایت در وردپرس» در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده‌اید و بازخورد بسیار خوبی داشته است؛ می‌توانید در ادامه آن محتوایی را منتشر کنید یا همان مطلب را به شکل دیگری تولید کنید. مثلا اگر به صورت عکس بوده در قالب ویدیو آن را ارائه دهید.

همچنین اگر شما در حوزه «آموزش زبان‌های خارجی» فعالیت می‌کنید؛ می‌توانید از محتوای صفحات معروف و مشهور «آموزش زبان» در اینستاگرام استفاده کنید و با بازنشر آن و البته ذکر منبع، برای جلب توجه مخاطب‌تان استفاده کنید.

 

 3-پیشنهاد فیلم و کتاب

به فالوور یا مخاطب خود اهمیت بدهید و بکوشید در موارد مربوط به سرگرمی او نقش ایفا کنید. برای این منظور؛ پیشنهاد فیلم یا کتاب در صفحه اینستاگرام، گزینه بسیار مناسبی است. البته در این خصوص نیز سعی کنید برند شخصی‌تان را در نظر داشته باشید و از ارتباط «آنچه که معرفی می‌کنید» با برندتان غافل نشوید. مثلا در حوزه مدیریت کسب و کار می‌توانید فیلم «مانی‌بال» را معرفی کنید که نمایان‌گر نوعی از مدیریت موفق و متمایز است.

 

4-نقل قول‌های مرتبط

شناخت مخاطب در کسب برند شخصی از اهمیت بسزایی برخوردار است. سعی کنید مخاطبان‌تان در اینستاگرام را بشناسید و با توجه به این شناخت، محتواهای انگیزشی مرتبط با آنها را منتشر کنید. در هر حوزه‌ای از تخصص و مهارت برخوردار باشید، قطعا افرادی مشهور با نقل‌قول‌هایی متناسب با آن وجود دارد. آنها را بیابید و بر اساس یک برنامه منظم، سخنان آموزشی و انگیزشی آنها را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید. این نوع فعالیت نمایان‌گر اهمیت شما به برندتان و فعالیت در راستای آن با توجه به افراد سرشناس موضوع مربوطه و در نتیجه، افزایش فالوور است.

 

5-محتواهای مناسبتی

مناسبت‌های خاص و شناخته‌شده را فراموش نکنید. روزهای خاصی چون عید نوروز و وقایع روزانه مهم تا مناسبت‌ها و اتفاقات ناگوار را در نظر بگیرید و بکوشید همواره محتوایی مرتبط با آنها منتشر کرده و به مخاطبان خود در اینستاگرام تبریک یا تسلیت بگویید.

این نوع تولید محتوا؛ نمایانگر به‌روزبودن، داشتن یک پیج فعال و البته ایجاد یک حس سرزندگی در مخاطب نسبت به برند شخصی‌تان در اینستاگرام است که نسبت به اتفاقات و مناسبات مختلف جامعه بی‌تفاوت نیست.

پیشنهاد می‌شود برای این منظور، از قبل، مناسبت‌هایی که می‌خواهید نسبت به آنها در صفحه اینستاگرام خود، تولید محتوا داشته باشید را مشخص و برای آن برنامه‌ریزی کرده و در فرصتی مناسب، آنها را آماده کنید که مجبور نباشید روزانه زمانی را به آنها اختصاص دهید. این امر علاوه بر آمادگی شما برای انتشار این محتواها در اینستاگرام، باعث صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود.

 

6-محتوای تعاملی

محتوایی که فالوور را وادار به مشارکت فعال در اینستاگرام یا به عبارتی، تعامل می‌کند. محتوایی که باید آن را در اینستاگرام بسیار جدی بگیرید.

امروزه تعامل فالوور و مخاطب در اینستاگرام از اهمیت بسزایی برخوردار است به گونه‌ای که هرچه تعامل مخاطب نسبت به پست و استوری شما بیشتر باشد؛ آن پست و استوری برای کاربران بیشتری در اینستاگرام به نمایش درمی‌آید.

تعامل مخاطب در اینستاگرام، می‌تواند با لایک، ذخیره پست، ارسال پست یا استوری برای دیگران، درج کامنت یا هر عملی که فالوور روی محتوای شما انجام دهد؛ اتفاق بیفتد. بنابراین در برنامه انتشار محتواهای خود در اینستاگرام برای ایجاد برند شخصی، حتما این هدف را در نظر بگیرید و محتوایی تولید و منتشر کنید که مخاطب را نسبت به این تعامل، ترغیب کند.  

برای تولید محتوای تعاملی در اینستاگرام می‌توانید از سوال کردن و برگزاری مسابقه استفاده کنید:

* سوال‌

با توجه به مهارت و تخصصی که دارید از فالوور خود سوالی بپرسید که او را به ارسال پاسخ تشویق کند و با انجام این کار، تفاوت دیده‌شدن این پست یا استوری را نسبت به سایر محتواهای خود رد اینستاگرام را مشاهده کنید. برای این کار می‌توانید یک پست یا استوری را با یک سوال منتشر کنید و از مخاطب بخواهید به آن پاسخ دهد یا از قابلیت  question در استوری اینستاگرام استفاده کنید.

البته این را هم درنظر داشته باشید که سوال کردن، یک ایده تولید محتوا در اینستاگرام نیز به حساب می‌آید.

* مسابقه

برگزاری مسابقه از دیگر مواردی است که حس تعامل فالوور را برمی‌انگیزاند. طرح یک چیستان یا معما می‌تواند به شما در برگزاری یک مسابقه در اینستاگرام یاری برساند. البته فراموش نکنید که شایسته است برای مسابقه اینستاگرامی خود، جایزه‌ای درنظر بگیرید و حتما آن را به دست برنده مسابقه برسانید تا بتوانید اعتماد و اطمینان مخاطبان اینستاگرامی خود را جلب کنید.

 

7-پاسخ به پرسش‌های مخاطبان

با توجه به این‌که شما در راستای ایجاد برند شخصی در اینستاگرام فعالیت می‌کنید و مهارت و تخصص خود را به رخ می‌کشید؛ مطمئنا فالوورهای شما از طرق مختلفی که برای ارتباط در نظر گرفته‌اید از شما سوالاتی را می‌پرسند. شما با جمع‌آوری این سوالات یا انتخاب یکی از آنها که کاربردی و فراگیرتر است می‌توانید محتوایی را در پاسخ آن تولید کنید و آن را برای آگاهی دیگر مخاطبان خود در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید.

همچنین از پاسخ‌هایی که فالوورها در بخش «محتوای تعاملی» به شما ارائه می‌دهند نیز می‌توانید در این قسمت استفاده کنید و محتوای جدیدی برای صفحه اینستاگرام خود بسازید.

 

خرید فالوور

 

بدون‌شک، برندسازی شخصی در فضای اینترنت و به ویژه اینستاگرام، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که استفاده از ایده‌های مطرح شده با ترکیب خلاقیت شما مسیر را برای شروع فعالیت برندسازی شخصی‌تان هموارتر خواهد ساخت. هدف را در نظر بگیرید و بکوشید در این مسیر از هر اتفاق و برنامه‌ای، فرصتی هم‌راستا با برنامه‌های‌تان بسازید.

همچنین در صورت نیاز به خرید فالوور می توانید از فالووریاب کمک بگیرید. 

در مقاله دیگری، ایده‌های تولید محتوای اینستاگرام را برای افزایش فالوور فعال به منظور افزایش فروش و موفقیت در «کسب و کار» معرفی خواهیم کرد.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۸)

  • کتایون
    کتایون پاسخ

    سلام من 30 تا لایک کردم تو سک ساعت اما پیجم بلاک شد

    • فالووریاب
      فالووریاب

      نباید فعالیت مشکوک و زیاد در زمان محدود روی پیجتان داشته باشید بلاک می شوید

  • صادق
    صادق پاسخ

    چنده قیمت فالوورهای واقعی؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      قیمت پکیج های فالوور متفاوت می باشد از صفحه اصلی سایت میتوانید ببینید

  • سارا
    سارا پاسخ

    لطفا کد تخفیف جدید درصد بالا بزارین

  • نسرین
    نسرین پاسخ

    اینستاگرام پیام داد تا یک هفته نمیتونم لایک و فالو یا انفالو کنم از تو همون تاریخ رسیدم ولی بازم نمی تونم بلاکم چیکار کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      ممکن است زمان بلاک طولانی تر شود، فعالیت های خود را محدود کنید تا زودتر مشکل رفع گردد

  • افسانه
    افسانه پاسخ

    زمانیکه اکانت دوم میسازیم ،آیا کسی که تو پیج اولمون هست مطلع خواهد شد؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اکثرا اگر شماره و ایمیل های مرتبط استفاده شده باشد، اکانت دوم پیشنهاد می شود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال