-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش تصویری تنظیمات اینستاگرام (کامل)

آموزش تصویری تنظیمات اینستاگرام (کامل)

در دنیای امروز، اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی است و به همین دلیل، این شبکه برای تسهیل فعالیت کاربرانش امکانات بسیاری را فراهم کرده و همچنان به آنها می‌افزاید.

با این‌همه بسیاری از کاربران از ویژگی و کاربردهای بخش تنظیمات اینستاگرام خود اطلاع کافی ندارند و شاید تنها از چند ویژگی محدود آن استفاده ‌کنند.

مثلا بیزنسی کردن یا استفاده از رمز دوم از مواردی است که بیشتری کاربران اینستاگرام از آن آگاه‌اند و در فعالیت‌های خود در اینستاگرام از آن استفاده می‌کنند. اما قابلیت‌ها و امکانات اینستاگرام بسیار بیشتر از این‌هاست و علاوه بر جذابیت آن، می‌تواند نیاز کاربران را برطرف کند.

برای این‌که این امکانات را بشناسید و بتوانید به بهترین شکل از آن بهره ببرید، باید منوی تنظیمات اینستاگرام را به خوبی بشناسید.

به همین منظور، در این مقاله، تنظیمات اینستاگرام را به صورت کامل برای شما شرح می‌دهیم.

 

در گوشه سمت راست صفحه پروفایل اینستاگرام، آیکون سه‌خطی وجود دارد که با لمس آن در کنار صفحه گزینه‌های مختلفی نمایش داده می‌شود.

گزینه‌های Archive، Your Activity، QR Code، Saved، Close Friends و Discover People که در قسمت بالای صفحه نمایش داده می‌شود و گزینه Settings در پایین صفحه اینستاگرام مشاهده می‌شود. البته منوی تنظیمات آن دسته از کاربران اینستاگرام که پیج‌های بیزنسی دارند با این تنظیمات در پیج‌های پرایوت، تفاوت‌های کوچکی دارد و ما قصد داریم در این مقاله، منوی Settings را برای شما به صورت کامل شرح دهیم و این تفاوت‌ها به همراه توضیحات در خصوص گزینه‌هایی که ذکر شد، در مقاله دیگری ارائه می‌شوند.

 

با لمس گزینه Settings به سادگی وارد بخش تنظیمات اینستاگرام‌تان می‌شوید.

در قسمت تنظیمات اینستاگرام، گزینه‌ها و بخش‌های مختلفی وجود دارد که احتمالا مفهوم برخی از آنها را نمی‌دانید و شاید از برخی از آنها استفاده کرده باشید. با این حال، در این مقاله همه بخش‌ها و ویژگی‌های موجود در تنظیمات اینستاگرام برای شما به ترتیب زیر تشریح می‌شود.

  

 

  -1 دنبال کردن و دعوت از دوستان

 (Follow and invite friends)

در این قسمت از تنظیمات اینستاگرام، امکان دنبال کردن و دعوت کردن از دوستان به شکل‌های زیر برای شما فراهم شده است.

* دعوت از دوستان با واتساپ (Invite Friends by Whatsapp)

انتخاب این گزینه، لینک معرفی پیج اینستاگرام برای استفاده در اپلیکیشن واتساپ به شما ارائه می‌شود و شما می‌توانید برای افراد مختلف در لیست دوستان‌تان در واتساپ، این لینک را ارسال کنید. به عبارت دیگر، وقتی این گزینه را لمس می‌کنید به صورت خودکار وارد برنامه واتساپ شده و امکان انتخاب دوستان‌تان برای ارسال لینک معرفی پیج اینستاگرام‌تان میسر می‌شود.

 

* دعوت از دوستان با ایمیل (Invite Friends by Email)

لینک معرفی پیج اینستاگرام شما در برنامه ایمیل با انتخاب این گزینه آماده ارسال می‌شود و کافی است ایمیل مخاطبان یا دوستان‌تان را وارد و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

 

* دعوت از دوستان با پیامک (Invite Friends by SMS)

همان‌طور که از نام این گزینه مشخص است، شما را به کانتکت یا لیست مخاطبان گوشی هدایت می‌کند و شما می‌توانید با انتخاب نام دوستان‌تان، لینک معرفی پیج اینستاگرام خود را برای آنها ارسال کنید.

 

* دعوت از دوستان از طریق... (Invite Friends by…)

انتخاب این گزینه نیز، دعوت از دوستان را با روش‌های دیگری برای شما فراهم می‌سازد. به طور مثال اشتراک‌گذاری لینک معرفی پیج اینستاگرام با سایر اپلیکیشن‌ها (که البته بستگی به اپلیکیشن‌های موجود در گوشی شما دارد) امکان‌پذیر می‌شود.

 

 

  -2 اعلان‌ها 

(Notifications)

برای انجام هر عملی در حساب کاربری اینستاگرام شما یک نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.  البته هر برنامه یا اپلیکیشنی اعلانات و نوتیفیکیشن‌های مختص خودش را دارد و اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین نیاز است که اعلان‌ها در اینستاگرام را بشناسیم.

* توقف موقت همه موارد (Pause All)

حرکت دادن این اسلایدر به شما این قابلیت را می‌دهد که انتخاب کنید اطلاعات مربوط به اتفاقات مربوط به پیج‌تان در قسمت اعلان بالای صفحه گوشی نمایش داده شود یا نشود. به دیگر سخن؛ فعال یا غیرفعال کردن نمایش اعلان‌های مربوط به اینستاگرام روی صفحه گوشی، توسط شما در این قسمت از تنظیمات اینستاگرام انجام می‌شود.

 

* پست‌ها، داستان‌ها، نظرها (Posts, Stories and Comments)

این گزینه امکانی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید به صورت مجزا دریافت هرگونه اطلاعاتی را در مورد لایک‌ها، پست‌ها، داستان‌ها و نظرهای پیج اینستاگرام‌تان در قسمت اعلان در بالای صفحه گوشی خود کنترل کنید.

 

*دنبال شونده‌ها و دنبال کننده‌ها (Following and Followers)

استفاده از این گزینه، کنترل دریافت هرگونه اطلاعاتی در مورد فالوورها و فالووینگ‌های اینستاگرام را به صورت مجزا در قسمت اعلان بالای صفحه گوشی‌تان برای شما فراهم می‌کند.

 

* پیام‌های خصوصی (Direct Message)

کنترل دریافت هرگونه اطلاعات در مورد پیام‌های خصوصی در قسمت اعلان در بالای صفحه گوشی نیز با انتخاب این گزینه امکان‌پذیر می‌شود.

 

*​ IGTV و زنده (live and IGTV)

این گزینه نیز امکانی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید به صورت مجزا دریافت هرگونه اطلاعات در مورد IGTV  و لایوها را در پیج اینستاگرام‌تان در قسمت اعلان در بالای صفحه گوشی خود کنترل کنید.

 

* از اینستاگرام (From Instagram)

این نیز امکان کنترل دریافت اطلاعات از اینستاگرام را به شما می‌دهد.

 

* ایمیل و پیامک (Email and SMS)

از طریق این گزینه نیز امکان کنترل اعلان‌های ارسالی به ایمیل و پیامک‌ها میسر می‌شود.

 

 

   -3 حریم خصوصی

(Privacy)

در این قسمت اسلایدری برای شما به نمایش درمی‌آید که حرکت دادن آن پیج اینستاگرام شما را خصوصی یا عمومی می‌کند. به عبارت دیگر، زمانی که این اسلایدر را فعال می‌کنید، اگر درخواست کاربران اینستاگرام را تایید نکنید، آنها قادر به مشاهده پیج شما در اینستاگرام نخواهند بود و در صورت تایید توسط شما، به عنوان فالوور اینستاگرام در پیج شما نمایش داده می‌شوند.

 

* نظرها (Comments)

کنترل نظرهای فالوورهای اینستاگرام در پیج شما از طریق این قسمت امکان‌پذیر است. یعنی شما می‌توانید نظرهای زیر پست‌تان را کنترل کنید و با انتخاب و فعال‌سازی گزینه‌های داخل این قسمت، روی نظرها فیلتر بگذاری یا مشخص کنید که چه افرادی اجازه کامنت گذاشتن زیر پست شما را نداشته باشند.

 

* نشان‌ها (Tags)

امکان مخفی‌سازی یا نمایش پست‌هایی که شما در آن تگ شده‌اید از این قسمت میسر است. یعنی می‌توانید انتخاب کنید که در صفحه مربوط به تگ در پروفایل اینستاگرام شما، چه پست‌هایی نمایش و چه پست‌هایی مخفی شوند.

 

* اشاره (Mention)

منشن شدن یکی از ویژگی‌های مهمی است که در شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد و افراد بسیار زیادی از این قابلیت استفاده می‌کنند. اما به دلایل مختلفی ممکن است تمایل نداشته باشید کسی شما را منشن کند. در این قسمت از تنظیمات اینستاگرام امکان جلوگیری از منشن‌شدن برای حفظ حریم خصوصی وجود دارد و شما می‌توانید انتخاب کنید که چه کسانی امکان منشن‌کردن شما را داشته باشند یا این‌که این مجوز را از همه فالوورهای‌تان در اینستاگرام بگیرید.

 

* داستان (Story)

تنظیمات استوری شما در اینستاگرام از طریق این گزینه انجام می‌شود. شما می‌توانید مشخص کنید از بین فالووینگ‌های‌تان، چه افرادی بتوانند درباره استوری شما نظر بدهند. یا اگر بخواهد برخی از کاربران قادر به تماشای استوری شما نباشند در همین‌ قسمت می‌توانید آنها را مشخص کنید.

می‌دانید که عمر استوری‌ها ۲۴ ساعت است و بعد از آن به‌طور خودکار حذف می‌شوند؛ بنابراین اگر می‌خواهید عکس یا ویدیویی که در استوری آپلود می‌کنید در آرشیو استوری‌ها یا در گوشی نیز ذخیره شود، می‌توانید گزینه Save to Archive  یا Save to Gallery را در این صفحه روشن کنید.

همچنین در این قسمت از تنظیمات اینستاگرام می‌توانید امکان اشتراک‌گذاری پست‌های‌تان را در قالب پیام به فالوورهای خود در اینستاگرام بدهید.

 

* راهنماها (Guides)

اینستاگرام به‌تازگی این قابلیت را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. این بخش بیشتر برای نمایش محتواهای آموزشی استفاده می‌شود.

Guides  در اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد که تمام محتوای مربوط به یک موضوع را در یک بخش مشاهده کنند. پست‌های مربوط به یک Guides یا راهنما در یک تب جدید در صفحه پروفایل قرار گرفته‌اند و در این بخش چندین پست اینستاگرام و ویدیو را که حاوی نکات آموزشی است را در یک جا مشاهده می‌کنیم.

در مقاله دیگری در خصوص این قابلیت جدید اینستاگرام بیشتر خواهیم گفت.

 

* وضعیت فعالیت (Activity status)

فعال کردن این اسلایدر، زمان فعالیت شما را به فالوورهای‌تان نمایش می‌دهد و اگر آن را غیرفعال کنید، آنها متوجه زمان فعالیت شما در این شبکه اجتماعی نخواهند شد.

 

* پیام‌ها (Messages)

این قسمت نیز امکان کنترل پیام‌ها در اینستاگرام را به شما می‌دهد. به عبارت دیگر، می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی بتوانند به شما پیام دهند یا چه افرادی بتوانند شما را به گروهی وارد کنند.

 

* حساب‌های محدودشده (Restricted Accounts)

این قابلیت نیز از جدیدترین اقدام‌های اینستاگرام است که به منظور حفظ امنیت پیج در برابر اظهارنظرهای منفی به وجود آمده است. به عبارت دیگر با انتخاب کاربران در این قسمت، می‌توانید کامنت آنان را بدون اطلاع خودشان از دید دیگران مخفی کنید.

در خصوص این قابلیت در تنظیمات اینستاگرام نیز در مقاله دیگری بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

* حساب‌های مسدود شده (Blocked Accounts)

لیست کاربرانی که بنا به هر دلیلی آنها را در اینستاگرام بلاک کرده‌اید، در این بخش قابل مشاهده است تا در آینده و در صورت نیاز بتوانید آن‌ها را آن‌بلاک کنید.

 

* حساب‌های بی‌صدا (Muted Accounts)

اگر بخواهید عکس‌های فالوور اینستاگرام شما، در صفحه اصلی‌ اپلیکیشن اینستاگرام‌تان ظاهر نشود، با انتخاب آن کاربر در این قسمت، بدون آنفالوکردنش می‌توانید این کار را انجام دهید. این قابلیت از بسیاری دلخوری‌هایی که ممکن است بر اثر آنفالوکردن میان شما و فالوورهای‌تان به وجود آورد جلوگیری می‌کند. اما باید بدانید که برای دیدن پست‌ها و استوری‌های کسانی که حساب‌های آنها را بی‌صدا می‌کنید، باید به پیج‌شان سر بزنید.

 

* حساب‌هایی که دنبال می‌کنید (Accounts You Follow)

فالووینگ‌ها و فالوورهای شما در اینستاگرام را می‌توانید از این قسمت مشاهده کنید و در صورت لزوم آنها را آنفالو کنید.

 

 

 -4 امنیت

(Security)

تنظیمات مربوط به امنیت پیج اینستاگرام از طریق این قسمت انجام می‌شود.

* گذرواژه (Password)

اپلیکیشن اینستاگرام در این قسمت امکان تغییر رمز ورود را برای کاربرانش فراهم کرده است. همچنین درصورتی‌که رمز ورود خود را فراموش کرده‌ باشید این قسمت از تنظیمات اینستاگرام برای بازیابی آن به شما کمک می‌کند.

 

*فعالیت ورود به سیستم ​(Login Activity)

این قسمت از تنظیمات اینستاگرام امکان مشاهده دستگاه‌هایی که به اکانت شما متصل هستند و می‌توانند وارد اکانت‌تان در اینستاگرام شوند را به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید از این قسمت، از دسترسی این دستگاه‌ها به اکانت خود جلوگیری کنید.

 

*ذخیره اطلاعات ورود به سیستم ​(Saved Login Info)

امکان ذخیره‌سازی اطلاعات کاربر در هنگام لاگین به اینستاگرام در این قسمت فراهم می‌شود. البته باید بدانید که این ویژگی به صورت پیش‌فرض غیرفعال است چراکه امنیت اکانت شما را پایین می‌آورد و با فعال‌سازی این قابلیت، دیگر لازم نیست رمز و مشخصات اکانت خود را وارد کنید چون به صورت خودکار همه این مشخصات برای شما ذخیره شده است.

 

* احراز هویت دو عاملی ​(Two-Factor Authentication)

به منظور افزایش امنیت پیج اینستاگرام، در این قسمت می‌توانید نسبت به دو مرحله‌ای کردن رمز عبور اقدام کنید.

 

* ایمیل از اینستاگرام ​(Emails From Instagram)

این قسمت نیز در افزایش امنیت پیج شما در اینستاگرام وبرای مبارزه با ایمیل‌های فیشینگ کاربرد دارد. به عبارت دیگر شما می‌توانید واقعی بودن ایمیل‌هایی که از اینستاگرام دریافت می‌کنید را در این بخش، بررسی کنید.

 

* دسترسی به داده‌ها ​(Access data)

در این قسمت می‌توانید اطلاعات مربوط به فعالیت‌های‌تان را مشاهده و بررسی کنید. مثلا تاریخ ساختن اکانت‌تان، یا زمان‌هایی که رمز عبورتان را تغییر داده‌اید در این قسمت قابل مشاهده است.

 

* دانلود داده ​(Download data)

امکان دریافت یک کپی از آنچه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اید از این قسمت انجام می‌شود. این کپی به ایمیل شما ارسال می‌گردد.

 

*برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها ​(Apps and Websites)

این گزینه برای کنترل بیشتر روی اپلیکیشن‌های متفرقه‌ای که به اینستاگرام لینک شده‌اند، کاربرد دارد. با استفاده از این گزینه شما می‌توانید این برنامه‌ها را پیدا کنید و دسترسی اپلیکیشن‌هایی که نمی‌خواهید را قطع کنید.

 

*جست‌وجوی تاریخچه ​(Search History)

 امکان پاک کردن تاریخچه سرچ در اینستاگرام از طریق این قابلیت در تنظیمات اینستاگرام میسر است تا در شرایط مورد نیاز پس از جستجو یا سرچ در آن نسبت به پاک کردن تاریخچه جست‌وجو اقدام کنید.

 

 

 5-آگهی‌ها

(Ads)

در این قسمت می‌توانید فعالیت‌های تبلیغاتی خود را مشاهده کنید .

*تنظیمات موضوعات آگهی ​(Ad Topic Preferences)

مثلا در صورتی که تبلیغات اینستاگرام بیش از حد معمول برای شما نمایش داده می‌شود با انتخاب سه گزینه موجود در قسمت Ad Topic Preferences، به مقدار زیادی از این تبلیغات کاسته خواهد شد.

 

 

  -6 حساب

(Accounts)

*اطلاعات شخصی ​(Personal Information)

اطلاعات شما در اینستاگرام از قبیل نشانی پست الکترونیک، شماره تلفن همراه، جنسیت و تاریخ تولدتان در این قسمت قابل مشاهده و ویرایش است.

 

*فعالیت‌های شما ​(Your Activity)

از طریق این قسمت می‌توانید میزان فعالیت‌خود را در اینستاگرام به صورت روزانه مشاهده کنید.

 

* ذخیره شده ​(Saved)

اگر پست‌هایی را با استفاده از آیکون Save ذخیره کرده باشید این گزینه آنها را به شما نشان می‌دهد. در این قسمت می‌توانید برای پست‌های ذخیره‌شده‌تان فولدرهای دلخواه بسازید.

 

* دوستان صمیمی ​(Close Friends)

این گزینه انتخاب دوستان صمیمی برای دیدن استوری Close Frieds را برای شما فراهم می‌سازد.

 

* زبان ​(Language)

تغییر زبان اپلیکیشن اینستاگرام از این قسمت انجام می‌شود. گفتنی است که زبان فارسی هم به این اپلیکیشن اضافه شده است.

 

* همگام‌سازی مخاطبان ​ (Contacts Syncing)

فعال کردن این گزینه به افراد جهت دنبال کردن مخاطبان خود به صورت دوره‌ای کمک می‌کند و شما می‌توانید دسترسی آن را به مخاطبان خود غیرفعال کنید .

 

* حساب‌های پیوند شده (Linked Accounts)

این قسمت حساب‌های کاربری شما را در اپلیکیشن‌ها و سایت‌های دیگر به حساب اینستاگرام‌تان متصل می‌کند.

 

* مصرف داده شبکه همراه ​(Cellular Data Use)

امکان صرفه‌جویی در داده‌ها را در این قسمت می‌توانید فعال کنید تا در کاهش مصرف اینترنت به شما کمک کند. با فعال کردن این قسمت، ویدیو برای شما پخش نمی‌شود.

 

* پست‌های اصلی ​(Original Posts)

امکان کنترل ذخیره‌شدن پست‌های آپلود شده در این قسمت وجود دارد.

 

* درخواست راستی‌آزمایی ​(Request Verification)

فعال کردن تیک آبی اینستاگرام از این قسمت انجام می‌شود.

 

* پست‌هایی که پسنده‌اید ​(Post You’ve Liked)

مشاهده پست‌هایی را که لایک کرده‌اید از این قسمت امکان‌پذیر است.

 

* جابه‌جایی به حساب حرفه‌ای ​(Switch to professional account)

این قسمت هم امکان تغییرات پیج را برای شما میسر می‌سازد. مثلا امکان تغییر به بیزینس پیج.

 

 

7-  کمک

(Help)

به منظور برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام یا اعلام مشکلات مربوطه البته با دلیل منطقی از این گزینه استفاده می‌شود. همچنین در صورت نیاز می‌توانید از راهنمایی‌های اپلیکیشن بهره ببرید.

 

 

8- درباره

(About)

اطلاعات ضروری و لازم در خصوص اکانت اینستاگرام در این قسمت قابل مشاهده است.

 

 -9 تم

(Theme)

اگر صفحه اینستاگرام‌تان برای‌تان تکراری شده یا دنبال تنوع در آن هستید، با انتخاب این گزینه می‌توانید از آن را تیره یا روشن کنید.

 

 

* افزودن حساب (Add Account)

این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که پیج جدیدی را بسازید یا با پیج‌های دیگر خود وارد اینستاگرام شوید.

 

* خروج (Log Out)

این گزینه برای خروج از حساب کاربری‌تان به شما کمک می‌کنید. به خاطر داشته باشید که پس از خروج، با وارد کردن رمز عبور و نام کاربری خود دوباره می‌توانید به اینستاگرام وارد شوید و این خروج، اطلاعات و پیج شما را از اینستاگرام پاک نمی‌کند

 

 * خروج از همه حساب‌ها (Log Out All Accounts)

در صورتی که از چند اکانت همزمان استفاده می‌کنید انتخاب این گزینه شما را از تمامی آنها خارج می‌کند.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۳۴)

  • Hamidreza
    Hamidreza پاسخ

    چگونه میتونم تو دنبال کننده هام جستجو رو قطع کنم تا کسی نتونه فالورا رو ببینه

  • آرمان قلی‌زاده
    آرمان قلی‌زاده پاسخ

    من یک پیج دارم که اطلاعات رو که میزنم هشدار از گوشی که قبلاً وارد شده است استفاده کنید و دسترسی به آن ندارم
    ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا بهش نیاز دارم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام با چنین موردی دقیقا مواجه نشده بودیم، پیامی که اینستاگرام به شما نشان میدهد را کامل بنویسید.

  • آرمان
    آرمان پاسخ

    سلام چطوری فالو بک را فعال کنم یعنی وقتی کسی را فالو میکنم اون هم آلارم فالو بک را دریافت کنه

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام شما برای خودتان را میتوانید فعال کنید و برای دیگران را نمی توانید فعال کنید.

  • Leila
    Leila پاسخ

    سلام . من در یکی از،پیج هام که پرایوت هم هست تعداد پست هام ، تاوقتی کسی فالو نکرده کم نشون میده بهش و هروقت فالو کنه و من اکسپت کنم تعداد واقعی پست هارو متوجه میشه .
    از کجا میتونم کاری کنم که تعداد واقعی پستها برای همه نشون داده بشه چه فالویینگ ها چه بقیه که براشون ۷ پست ۲ تا نشون داده میشه ؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام
      این مسئله باگ اینستاگرام گزارش شده است، اپ اینستاگرام خود را بروز کنید، اگر درست نشد، حافظه کش اینستاگرام خود را پاک کنید و اپ را مجدد نصب کنید تا شاید مشکل شما حل شود.

  • علیرضا
    علیرضا پاسخ

    سلام من دیدم بعضی ها تو پیجشون رو پستاشون یه گزینه داره که میگه چند نفر سیو کردن چند نفر لایک کردن چند نفر شیر کامنت یا غیره کردن،میخوام بدونم چجوری باید اون قسمتو فعال کرد

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام. این اطلاعات Insights نامیده می‌شوند. برای دسترسی به این موارد باید ابتدا پیجتان را بیزینسی کنید. بعد از آن، زیر هر پست و استوری جدیدی که بگذارید ، دکمه‌ای به نام View Insights وجود دارد که میزان لایک و دایرکت و ذخیره کردن پست را به شما نشان می‌دهد.

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال