-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
راهنما، قابلیت جدید اینستاگرام

راهنما، قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام از چند ماه گذشته، یک راه کاملاً جدید برای به اشتراک‌گذاری محتوا روی پلت‌فرم خود راه‌اندازی کرده که می‌تواند موقعیت‌های بسیاری را برای تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام به ارمغان بیاورد.

 

همه کسانی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و دیده شدن بیشتر در فضای اینستاگرام هستند. البته نباید کیفیت بالای محتوا در کنار تداوم آن را به عنوان رمز موفقیت صفحات محبوب در اینستاگرام نادیده گرفت.

 

شرکت فیسبوک، در چند ماه گذشته، نسبت فعالیت افرادی که به تولید محتوا در اینستاگرام می‌پردازند، توجه ویژه‌ای کرده است و قابلیت‌های خاصی را برای این افراد فراهم کرده است؛ از جمله این موارد، ویژگی خرید و اشتراک‌گذاری وضعیت مالی است اما قابلیت جدیدی که فیسبوک به کاربران اینستاگرام ارائه داده، قابلیتی به نام Guides است با ساختاری مشابه وبلاگ که این ویژگی در حال حاضر برای تمامی افراد در دسترس است. قابلیتی که می‌تواند شما را در افزایش فالوور اینستاگرام یاری رساند.

 

البته به این نکته توجه کنید که هم‌اکنون فقط تعداد محدود و انتخاب شده‌ای از پدیدآورندگان محتوا قادرند از این قابلیت در اینستاگرام استفاده کنند. بنابراین، بیشتر کاربران اینستاگرام، تنها قادرند به راهنمایی‌های ساخته شده توسط این افراد خاص که قبلاً تایید شده، دسترسی داشته باشند.

 

فعال‌سازی بخش guides

برای ساخت یک راهنما در اینستاگرام کافی است به بخش تنظیمات رفته و از منوی حساب، روی گزینه Switch to professional account  ضربه بزنید. پس از تغییر حساب به حساب ویژه، شما می‌توانید وارد بخش راهنما شده و روی عبارت + ضربه بزنید.

در این‌جا شما guides را ساخته و اکنون می‌‌توانید راهنمای ساخته شده خود را به اشتراک بگذارید و آن را در منوی Discover  به فالوور اینستاگرام نمایش دهید.

 

دوباره تاکید می‌کنیم که در حال حاضر فقط تعداد محدود و انتخاب شده‌ای از پدیدآورندگان محتوا قادرند از این قابلیت در اینستاگرام استفاده کنند. بنابراین، بیشتر کاربران اینستاگرام، تنها قادرند به راهنمایی‌های ساخته شده توسط این افراد خاص که قبلاً تایید شده، دسترسی داشته باشند.

برای این‌که به یک راهنمای اینستاگرام دسترسی داشته باشید، پروفایل یکی از این پدیدآورندگان را مشاهده کنید و روی آیکون راهنمای اینستاگرام کلیک کنید.

 

اولین راهنماها  Guides در اینستاگرام

اینستاگرام با رونمایی از قابلیت راهنما، تولیدکنندگان محتوا را قادر ساخته که بتوانند با سازمان‌ها در ارتباط باشند و منابع را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. این محتوا در اینستاگرام شامل توصیه‌هایی برای مراقبت از سلامتی و ساختن روابط سالم با دیگران برای جلوگیری از افسردگی و استرس است. اینستاگرام در فاز اول فعالیت راهنما با سازمان‌های زیر که در زمینه سلامت روان فعال هستند، همکاری داشته است:

american foundation for suicide prevention

heads together (UK)

vita alere (brazil)

headspace (Australia)

klicksafe (Germany)

Enfance (france)

 

در واقع، راهنمای اینستاگرام، در ابتدا قرار بود برای مسافرت مورد استفاده قرار گیرد. اما به دلیل همه‌گیری کرونا اینستاگرام با تغییر استراتژی خود، سلامت روان را هدف قرار داد. به عبارت دیگر، تیم طراحی محصول این فیچر را به سرعت برای کووید ۱۹ آماده کردند.

 

بنیاد آمریکایی پیشگیری از خودکشی با عنوان Mental Health and COVID-19 یا سلامت روان و کووید 19، از جمله اولین راهنماها را در اینستاگرام منتشر کرده است.

به دیگر سخن، کووید 19 باعث موجی از استرس و نگرانی در مردم سراسر جهان شده و  اینستاگرام اعلام کرد که این راهنما روی محتوای مربوط به کیفیت زندگی تمرکز خواهد کرد به این منظور که مردمی که با شرایط کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنند، بتوانند به اطلاعات لازم دسترسی داشته باشند.

همچنین Heads Together  گروه دیگری مرتبط با سلامت روان است که راهنماهای مشابهی را تولید کرده است که کاربران اینستاگرام را به مهربانی با یکدیگر، مراقبت از خود و صحبت در مورد احساسات تشویق می‌کند.

 

درباره بخش ویژه راهنما  Guides بیشتر بدانیم

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، بخش راهنما یا  Guides  برای نمایش محتواهای آموزشی در اینستاگرام استفاده می‌شود. قابلیت راهنما به کاربر و تولیدکننده محتوا در اینستاگرام اجازه می‌دهد چند مطلب را در یک مکان در کنار یکدیگر قرار دهد.

به عبارت دیگر، راهنمای اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که به سادگی بتوانند از توصیه‌های چهره‌های معتمد، سازمان‌ها و انتشارات بهره بگیرند. همان‌طور که می‌دانید نخستین راهنماها در اینستاگرام با توجه به شیوع ویروس کرونا مرتبط با بیماری COVID-19پدید آمد.

 

در Guides اینستاگرام، امکان مشاهده تمام محتوای مربوط به یک موضوع را در یک بخش برای کاربر اینستاگرام فراهم می‌شود. پست‌های اینستاگرام مربوط به یک Guides یا راهنما در یک تب جدید در صفحه پروفایل قرار دارند و در این بخش چندین پُست اینستاگرام و ویدئو حاوی نکات آموزشی، در یک جا مشاهده می‌شود.

 

 

عکس‌ها، گالری و ویدیوهای موجود در بخش Guides می‌تواند از پست‌های کاربران باشند و یا به صورت مجزا تولید شده باشد. با لمس کردن هرکدام از این راهنماها امکان مشاهده پُست اصلی در اینستاگرام برای‌تان فراهم می‌شود.

جالب است بدانید که امکان به‌اشتراک‌گذاری راهنماها در استوری اینستاگرام و پیام‌های دایرکت نیز وجود دارد.

 

نکته:

استفاده از بخش Guides در حال حاضر به تولیدکنندگان و شرکت‌هایی اختصاص دارد که اینستاگرام به صورت محدود آن‌ها را انتخاب کرده است. با این همه، دور از انتظار نیست که در آینده‌ای نزدیک، این شبکه اجتماعی از بخش Guides برای طیف وسیع‌تری از موضوعات و با دسترسی کاربران اینستاگرام به این بخش استفاده کند.

 

 چگونه از راهنمای اینستاگرام استفاده کنیم؟

 شما با وارد شدن به یکی از پیج‌های تاییدشده تولید محتوا که اینستاگرام به آنها مجوز بارگذاری و انتشار راهنما را داده، می‌توانید تمام راهنماهایی که یک تولیدکننده محتوا آماده و منتشر کرده را ببینید. ساختار این محتوا بسیار شبیه تَب IGTV  در اینستاگرام است.

 

اکنون با انتخاب یک راهنمای اینستاگرام، این امکان برای شما فراهم می‌شود که یک لیست طبقه‌بندی شده از پُست‌ها را (که معمولا توسط چندین کاربر اینستاگرام تولید شده) مشاهده کنید.

 

Guides یا راهنماها را می‌توانید به سادگی در استوری‌های اینستاگرام به اشتراک بگذارید یا با استفاده از آیکون موشک، برای هر فالوور اینستاگرام‌ که دارید ارسال کنید.

 

در این مطلب، قابلیت جدید اینستاگرام به نام راهنما یا Guides  برای شما شرح داده شد. در مقاله‌های دیگر، در خصوص سایر قابلیت‌های جدید اینستاگرام و آشنایی و نحوه کار با آنان برای شما توضیح خواهیم داد تا در کنار خرید فالوور اینستاگرام از این امکانات نیز استفاده کنید و بازدهی بیشتری در پیج خود داشته باشید..

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۳۱)

  • مریم
    مریم پاسخ

    اخرین نسخه اینستاگرام رو از کجا دانلود کنیم بروز باشه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      وارد اپ استور یا گوگل پلی شوید و اخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید

  • فراز
    فراز پاسخ

    اینستاگرام من از دیروز بازش میکنم دوباره بسته میشه نمیدونم چش شده

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اینستاگرام را اپدیت کنید و فلیترشکن را خاموش کنید اینترنت قوی نیز استفاده کنید

  • اشکان
    اشکان پاسخ

    برای پیجم فالوور واقعی می خوام، چندروزه میدین؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      زمان جذب فالوور با توجه به شرایط پیج ها متفاوت است، همچننین دقت کنید فالوور واقعی مانند فالوور فیک یکباره و سرعتی اضافه نمی شود

  • مینا
    مینا پاسخ

    با عرض وقت بخیر من پیج اینستاگرامم پریده شماره تلفنم روشنداشتم ایمیلیم نداشتم چیکار باید بکنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      برای دسترسی به پیج باید به ایمیل دسترسی داشته باشید، اموزش مربوط به برگرداندن پیج ها را مطالعه کنید

  • بیژن
    بیژن پاسخ

    اموزش خیلی کامل و دقیق بود ممنون

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال