-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
افزایش فالوور اینستاگرام با شناخت الگوریتم اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با شناخت الگوریتم اینستاگرام

 

*پست شما در یک ساعت اول، به تعداد محدودی از فالوورهای‌تان یا بهتر بگوییم نهایتا 10% از فالوور اینستاگرام نمایش داده می‌شود.

*میزان تعامل فالوور اینستاگرام با پُست شما در یک ساعت اول توسط اینستاگرام، بررسی می‌شود. تعداد ویو، کامنت، لایک، ایمپرشن و ریچ در ساعت اول بسیار حائز اهمیت است.

*پست جدید شما در اینستاگرام با پست‌های قبلی در روزهای مشابه، ساعت مشابه و هشتگ‌های مشابه مقایسه می‌شود.

*هرچقدر میزان تعامل با پُست شما در اینستاگرام در یک ساعت اول بیشتر باشد و روند رشد واقعی نسبت به پُست‌های قبل داشته باشید، پست شما به افراد بیشتری در اینستاگرام نمایش داده می‌شود.

*هرچه افراد بیشتری پُست شما را در اینستاگرام ببینند، احتمال جذب فالوور اینستاگرام پیج شما بیشتر شده و در نتیجه افزایش فالوور اینستاگرام را برای شما به ارمغان می‌آورد و همان‌طور که می‌دانید، این افزایش فالوور در کسب و کار شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

آنچه خواندید، نکاتی در خصوص الگوریتم اینستاگرام بود.

با توجه به این‌نکات، برای این‌که بتوانیم پُست خود را برای اکثر فالوورهای‌مان در اینستاگرام یا سایر کاربران اینستاگرام به نمایش بگذاریم، نیاز است الگوریتم اینستاگرام را بشناسیم و برای زمان انتشار پُست یا استوری خود در اینستاگرام برنامه‌ریزی داشته باشیم. رعایت موارد اینچنینی در کنار خرید فالوور می‌توانند به جذب بیشتر مخاطب کمک شایانی کنند. 

در این مقاله، ما در خصوص اهمیت زمان انتشار پُست برای شما خواهیم گفت و از بازه‌های زمانی متفاوت برای فعالیت مشاغل مختلف در اینستاگرام برای‌تان مثال می‌آوریم.

 

و اما سوال مهم در این‌جا این است که چه ساعتی پست بگذاریم؟ و آیا بهترین زمان پُست گذاشتن، برای همه پیج‌ها یکی است؟

 

برای پاسخ به این سوال‌ها، بهتر است این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید.

 

چند عامل بسیار مهم در جواب این پرسش‌ها تاثیرگذار است و در این مقاله، چند مورد از آنها را برای شما تشریح می‌کنیم تا بهتر بتوانید تشخیص دهید که دقیقا چه ساعتی باید در اینستاگرام پُست بگذارید.

برای مثال؛ بهتر است پست‌ها باید با توجه به ماهیتی که دارند در ساعت و روزهای خاصی از هفته منتشر شوند. مثلا اگر می‌خواهید تصویر یک میز غذا را منتشر کنید، بهتر است در ساعات ناهار یا شام این پست را منتشر کنید تا از شکم مخاطبان واکنش مناسبی دریافت کنید!

یا مثلا عکس بارانی یا برفی را نباید در یک روز آفتابی منتشر کنید.

شما باید بدانید که محتوای پیج شما برای چه سن و قشری جذاب است و این افراد در چه ساعاتی از روز به اینستاگرام سر می‌زنند.

 

فالوورهای اینستاگرام‌تان را بشناسید

منظور از شناخت فالوور اینستاگرام این است که بدانید آنها چه زمان‌هایی اینستاگرام‌شان را چک می‌کنند. البته که این نوع شناخت بستگی زیادی به زمان آزاد و در نتیجه شغل فالوور اینستاگرام دارد.

مثلا کسب و کاری که اکثر فالوور اینستاگرام‌ش خانم‌های خانه‌دار هستند، با توجه به زمان آزاد بیشتری که این قشر از جامعه دارند، فرصت بیشتری برای انتشار پُست دارند و یک پیج اینستاگرام با فالوور شاغل، بهترین زمان را بعد از ساعت کاری برای انتشار پست برنامه‌ریزی می‌کند.

بنابراین شناخت فالوورها بهترین زمان بارگذاری پست در پیج اینستاگرام را برای شما مشخص می‌کند.

 

محتوای پیج اینستاگرام بر زمان انتشار آن تاثیر می‌گذارد

شما با توجه به نوع‌ کسب‌وکارتان و پست‌هایی که آپلود می‌کنید، می‌توانید تشخیص دهید که فالوور اینستاگرام شما در چه زمانی چه نوع محتوایی را ترجیح می‌دهد. مثلا فالوور اینستاگرام شما که عصر یک روز، خسته از محل کار خود به منزل باز می‌گردد، تمایلی به مشاهده یک ویدئوی آموزشی ندارد.

 

در زمان‌های مختلف پُست بگذارید

با توجه به تعاملی که با فالوور اینستاگرام خود دارید، می‌توانید در زمان‌های مختلف و روزهای مختلف پُست بگذارید و شرایط مختلف را امتحان کنید. آزمون و خطا شما را به نتیجه می‌رساند.

حتی می‌توانید از فالوورهای خود در اینستاگرام نظرسنجی کنید و از خودشان بپرسید که اغلب در چه زمانی اینستاگرام خود را چک می‌کنند.

 

و اما چه ساعت‌هایی برای پست گذاشتن بهتر است؟

در خصوص ساعت و زمان بارگذاری و آپلود پست تحقیقات بسیاری انجام شده است. در زیر به نتیجه برخی از این تحقیقات اشاره می‌کنیم و شما با خواندن آن می‌توانید در خصوص زمان انتشار پست‌های‌تان در اینستاگرام بهتر تصمیم بگیرید.

پس با ما همراه باشید.

 

بازه زمانی 7 تا 9 صبح

در این بازه، فالوورها تازه از خواب بیدار شده‌اند. معمولا بعد از بیدار شدن، فالوور اینستاگرام دوست دارد ببیند دیشب در موبایل و به‌ویژه اینستاگرامش چه گذشته!

پس احتمال چک‌کردن اینستاگرام زیاد است. ولی ممکن است تعداد این نوع فالوور اینستاگرام زیاد نباشد و خیلی بازدهی نگیرید.

به هر حال، اگر مخاطبان شما افراد شاغل یا محصل هستند، منتشر کردن پست در این بازه زمانی، موجب می‌شود که این افراد هنگام رفتن به سرکار یا دانشگاه، فرصت را مناسب دانسته و اینستاگرام‌شان را چک کنند و پست شما را مشاهده کنند.

 

بازه زمانی 11 تا 2 ظهر

این بازه، زمان استراحت و ناهار است. فالوورهای‌ اینستاگرام‌تان که در محل کار مشغول هستند، احتمالا در زمان استراحت، سری به اینستاگرام خود می‌زنند.

اگر فعالیت شما در زمینه رستوران و تغذیه است، پیشنهاد ما به شما فعالیت در این ساعات از روز است. این بازه زمانی مصادف است با زمان استراحت ظهر کارمندان شرکت‌ها.

همچنین، نکته جالب توجه برای کسب و کارهای رستورانی این است که به علت گرسنگی افراد در این ساعات، احتمال برنامه‌ریزی آنها برای وعده شام، با دیدن عکس‌های پر رنگ و لعاب غذای رستوران شما در اینستاگرام قوت گیرد.

اما به این نکته توجه کنید که در این تایم محتواهای عکسی پست کنید چون ممکن است فالوورها فیلم نبینند.

 

بازه زمانی 5 تا 7 بعدازظهر

در این بازه زمانی، نرخ مشارکت مخاطبان در اینستاگرام بیشتر است.

دلیل آن هم این است که افراد در این زمان، بعد از ساعات کاری یا مدرسه یا دانشگاه، از لحاظ ذهنی خسته بوده و می‌خواهند اوثات قزاغت خود زا دز اسنشتاگزام یگذانند.

پس این بازه زمانی می‌تواند زمان مناسبی برای انتشار پست شما در اینستاگرام  باشد.

 

بازه زمانی 9 شب تا 1 صبح

تجربه نشان داده بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام و البته موثرترین زمان، بین ۹ تا ۱ شب است. فالوورها در حال استراحت هستند و بالاترین بازدید از آنِ شما می‌شود. اگر قرار است ویدئو آموزشی در اینستاگرام پُست کنید این زمان بهترین زمان است. مخصوصا اگر مخاطب‌های‌تان مرد هستند، اصلا این فرصت را از دست ندهید.

به دیگر سخن، این زمان، وقت تمام شدن کار و برگشتن به خانه است. تحقیقات نشان داده که وقتی افراد در حال برگشتن هستند احتمال چک کردن اینستاگرام‌شان بالاتر است. این زمان، بهترین موقع برای محتواهای سرگرم‌کننده و کمدی است.

همچنین، در این بازه زمانی، افراد بعد از خوردن شام و صحبت با خانواده، می‌خواهند به رخت‌خواب خود بروند و اینستاگرام‌شان را چک کنند. از سوی دیگر، فالوور اینستاگرام شما در ساعات اولین صبح و موقع بیدارشدن، احتمالا اینستاگرام خود را چک کرده و آخرین پست شما را می‌بینند.

 

توضیحاتی که در مورد بازه‌های زمانی ارسال پست در اینستاگرام داده شد، به صورت کلی قابل استفاده هستند. اما اگر بخواهیم به صورت اختصاصی ساعات مناسب برای ارسال پُست در هر کسب و کاری را مشخص کنیم، باید آن کسب و کار را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم. در این صورت، بر اساس نوع فعالیت و ماهیت فالوورهای پیج اینستاگرام، می‌توان بهترین ساعت ارسال پست را برای پیج اینستاگرام مشخص کرد.

 

در آینده، مقاله‌های دیگری از «ترفندهای مختلف برای پست گذاشتن در اینستاگرام» برای شما می‌گوییم و به صورت تخصصی، «ابزار شناسایی بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام» را به شما معرفی می‌کنیم.

پس با ما همراه باشید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۷)

  • اکبر قلندرزهی
    اکبر قلندرزهی پاسخ

    من یک کا خرید کردم پولشو برداشت کرده الان هرچه برنامه فالوئر را اسم پیج رامینویسم جواب نمیده چه کار کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام
      اگر مشکلی با برنامه دارید لطفا در بخش پشتیبانی تیکت بگذارید

  • حمید اسکانی
    حمید اسکانی پاسخ

    چطور فالور ها رو افزایش بدم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      پکیج های فالوور واقعی را از سایت فالووریاب خریداری کنید

  • شهرام
    شهرام پاسخ

    من 100 هزار تا فالوور میخوام واقعی هم فقط میخوام اما نیست تو پکیج هاتون چیکار کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اینن تعداد فالوور زمان زیادی برای جذب نیاز دارد، در هرحال میتوانید چند پکیج فالوور خریداری کنید

  • مینا
    مینا پاسخ

    چگونه رابت را برای شروع فالوورگیری روشن کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بعد از وارد کردن پیجتان و پیج های هدف ربات را روشن کنید تا جذب شروع شود

  • تنهایی
    تنهایی پاسخ

    پیج من دیسیبل شد امروز 3 تا پیج دیگه درست کردم بازم بستش اینستا هنوز هیچ کاری هم نکرده بودم روی پیج

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اینستاگرام روی ای پی شما حساس شده، باید با یک دستگاه دیگر و ایمیل و شماره مجزا پیج جدید ایجاد کنید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال