-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

در یکی از مقاله‌های پیشین، با موضوع «بلاک و آنبلاک افراد در اینستاگرام» یاد گرفتید که چگونه یک نفر را در اینستاگرام بلاک کنید تا او نتواند اطلاعات، پست‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های شما را ببیند یا امکان ارسال پیام در دایرکت شما را نداشته باشد و سپس در خصوص این که چگونه اکانتی را که در اینستاگرام بلاک کرده‌اید از این حالت خارج کنید؛ توضیحاتی ارائه شد.

 

به عبارت دیگر؛ در برخی مواقع به منظور حفظ حریم شخصی، بلاک کردن برخی از افراد در اینستاگرام لازم می‌شود. کسانی که بخواهید آنها را بلاک کنید، ممکن است جزو فالوورهای اینستاگرام شما باشند که پس از بلاک، از لیست مخاطبان و فالوورهای شما حذف می‌شوند.

البته اگر بخواهید آنها را دوباره به لیست فالوور اینستاگرام خود بازگردانید، قابلیت Block Account در اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

یعنی ممکن است کاربران اینستاگرام، پس از مدتی بخواهند فردی را که در اینستاگرام بلاک کرده‌اند، از حالت بلاک خارج کنند.

 

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای برخی از کاربران اینستاگرام به وجود بیاید،  این است که نمی‌توانند افرادی را که در گذشته بلاک کرده‌اند از بلاک خارج کنند. این مساله زمانی به وجود می‌آید که اکانت مورد نظر نیز شما را در اینستاگرام بلاک کرده باشد که به آن بلاک دوطرفه می‌گویند.

 

به این ترتیب نه شما به پروفایل کاربری او در اینستاگرام دسترسی دارید و نه او امکان مشاهده پروفایل شما و رفع بلاک شما با استفاده از گزینه Unblock را دارد. بنابراین محدودیت به وجود آمده با روش‌هایی که در بالا گفته شد از بین نمی‌رود.

 

 

همان‌طور که در مقاله «بلاک و آنبلاک افراد در اینستاگرام» آموختید، رفع بلاک در اینستاگرام بسیار ساده است؛ البته در حالتی که فقط یک طرف این کار را انجام داده باشد اما اگر هر دو کاربر اینستاگرام یکدیگر را بلاک کرده باشند، انجام عملیات رفع بلاک، از این سادگی خارج شده و کمی پیچیده می‌شود چرا که هیچ‌کدام برای رفع بلاک به اکانت کاربر دیگر در اینستاگرام دسترسی ندارند.

 

اما اصلا نگران نباشید چون ما در این مطلب سعی کرده‌ایم تا روش‌های آسان رفع بلاک دو طرفه را به شما آموزش دهیم. پس با فالووریاب همراه باشید. برای خرید فالوور اینستاگرام نیز به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید. 

 

مراحل رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

روش اول:

برای انجام رفع بلاک دو طرفه اینستاگرام به شکل زیر عمل کنید:

 

-در صفحه “Home” اینستاگرام با  انتخاب گزینه  Direct به قسمت چَت در اینستاگرام وارد شوید.

- یک صفحه چَت ایجاد کنید.

-نام کاربری اینستاگرام خودتان را در قسمت جست‌وجو تایپ و پروفایل کاربری‌تان در اینستاگرام را انتخاب کنید.

-حالا در قسمت Write a Message نام کاربری شخصی که قصد دارید او را در اینستاگرام آنبلاک کنید را به همراه “@” تایپ کنید.

 

 

-برای ارسال، گزینه “Send” را انتخاب کنید.

- در پیامی که برای خودتان ارسال کردید، نام کاربری مِنشن‌شده را لمس کنید.

-با لمس گزینه منو (سه نقطه در پروفایل کاربری) گزینه Unblock را برای رفع بلاک شخص مورد نظر انتخاب کنید.

 

اکنون به احتمال بسیار زیاد، شما نسبت به رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام موفق عمل کرده‌اید و امکان مشاهده پروفایل کاربری شخص موردنظر در اینستاگرام برای‌تان فراهم می‌شود.

البته درنظر داشته باشید که در این روش اگر کاربر موردنظر در اینستاگرام، آیدی پیج خود را تغییر داده باشد، امکان دسترسی به پروفایل او از طریق منشن میسر نیست و آنبلاک انجام نمی‌شود.

 

 اما گاهی اوقات این روش مثمرثمر نبوده و رفع بلاک انجام نمی‌شود. نگران نباشید چون هنوز راه‌های دیگری برای این کار وجود دارد.

 

 

روش‌‌های دیگر برای رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

روش دوم:

- اپلیکیشن اینستاگرام را از روی گوشی خود حذف کرده و از نسخه‌‌های جدیدتر یا قدیمی‌تر اینستاگرام استفاده کنید.

 

اگر در مرحله قبل، نتوانستید به پروفایل کاربر بلاک شده اینستاگرام خود دست یابید، می‌توانید از روش حذف اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید.

برای رفع بلاک دوطرفه اینستاگرام با این روش؛ کافی است که اینستاگرام را از گوشی خود حذف کنید و سپس با نصب جدید‌ترین نسخه آن؛ دوباره وارد اکانت خود شده و روش بالا را برای دسترسی به صفحه پروفایل کاربر بلاک شده در اینستاگرام بیازمایید.

ممکن است این روش نیز پاسخ‌گوی مشکل شما نباشد بنابراین همین روش را با استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر اینستاگرام تکرار کنید.

احتمال این‌که مشکل برطرف شده و آنبلاک دوطرفه در اینستاگرام انجام شود، بسیار است.

 

روش سوم:

از اپلیکیشن‌های واسطه برای ورود به پروفایل اینستاگرام بهره بگیرید

اگر روش‌های گفته شده در بالا، کارساز نبود و عمل نکرد؛ گزینه بعدی استفاده از نرم‌افزارهای واسطه‌ای همچون OGInstagram  است. تنها کافی‌است این برنامه را از اینترنت دانلود و نصب کنید سپس از طریق آن وارد اکانت خود شوید و دوباره روش‌های بالا را برای دسترسی به پروفایل کاربر بلاک شده در اینستاگرام امتحان کنید.

 

روش چهارم:

از یک گوشی دیگر استفاده کنید

پیشنهاد بعدی در صورت عدم آنبلاک دوطرفه در اینستاگرام با روش‌های بالا؛ استفاده از گوشی‌های دیگر است. برای این کار، گوشی یکی از دوستان خود را به صورت موقتی بگیرید و با استفاده از آن وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و روش‌های گفته‌شده در بالا را برای دسترسی به پروفایل کاربر بلاک شده در اینستاگرام امتحان کنید.

 

روش پنجم:

 از لینک پروفایل کاربر بلاک شده (از طریق تگ‌های او) استفاده کنید

اگر هیچ‌کدام از روش های یادشده در رفع مشکل شما برای دسترسی به پروفایل کاربر بلاک شده در اینستاگرام توانا نبود؛  می توانید این روش آخر را نیز بیازمایید.

در این‌جا ابتدا بهتر است اینستاگرام را از گوشی خود پاک کرده و دوباره آن را نصب کنید و وارد اکانت خود شوید. حالا از بین پست‌های فالووینگ‌ها و فالوورهای اینستاگرام طرف مقابل، پُستی را بیابید که کاربر بلاک‌شده توسط شما، در آن تَگ شده باشد. حالا در آن پُست نام کاربری او را لمس کنید تا وارد پروفایل او شوید و مراحل آنبلاک را انجام دهید.

 

در این مقاله یاد گرفتیم که اگر هر دو کاربر اینستاگرام یکدیگر را بلاک کرده باشند، با توجه به این‌که هیچ‌کدام برای رفع بلاک به اکانت کاربر دیگر دسترسی ندارند؛ چگونه رفع بلاک دوطرفه را دراینستااگرام انجام دهیم.

 

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۸)

  • محسن زنگنه
    محسن زنگنه پاسخ

    میخوام به اینستاگرام وصل بشم

  • سمیرا محمودی
    سمیرا محمودی پاسخ

    فالوور واقعی بدون ریزش دارید؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله فالوورهای فالووریاب واقعی و فعال هستند

  • مینا
    مینا پاسخ

    ماهیانه چقدر فالوور در فالووریاب به پیج اضافه می شود؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      تعداد فالوور اضافه شده به پیج به شرایط هر پیج بستگی دارد

  • منیره
    منیره پاسخ

    اگر پیجمون پرایوت هم باشه با این راه از بلاک درمیاد؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله فرقی نمیکند پیج پرایوت باشد یا پابلیک

  • فرزانه
    فرزانه پاسخ

    ممنون من همینجوری با دوستم از بلام درومدیم

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال