-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام برای اندروید و آیفون

دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام برای اندروید و آیفون

اینستاگرام پرطرفدارترین فضای مجازی تصویرمحور است. اپلیکیشنی که بی شک تمام دارندگان گوشی هوشمند اگر آن را نصب نکرده باشند هم دست کم نامش را شنیده‌اند. برای دانلود اینستاگرام راه‌های مختلفی وجود دارد، اما بهتر است از منابع مطمئن استفاده کنید تا آخرین ورژن اینستاگرام را در اختیار داشته باشید. چرا که با هر بار آپدیت شدن، امکانات بیشتری به اینستاگرام اضافه می‌شود و امنیت آن هم در اثر رفع ایرادات و باگ ها، بیشتر می‌شود. در این مقاله با روش‌های دانلود اینستاگرام در کنار شما خواهیم بود.

دانلود اینستاگرام برای اندروید

به طور کلی کاربران اینستاگرامی دارای گوشی اندروید، قمست عمده کاربران این اپلیکیشن را تشکیل می‌دهند.  اگر گوشی‌ اندروید دارید، بهتر است برای دانلود مستقیم اینستاگرام از Google Play استفاده کنید. در صورتی که برای ساخت اکانت Google به مشکل خوردید و موفق به دانلود اینستاگرام از گوگل پلی نشدید، می‌توانید از کافه بازار استفاده کنید که منبع داخلی برای دانلود اپلیکیشن به شمار می‌آید.

در ادامه کافی است تصویر لوگوی مربوط به هر کدام از این دو مورد را لمس کنید تا اینستاگرام دانلود شود.

یکی از نکته‌های خاص در نسخه اندروید اینستاگرام این است که برای گوشی‌های سامسونگ با ورژن اندروید 9 به بعد، قابلیت تغییر تم اینستاگرام از سفید به مشکی نیز لحاظ شده است پس با آپدیت اندروید گوشی و دانلود نسخه اندروید اینستاگرام می‌توانید حالت شب  این اپلیکیشن را فعال کنید.

 

دانلود اینستاگرام برای آیفون

کاربرانی که با گوشی آیفون، آیپد، آیپاد و به طور کلی محصولات کمپپانی اپل کار می‌کنند، باید برای دانلود اپلیکیشن‌ها نیز به اپ استور مراجعه کنند. جهت دانلود اینستاگرام برای آیفون و سیستم عامل iOS از طریق اپ استور نیز لازم است یک Apple ID داشته باشید که با محدودیت‌هایی مواجه است. اما نگران نباشید. برای گجت های اپل نیز یک استور داخلی به نام سیب ایرانی وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. جهت  دانلود اینستاگرام برای آیفون نیز یکی از تصاویر زیر را که لوگوی اپ استور و سیب ایرانی هستند، لمس کنید.

 

دانلود اینستاگرام برای ویندوز فون

در صورت داشتن ویندوز فون، بهتر است از مایکروسافت استور نسخه اینستاگرام منطبق با ویندوزفون را دانلود کنید. کافی است تصویر لوگوی زیر را لمس کنید تا اینستاگرام دانلود شود.

 

اینستاگرام وب

علاوه بر دانلود و نصب اینستاگرام روی گوشی، می‌توان نسخه وب آن را روی مرورگرها نیز باز کرد. البته بعضی امکانات در نسخه وب وجود ندارند، اما این گزینه نیز آپشنی برای این اپلیکیشن محسوب می‌شود. برای ورود به نسخه وب اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

 

امکانات اینستاگرام: فضایی برای اشتراک لحظه‌ها!

با دانلود اینستاگرام و ساخت پیج در آن، می‌توانید عکس و فیلم را در قالب پست و استوری با مخاطبان خودتان به اشتراک بگذارید، با دوستان خود در ارتباط باشید و البته، از طریق محتوای اینستاگرامی خود، دوستان و مخاطبان جدیدی پیدا کنید. برای همین است که فروشگاه های اینستاگرامی، پیج های اینفلوئنسری و بلاگری هر روز بیشتر از قبل می‌شوند. پیج شما می‌تواند شخصی باشد، یعنی تنها افرادی که خودتان به آنها اجازه داده‌اید، قادر به دیدن مطالب شما باشند. همچنین می‌تواند عمومی و مناسب کسب و کار باشد و در آن صورت است که امکانات بیشتری هم به شما می‌دهد. در صورت نیاز به خرید فالوور برای پیج‌های خودتان به ما اطلاع دهید. اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در سال 2020 بوده که بیشتر از 5 میلیارد بار فقط از google play دانلود و نصب شده است!

همچنین بعد از دانلود اینستاگرام، به یک مسنجر یا پیام‌رسان هم دسترسی دارید. قسمت دایرکت اینستاگرام درکنار قابلیت لایک و کامنت، این برنامه را کامل‌تر کرده است. در دایرکت اینستاگرام علاوه بر پیام متنی، می‌توان voice (صدا) و عکس نیز ارسال کرد. 

 علاوه بر این موضوع، افکت‌ها، سبک‌های نوشتاری متنوع و فیلترهایی که اینستاگرام دارد و هر روز هم بیشتر می‌شوند، نیاز افراد به برنامه‌های ویرایش را هم کمتر کرده است. یکی از قابلیت‌های جذاب اینستاگرام، این است که خود کاربران می‌توانند افکت‌های ساخت خودشان را نیز در آن به اشتراک بگذارند تا سایرین نیز از آن‌ها استفاده کنند. قابلیتی که برای تبلیغات هم مناسب به نظر می‌رسد. با دانلود و نصب اینستاگرام و ساخت اکانت در آن هم زمان به یک صحنه نمایش، تریبون و مخاطب جهانی دسترسی پیدا می‌کنید. کافی است محتوای خلاقانه و هدفمند تولید کنید و درصدد جذب فالوور واقعی باشید.

یکی دیگر از امکانات اینستاگرام که استقبال از آن هر روز بیشتر می‌شود، لایو یا پخش زنده است. با این گزینه امکان این را دارید که هر جا هستید، شروع به گرفتن ویدیو کرده و از طریق اینترنت و به صورت زنده، ویدیو را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.

 

 

 
تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۳۱)

  • امید
    امید پاسخ

    از همین لینکی که گذاشتین نسخه جدید اینستاگرامو دانلود کردم به نظرم سرعتش خیلی بهتر از قبل شده

  • میترا
    میترا پاسخ

    اخرین نسخه اینستاگرام حجمش زیاده ؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      حجم تمام نسخه های اینستاگرام یک اندازه است

  • سارا
    سارا پاسخ

    من اومدم نسخه جدید اینستاگرامو روی گوشیم دانلود کنم، اما ارور میده

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اگر از لینک های بازار یا گوگل پلی یا اپ استور وارد شوید و نتوانستید اخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید، اتصال اینترنت خود را چک کنید

  • امید
    امید پاسخ

    من از همین لینکه رفتم اخرین نسخه اینستاگرامو گرفتم گوشیمم ایفون 11 خیلی ممنون

    • فالووریاب
      فالووریاب

      موفق باشید

  • سها
    سها پاسخ

    شماره جدیدترین نسخه اینستاگرام چنده که بزنم دانلود شه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      نیازی نیست شماره بزنید، کافیست اینستاگرام را در گوگل پلی یا اپ استور سرچ کنید تا اخرین نسخه اینستاگرام برایتان نمایش داده شود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال