-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش هشتگ گذاشتن در پست اینستاگرام - چگونه و چه تعداد هشتگ بزنیم؟

آموزش هشتگ گذاشتن در پست اینستاگرام - چگونه و چه تعداد هشتگ بزنیم؟

مدت‌هاست که اینستاگرام به عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی جای خودش را در دنیای اینترنت پیدا کرده است. در این میان استفاده از اینستاگرام در جهت رونق کسب و کارهای گوناگون نیز هر روز بیش از قبل می‌شود. یکی از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام، استفاده از هشتگ است. قبل از آن که به آموزش درج هشتگ در پست اینستاگرام بپردازیم و بدانیم چگونه و چه تعداد هشتگ بزنیم، لازم است بفهمیم هشتگ چیست و چه کاری می‌کند. در ادامه مقاله به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم.

 

هشتگ چیست؟

هشتگ در واقع یک میانبر در دنیای شبکه های اجتماعی است برای این که راحت به موضوعاتی با محتوایی که می‌خواهید، دست یابید. ابزاری برای دسته‌بندی مطالب و دسترسی آسان به آن‌‌ها در ابعاد جهانی که اولین بار در توییتر، فیسبوک و لینکدین استفاده شد.امکان درج هشتگ در پست اینستاگرام نیز از ابتدای لانچ شدن این اپلیکیشن وجود داشت.

 

آموزش درج هشتگ در پست اینستاگرام

اولین نکته در آموزش درج هشتگ در پست اینستاگرام (و سایر فضاهای مجازی) این است که باید از علامت # قبل ازکلمه مورد نظرتان استفاده کنید. مثلا بنویسید: #فالووریاب

در صورتی که هشتگ مورد نظر شما یک عبارت بود، می‌توانید از _ برای جدا کردن کلمات آن استفاده کنید. یعنی بنویسید: #سایت_فالووریاب

البته برای نوشتن هشتگ به زبان انگلیسی (یا زبان‌های دیگر که حروف جدا از هم دارند) می‌توان کلمات را بدون فاصله نوشت.

بعد از درج هشتگ و انتشار پست مورد نظر، هشتگ به رنگ آبی در آمده و مثل یک لینک می‌شود که با لمس و یا کلیک روی آن، تمام پست‌هایی که آن هشتگ زیرشان درج شده، به شما نمایش داده خواهند شد.

استفاده از هشتگ در اینستاگرام راه مناسبی برای جذب فالوور واقعی و هدفمند است. زیرا فالووری که از طریق هشتگ به پست شما رسیده و شما را فالوو کرده، قطعا اول پستی با همان هشتگ را دیده و یا با سرچ مستقیم هشتگ، پست شما برای او نمایش داده شده است. هشتگ گذاشتن در محتوا به بیشتر دیده شدن آن محتوا کمک می‌کند.

امکان درج هشتگ هم در پست و ویدیوهای IGTV و هم در استوری اینستاگرام فراهم است. در تمام قسمت‌های نوشتاری اینستاگرام یعنی کپشن، کامنت، دایرکت مسیج و قسمت Type در استوری می‌توانید هشتگ بزنید.

 

چگونه و چه تعداد هشتگ بزنیم؟

در قسمت قبل راجع به آموزش درج هشتگ در پست اینستاگرام توضیح دادیم. اما راجع به انتخاب محتوای متن هشتگ و این که چگونه و چه تعداد هشتگ بزنیم، می‌توانید از نکات زیر استفاده کنید:

 

- هشتگ راهنما یا توضیح برای دسته بندی محتواها یا ارائه توضیح بیشتر به بیننده

- هشتگ اختصاصی که حاوی نام برند و یا شعار برند شماست و برای برجسته کردن نام و معرفی پیج کاربرد دارد.

- هشتگ ترند که مربوط به مسائل روز می‌شوند و بهتر است در صورت مرتبط بودن پست از آن استفاده کنید.

- هشتگ کمپین که برای انواع چالش، مسابقه، رویداد و به مدت محدود استفاده می‌شود.

 

چگونه هشتگ اینستگرام بزنیم؟

به جز مدل نوشتن هشتگ، باید چند نکته دیگر را برای پاسخ به سوال "چگونه هشتگ بزنیم" در نظر داشت.

1- خیلی وقت‌ها یک هشتگ به چند شکل نوشته می‌شود. برای این که از پربازدیدترین هشتگ استفاده کنید، باید اول هشتگ را در قسمت اکسپلور و search بررسی کنید و آن نمونه را که مناسب‌تر است، انتخاب کنید.

2- امکان استفاده از ارقام (عددها) و ایموجی ها در هشتگ وجود دارد. اما نشانه‌هایی مثل * @ ؟ / و... در هشتگ لینک نمی‌شوند.

3- استراتژی خودتان را برای درج هشتگ در اینستاگرام داشته باشید با توجه به کسب و کار یا محتوای پیجتان، از هشتگ ها برای گروه‌بندی محتواهایی که می‌گذارید استفاده کنید.

4- از هشتگ غیر مرتبط با محتوای پست استفاده نکنید. در صورت نامرتبط بودن و تشخیص اینستاگرام، Shadow Ban  می‌شوید و پست‌های شما در هشتگ هایی که استفاده کرده‌اید نشان داده می‌شوید.

5- از هشتگ های کوتاه و با معنا استفاده کنید که به یاد سپردنشان نیز آسان باشد.

6- اگر خواستید از هشتگ های ترند استفاده کنید، پست مرتبط با آن نیز بگذارید.

7- در هشتگ های انگلیسی، تفاوتی در استفاده از حروف بزرگ و کوچک وجود ندارد. یعنی #FOLLOWERYAB و #followeryab یک هشتگ هستند.

در نظر داشته باشید برای این که هشتگ کاربرد مناسب داشته باشد، باید پیج شما باز (Public) باشد. در غیر این صورت پست شما در نتایج جستجو از طریق هشتگ برای افرادی که شما را فالو نکرده‌اند قابل رؤیت نیست.

 

چه تعداد هشتگ بزنیم؟

تعداد مجاز هشتگ در اینستاگرام 30 عدد در هر پست است. اما طبق تحقیقات صورت گرفته برای پاسخ به سوال این که بهتر است چه تعداد هشتگ بزنیم، تعداد مناسب هشتگ برای هر پست 11 عدد برآورد شده است. استفاده هوشمندانه از تعداد کمتری هشتگ مرتبط بسیار سودمندتر از گذاشتن 30 تا هشتگ با ارتباط کم به موضوع محتوا است. در واقع خیلی‌ها از 1 تا 3 عدد هشتگ بیشتر استفاده نمی‌کنند. اما در عین حال، می‎توانید از تمام 30 عدد هشتگ نیز استفاده کنید به شرطی که مرتبط به محتوا باشند.

 

جمع‌بندی

از درج هشتگ برای انواع اطلاع‌رسانی، حرکت های اجتماعی، مارکتینگ و برندینگ استفاده می‌شود. اگر در یک پست تنها یک هشتگ مرتبط بگذارید، به طور متوسط به میزان 12% میزان اینگیجمنت پیج شما بالا می‎رود و پست شما بیشتر دیده می‌شود و همین به افزایش علاوه بر این، کاربران به پست‌هایی که کپشن مناسب دارند و در آنها هشتگ گذاشته شده نیز بیشتر توجه نشان می‎دهند. استفاده از هشتگ در بیوی پیج نیز باعث می‌شود پس از خرید فالوور اینستاگرام، سرعت جذب آن‌ها بالا برود و زودتر به آنچه می‌خواهید برسید.

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۲)

  • tehrani
    tehrani پاسخ

    خیلی ممنون محتوای جالبی بود این روز ها که طرف حتی از تبلیغات لوله بازکنی برچسب ها استفاده نمیکنه و اینترنتی سفارش میده دیگه طرح صیانت از فضای مجازی نباید این راحتی و سرعت توی کارها رو از مردم بگیره امیدوارم یه فکری به حال مردم بکنن طرف الان برای لوله بازکنی هم اینترنتی سفارش میده چه برسه به سایر کارهای مهم که به اینترنت وابسته هستن

  • فاطمه
    فاطمه پاسخ

    پیج من فعال هست و باز هست نام کاربری هم مشخص هست ولی گذرواژه را فراموش کردم برای ورود به فالوریاب نیاز به گذرواژه دارم چطوری بفهمم گذرواژه قبلی چی بوده؟میشه بدون خروج از حساب گذرواژه را فهمید

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بازیابی رمز را بزنید تا رمز جدید بتوانید ست کنید

  • سامیار
    سامیار پاسخ

    یک سوال داشتم برای هر پست چندتا هشتگ میشه گذاشت تو اینستاگرام؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      برای هشتگ گذاری محدودیت ندارید اما از گذاشتن هشتگ بیش از اندازه در پست های پیج خودداری کنید

  • ارزو
    ارزو پاسخ

    هشتگ روی کلمه ها باید با فاصله باشه یا بچسبه که نشون بده تو پست؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      هشتگ اینستاگرام را در پست ها باید به کلمات بچسبانید

  • حمید
    حمید پاسخ

    پیجم حدود 8 روزه بلاکه نمیتونم هیچ کسیو فالو کنم، چیکار کنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      تا زمان تعیین شده از طرف اینستاگرام برای تمام شدن بلاک باید صبر کنید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال