-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش تصویری کامل ثبت‌نام و ساخت اکانت در اینستاگرام (پیج)

آموزش تصویری کامل ثبت‌نام و ساخت اکانت در اینستاگرام (پیج)

برای شروع فعالیت در اینستاگرام باید در آن حساب کاربری بسازید. برای ساخت اکانت در اینستاگرام و ثبت نام در آن نیز باید با موبایل یا مرورگر اقدام کنید.

اینستاگرام پرکاربردترین و پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در سال‌های اخیر بوده است. فضایی برای تعامل با دیگران، جذب فالوور و توسعه کسب و کار. مثل سایر این برنامه‌ها، برای شروع فعالیت در اینستاگرام باید در آن حساب کاربری بسازید. در این مقاله به توضیح و آموزش تصویری کامل ثبت‌نام و ساخت اکانت در اینستاگرام (پیج) به صورت مرحله به مرحله، همراه شما هستیم.

ساخت اکانت در اینستاگرام کار سختی نیست. اما نکاتی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن آن‌ها، ممکن است بعدا برای بازیابی پیج دچار مشکل شوید و یا اقداماتتان برای داشتن یک اکانت بیزینسی مناسب با نتیجه موردانتظارتان مواجه نشود و خرید فالوور کمک لازم را به شما نکند. ساختن اکانت در اینستاگرام طبق اصول و با رعایت این نکات، مسیر شما را برای رسیدن به هدفتان در اینستاگرام هموارتر می‌کند. چه بخواهید از آن به عنوان یک فضای ارتباطی استفاده کنید و چه قصد راه‌اندازی یک فروشگاه مجازی را داشته باشید. هر چه باشد:

خشت اول چون نهد معمار کج
تا ثریا می‌رود دیوار کج!

 

به طور کلی از دو راه می‌شود به اینستاگرام دسترسی داشت.

1- از طریق اپلیکیشن در گوشی موبایل

2- از طریق سایت در مرورگر کامپیوتر یا موبایل

برای ساخت اکانت یا پیج در اینستاگرام و ثبت نام در آن نیز باید سراغ یکی از این دو وسیله رفت. همچنین ثبت نام می‌تواند از طریق  ایمیل و یا شماره موبایل باشد. البته هر دو مشابه هم و ساده هستند. این روش‌ها مراحل مشابهی دارند، اما تفاوت‌هایی جزئی در مسیرشان به چشم می‌خورد.  در ادامه هر دو مسیر را با هم بررسی می‌کنیم و به آموزش تصویری کامل ثبت‌نام و ساخت اکانت در اینستاگرام (پیج) می‌پردازیم.

 

مراحل ثبت‌نام و ساخت اکانت در اینستاگرام با گوشی

1- دانلود و نصب اینستاگرام

ابتدا اینستاگرام را دانلود و نصب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به روش های دانلود اینستاگرام اینجا کلیلک کنید. همچنین با توجه به سیستم عامل گوشی خود روی یکی از آیکون‌های زیر کلیک کنید تا اینستاگرام دانلود شود.

دانلود اینستاگرام برای اندروید:

 

دانلود اینستاگرام برای آیفون:

 

دانلود اینستاگرام برای ویندوز فون:

 

2- باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام

برنامه را نصب و اجرا کنید. (گوشی یا کامپیوتر باید هنگام ثبت نام و استفاده از اینستاگرام به اینترنت وصل باشند). بعد از باز کردن اینستاگرام، در صفحه باز شده دکمه Sign up with email or phone number  (ثبت نام با ایمیل یا شماره موبایل) را لمس کنید.

در این مرحله ممکن است با صفحات دیگری مواجه شوید. مثلا اگر قبلا با اکانت های دیگری وارد اینستاگرام شده باشید، همان اکانت ها را برای ورود مجدد به شما نشان و پیشنهاد می‌دهد. اما همچنان گزینه  Sign up یا Create Account در تمام این صفحه ها وجود دارد که با لمس آن می‌توانید یک اکانت جدید بسازید. همچنین ممکن است ترتیب وارد کردن بعضی از اطلاعات تغییر کند، اما با دانستن معنای هر قسمت می‌توانید به راحتی اکانت اینستاگرام بسازید.

3- انتخاب عضویت با ایمیل یا شماره موبایل

مطابق تصویر، بین عضویت با شماره موبایل و ایمیل، یکی را انتخاب کنید و شماره یا آدرس ایمیلتان را در کادر تایپ کنید. سپس گزینه Next را لمس کنید.

 

توجه داشته باشید باید به این شماره یا ایمیل دسترسی داشته باشید تا در مراحل بعد بتوانید هویت خود را احراز کنید و یا اگر روزی رمز پیجتان را فراموش کردید، از طریق ایمیل یا شماره موبایل بتوانید پیج را بازیابی کنید.

اگر بین این دو مورد شک دارید، ایمیل گزینه امن‌تری به شمار می‌رود. زیرا احتمال این که سیم کارتتان را عوض کنید و به آن دسترسی نداشته باشید زیاد است. همچنین گاهی ارسال sms تایید از طرف اینستاگرام طول می‌کشد. بنابراین اگر یک ایمیل همیشه در دسترس داشته باشید، ثبت نام با ایمیل روش بهتری است.

در نظر داشته باشید که نباید از آدرس ایمیل یا شماره موبایل تکراری برای ساخت اکانت اینستاگرام استفاده کنید. زیرا یا با ارور مواجه می‌شوید یا خطر از دست رفتن پیج های قبلی را به جان می‌خرید!

4- تایید شماره یا ایمیل

کد تاییدی را که به موبایلتان sms و یا برایتان ایمیل شده را وارد کرده و باز هم گزینه Next را بزنید.

5-نام دلخواه و رمز عبور را وارد کنید.

شرایط نام و رمز عبور مورد تایید اینستاگرام به شرح زیر است:

- نام کامل (Full Name)

نامی که می‌خواهید داشته باشید را باید در این قسمت وارد کنید. دقت کنید که این نام در پروفایل شما نمایش داده می‌شود.

- رمز عبور  (Password)

یک رمز عبور با حداقل 6 کاراکتر باید انتخاب کنید. از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، اعداد و نشانه ها می‌توانید استفاده کنید تا رمزی قوی داشته باشید. به طور کلی رمز ایمیل یا سایر پیج ها و حساب‌های خودتان را به عنوان رمز عبور اینستاگرام انتخاب نکنید. به طور کلی رمزهای جداگانه برای فضاهای مختلف داشته باشید. زیرا در صورت مشترک بودن رمز، اگر یک اکانت هک شود، سایر اکانت ها هم با خطر هک شدن مواجه می‌شوند.

6- Syncing Contacts

در این مرحله باید انتخاب کنید که آیا تمایل دارید افرادی که در لیست مخاطبین شما هستند و اینستاگرام دارند، برای شما نمایش داده شوند و آنها را فالو کنید یا نه. در صورت تمایل باید گزینه Continue and Sync Contacts و در غیر این صورت گزینه Continue without syncing contacts را انتخاب کنید.

 7- وارد کردن تاریخ تولد

افزودن تاریخ تولد برای مدیریت تبلیغاتی است که اینستاگرام به شما نشان خواهد داد. تاریخ تولد خودتان را به صورت میلادی وارد کنید و گزینه Next  را لمس کنید.

8- تغییر نام کاربری اینستاگرام

اینستاگرام با توجه به نامی که شما از قبل وارد کرده‌اید، یک نام کاربری به شما پیشنهاد میدهد. در صورت تمایل به تغییر آن در این مرحله گزینه Change username  را انتخاب کنید. هنگام تعیین نام کاربری توجه داشته باشید که این نام شناسه شما برای اینستاگرام است. تفاوت آن با نام عادی این است که بی شمار پیج می‌توانند یک نام داشته باشند، اما نام کاربری برای هر اکانت اینستاگرامی منحصر به فرد است. اگر یوزرنیم انتخابی شما توسط دیگران انتخاب نشده باشد، علامت تیک کنار آن ظاهر می‌شود. اگر تکراری باشد نیز با علامت ضربدر مواجه می‌شود. در این فیلد نمی توانید از فاصله بین کاراکترها یا کاراکترهای خاص به جز آندرلاین و نقطه استفاده کنید.

در صورت عدم تمایل به تغییر یوزرنیم، گزینه Next  را بزنید.

9- اتصال اینستاگرام به فیسبوک

اگر اکانت فیسبوک داشته باشید، می‌توانید آن را به اکانت اینستاگرامتان وصل کنید. با این کار مخاطبان فیسبوکی شما که در اینستاگرام اکانت دارند برای شما نمایش داده می‌شوند و در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را فالو کنید. همچنین اتصال به فیسبوک برای پیج های بیزینس مهم و مفید است.

در صورت نداشتن اکانت فیسبوک یا عدم تمایل به اتصال به آن، گزینه Skip را انتخاب کنید تا به مرحله بعد بروید. این عملیات را بعدا در قسمت تنظیمات می‌توان انجام داد.

10- عکس پروفایل اینستاگرام

انتخاب عکس پروفایل قدم بعدی است. می‌توانید از عکس‌های گالری استفاده کنید یا همان موقع عکس بگیرید. همچنین می‌توانید این مرحله را نیز Skip کنید و بعدا سر فرصت عکس پروفایل مناسب را انتخاب کنید.

11- تایید ایمیل

اگر با ایمیل اقدام به عضویت کرده‌اید، حتما در این مرحله باید وارد ایمیل‌هایتان شوید و ایمیلی را که از طرف اینستاگرام برایتان آمده باز کنید. این ایمیل برای تایید آدرس ایمیل اکانت شماست وترجیحا  با همان دستگاهی که اینستاگرام روی آن نصب است، بهتر است آن را باز کنید. روی گزینه Confirm your Email Address  کلیک کنید تا ایمیل شما تایید شود. این مرحله بسیار اهمیت دارد.

 

مراحل ثبت‌نام و ساخت اکانت در اینستاگرام با وب سایت (اینستاگرام وب)

همانطور که گفتیم ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام از طریق وب سایت آن نسبتا ساده‌تر است. مراحل ساخت پیج با اینستاگرام وب به شرح زیر است:

 

1- ورود به سایت اینستاگرام

ابتدا با مرورگر کامپیوتر وارد سایت www.instagram.com  شوید. سپس روی Sign up  کلیک کنید.

2- پر کردن فرم شماره یا ایمیل، نام، نام کاربری و رمز عبور برای ثبت نام در اینستاگرام

فرم نشان داده شده در تصویر زیر را پر کنید. اطلاعاتی که در این مرحله از شما خواسته شده عبارتند از:

- شماره موبایل یا ایمیلی که قصد دارید از آن برای ساخت اکانت اینستاگرام استفاده کنید.

- نام

- نام کاربری

- رمز عبور

چنانچه هر کدام از این موارد با شرایط اینستاگرام مطابقت داشته باشد، یک علامت تیک کنارشان ظاهر می‌شود. در غیر این صورت با علامت ضربدر مواجه می‌شوید و این یعنی باید عنوان مربوطه را تغییر دهید.

بعد از پر کردن فرم، دکمه Next (بعدی) را بزنید.

 

4-وارد کردن تاریخ تولد

تاریخ تولدتان را به میلادی وارد کنید و بعد روی Next کلیک کنید.

5- ارسال کد تایید

در این مرحله باید کد تاییدی را که به ایمیل یا گوشی شما ارسال شده است، وارد کنید تا اکانت شما تایید شود.

بعد از تایید اکانت، وارد محیط اینستاگرام می‌شوید و می‌توانید مراحل تغییر عکس و نام و... را انجام دهید.

نهایتا مثل روش قبل باید در صورت استفاده از ایمیل برای عضویت در اینستاگرام، پس از اتمام مراحل عضویت وارد ایمیل‌هایتان شوید، ایمیل مربوط به تایید آدرس ایمیل را باز کرده و روی گزینه Confirm your Email Address  کلیک کنید تا ایمیل شما تایید شود.

 

جمع بندی

ثبت‌نام و ساخت اکانت در اینستاگرام (پیج) به صورت اصولی، می‌تواند قدم مهمی در آغاز کار باشد. چه بسا افرادی که به خاطر ناآشنا بودن با فضای اینستاگرام و نحوه ساخت اکانت، قید آن را زدند و امکان استفاده از مزایای بی‌شمار آن را در تجارت و توسعه کسب و کار خود از دست دادند. این مقاله را برای دوستانی که فکر می‌کنید به آن نیاز دارند بفرستید و به آن ها در ساخت اکانت اینستاگرام و سپس افزایش فالوور اینستاگرام نیز کمک کنید. 

 

 

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲۹)

  • sss
    sss پاسخ

    سلام، من اینستارو ک همه مراحلو لمجام دادم ی قسمت اومد ک ی کد داد بم گفت اینو روی یک کاغذ بنویسم و جلوی صورتم نگه دارم عکس بگیرمو بفرستم.
    برای چیه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام
      برای تایید هویت شماست.

  • طالب رادمهر
    طالب رادمهر پاسخ

    سلام والا من اکانت اینستاگرامم از گوشیم نمیدونم پریده بعد اقدام کردیم حساب وبازیابی ورمزو
    بازیابی کردم اسم اکانت ورمز جدید وگذرواژه رو میدم پیج تازه بهم میده بجای بازیابی پیج خودم

  • سارا
    سارا پاسخ

    من تاریخ تولدم به میلادی یادم نیست حتما باید درست وارد کنم تو اینستاگرام؟

  • سارا
    سارا پاسخ

    من تاریخ تولدم به میلادی یادم نیست حتما باید درست وارد کنم تو اینستاگرام؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      هنگام ساخت پیج اینستاگرام یک تاریخ تولدی که یادتان باشد را وارد کنید دقت کنید زیر 12 سال سنتان را وارد نکنید پیج بسته نشود

  • منصوره
    منصوره پاسخ

    خیلی کامل و مفید بود اموزش راحت 3 تا پیج ساختم روی گوشیم ریختم

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال