-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
چگونه وارد اینستاگرام شویم؟آموزش ورود به اینستاگرام با فیس بوک

چگونه وارد اینستاگرام شویم؟آموزش ورود به اینستاگرام با فیس بوک

در سال‌های اخیر اینستاگرام مهم‌ترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در سراسر دنیا و مخصوصا ایران بوده است. اپلیکیشن و وب سایتی با حدودا یک میلیارد کاربر که جهان را در گوشی یا کامپیوتر شما خلاصه می‌کند و با افزایش فالوور پیج شما را به یک منبع درآمد پر مخاطب تبدیل می‌کند. 

اما خیلی اوقات افراد برای ورود به اینستاگرام با مشکل مواجه می‌شوند یا نمی‌دانند برای ورود به پیج اینستاگرام چه کار کنند. در این مقاله با پاسخ این سوال که " چگونه وارد اینستاگرام شویم؟" و آموزش ورود به اینستاگرام با ایمیل، شماره، یوزرنیم، فیس بوک  با شما همراه هستیم. لطفا این مقاله را برای افرادی که فکر می‌کنید به آن نیاز دارند، بفرستید.

 

چگونه وارد اینستاگرام شویم؟

قبل از هر چیز لازم است یک اکانت (پیج) در اینستاگرام بسازید. گاهی افراد اقدام به خرید فالوور از وب سایت ما می‌کنند در حالی که هنوز پیجی ندارند! برای مشاهده آموزش تصویری کامل ثبت‌نام و ساخت اکانت در اینستاگرام اینجا کلیک کنید و بعد از ساختن اکانت، ادامه همین مقاله را بخوانید.

 

برای ورود به اینستاگرام باید سراغ سایت آن (www.instagram.com) یا اپلیکیشن اینستاگرام بروید. درصورت تمایل به دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

روی گزینه Login کلیک کنید و در صفحه جدید  مطابق تصویر، از میان موارد زیر یکی را همراه با رمز عبورتان استفاده کنید تا وارد اینستاگرام شوید:

1- شماره موبایل (Phone Number)

2- ایمیل

3- یوزرنیم (User Name)

4- فیس بوک

 

از بین این 4 مورد، 3 مورد اول مشابه هم هستند. اما ورود از طریق فیس بوک کمی متفاوت است. در هر حال همه راه‌های ورود به اینستاگرام را در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

ورود به اینستاگرام با ایمیل

اگر اکانت اینستاگرامتان را با ایمیل ساخته‌ یا بعدا در قسمت تنظیمات، ایمیلتان را به اطلاعات پیج افزوده باشید، می‌توانید از آدرس ایمیل و پسورد برای ورود به اینستاگرام استفاده کنید. ایمیلتان را به صورت کامل در کادر وارد کنید. پسورد را هم تایپ کرده و بعد گزینه Login را بزنید. اگر از قبل شماره موبایلتان را به حسابتان افزوده و لاگین دو مرحله‌ای را برای پیجتان فعال کرده باشید، یک کد تایید برای شما sms می‌شود. کد را وارد کادر مخصوص خودش کنید و گزینه Verify  را لمس کنید تا وارد پیج شوید.

 

ورود به اینستاگرام با شماره موبایل

اگر اکانت اینستاگرامتان را با شماره موبایلتان ساخته‌ یا بعدا در قسمت تنظیمات، آن را به اطلاعات پیج افزوده باشید، می‌توانید از شماره خود و پسورد برای ورود به اینستاگرام استفاده کنید. کافیست شماره را به صورت 09123456789 و یا +98912345789 در کادر وارد کنید و پس از افزودن پسورد، روی Login کلیک کنید. شرایط مربوط به لاگین دو مرحله ای و فعال بودنش در این حالت هم برقرار است و با وارد کردن کد ارسال شده به گوشیتان و تایید آن، وارد پیج اینستاگرام می‌شوید.

 

ورود به اینستاگرام با یوزرنیم (User Name)

متداول‌ترین راهی که برای ورود به اینستاگرام وجود دارد، استفاده از نام کاربری یا همان یوزرنیم است. نام کاربری خود را در کادر مربوطه تایپ کنید و بعد از افزودن پسورد، گزینه لاگین را بزنید. عملیات مربوط به لاگین دو مرحله ای در این مدل ورود نیز به همان صورت است که گفتیم.

 

ورود به اینستاگرام از طریق فیس بوک

برای این که بتوانید از طریق فیس بوک وارد پیج اینستاگرامتان شوید، باید از قبل اکانت فیس بوک و اینستاگرام خود را به هم لینک کرده باشید. بعد فیلترشکن خود را روشن کنید و در صفحه ی لاگین، روی گزینه Login with Facebook کلیک کنید. در این مرحله باید نام کاربری (ایمیل یا شماره موبایل) حساب فیس بوکتان را همراه با رمز خودش تایپ کنید و نهایتا وارد پیج اینستاگرامتان شوید.

 

مشکلات و ارورهای احتمالی هنگام ورود به اینستاگرام

گاهی ممکن است هر کدام از راه‌های ورود به اینستاگرام را امتحان کنید، اما با پیغام‌های خطا مواجه شوید. در وهله اول اطمینان حاصل کنید که شماره، ایمیل، نام کاربری و رمزتان را درست تایپ کرده‌اید. سپس ببینید ارورها با مواردی که در ادامه ذکر می‌کنیم یکی است یا نه.

 

پیغام there was a problem with your request

این ارور مربوط به مشکلات زیرساختی در خود اینستاگرام است و عموما هنگام ورود با اپلیکیشن رخ می‌دهد. در این حالت از طریق سایت اینستاگرام و با مرورگر وارد اکانتتان شوید. معمولا مشکل حل می‌شود.

 

پیغام Sorry, your password was incorrect   یا  Please double-check your password

این دو پیام هنگامی نشان داده می‌شوند که پسورد اشتباه وارد شده باشد. با دقت بیشتری پسوردتان را وارد کنید و اگر باز هم با همین پیام مواجه شدید، باید پسوردتان را مجددا تنظیم کنید.

 

پیغام The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again

این پیام می‌گوید یوزرنیمی که وارد کرده‌اید، وجود خارجی ندارد و باید آن را دوباره چک کنید. در صورتی که از صحت یوزرنیمی که وارد کرده‌اید اطمینان دارید اما همچنان این پیام برایتان نمایش داده می‌شود، ممکن است پیج شما غیر فعال (Disabled) شده و نیاز به بازیابی پیج داشته باشید.

 

فراموش کردن رمز عبور و نیاز به بازیابی آن هنگام ورود به اینستاگرام

گاهی خودمان پسورد را فراموش می‌کنیم و گاهی پیغام غلط بودن پسورد وارد شده، ما را به دردسر می‌اندازد. در این شرایط باید در صفحه لاگین اینستاگرام از گزینه فراموشی رمز عبور (Forget Password) استفاده کنید.

بعد از کلیک روی این گزینه، باید یوزرنیم یا ایمیل یا شماره موبایل خود را (با توجه به این که کدام مورد را به اطلاعات حسابتان افزوده‌اید) در کادر مربوطه تایپ کنید. سپس گزینه send login link را انتخاب نمایید. لینکی از طریق ایمیل یا sms برای شما ارسال می‌شود که با کلیک روی آن، می‌توانید رمز جدیدی در نظر بگیرید و از آن برای ورود به اینستاگرام استفاده کنید. هنگام ارسال لینک، پیغامی برایتان نمایش داده می‌شود که می‌گوید لینک به کدام آدرس ایمیل یا شماره موبایل ارسال شده است.

 

جمع‌بندی

در مقالات قبلی اشاره کردیم که برای ساخت اینستاگرام باید حداقل یک ایمیل یا شماره موبایل داشت. برای بازیابی حساب نیز همین موارد الزامی هستند. اگر شما دیگر به ایمیل و شماره موبایلتان دسترسی نداشته باشید، امکان بازیابی پیج نخواهد بود.

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۳۳)

  • درسا
    درسا پاسخ

    وصل اینستا

  • Amir'farokhi79
    Amir'farokhi79 پاسخ

    رمزم فراموش شده

  • خلیل
    خلیل پاسخ

    سلام کد برای ایمیل برای شماره نمیاد

  • فاطمه
    فاطمه پاسخ

    سلام میخوام اینستا نصب کنم نمیشه فیلتر شکنم دارم ولی موقع نام کار بری هی اررور میده

  • مصطفی
    مصطفی پاسخ

    سلام خیته نباشید من الان وارد میشم میزنم شمارمو همش میگه کد فرستاده شد ب شماره بعد هیچ کدی برام نیومد

    • فالووریاب
      فالووریاب

      گاهی اوقات این مشکل در اینستاگرام وجود دارد. چند راه را امتحان کنید: چند ساعت بعد امتحان کنید - وارد سایت اینستاگرام شوید - شماره دیگری وارد شوید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال