-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید و آیفون + دعوتنامه

دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید و آیفون + دعوتنامه

کلاب هاوس، برنامه‌ای که یک باره مورد توجه قرار گرفت. یک رسانه اجتماعی که سر و کارش با متن یا تصویر نیست. بلکه صدای کاربرانش را به گوش همدیگر می‌رساند. تقارن معرفی اپلیکیشن کلاب هاوس با همه‌گیری کرونا در جهان و البته، بحث داغ انتخابات در ایران، باعث شده نام آن این روزها شدیدا سر زبان بیفتد. دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس، عضویت و استفاده از آن تا چندی پیش تنها برای دارندگان گوشی آیفون امکان داشت. اما مدتی است ورژن اندروید آن نیز وارد استورهای این سیستم عامل شده و دارندگان گوشی های مختلف امکان دانلود کلاب هاوس اندروید و استفاده از این برنامه جدید و مهیج را دارند. در این مقاله با روش های دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید و آیفون و دعوتنامه آن در کنار شما هستیم.

 

کلاب هاوس چیست؟ عضویت در کلاب هاوس چگونه است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت کلاب هاوس در واقع یک اپلیکیشن چت صوتی است که از آوریل 2020 معرفی شده و فضاهایی تحت عنوان اتاق های مجازی (Room) و کلاب مانند دارد که می‌توان در آن‌ها عضو شد و به صحبت‌های سایر اعضا گوش داد یا با گرفتن اجازه صحبت از مدیر هر روم، در آن برای دیگران سخنرانی کرد.  

برای عضویت در کلاب هاوس باید دعوتنامه داشته باشید. یعنی باید یک نفر که قبلا عضو آن بوده برای شما لینک دعوتنامه ای از داخل خود اپلیکیشن ارسال کند. شما دعوتنامه را در قالب یک پیام متنی عادی دریافت می‌کنید و پس از دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید و آیفون، می‌توانید از لینک دعوتنامه استفاده کنید و عضو کلاب هاوس شوید. نهایتا با انتخاب علاقمندی‌های خودتان در گروه‌های مختلف کلاب هاوس عضو خواهید شد.

دانلود کلاب هاوس برای اندروید

به طور اگر گوشی‌ اندروید دارید، بهتر است برای دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید از Google Play استفاده کنید. چرا که منبع معتبرتری به شمار می‌رود. در صورت عدم دسترسی به این استور، امکان دانلود این برنامه از کافه بازار نیز وجود دارد.

برای دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید، همینجا لوگوی گوگل پلی یا کافه بازار را لمس کنید تا کلاب هاوس دانلود شود.

 

در توضیحات کلاب هاوس اندرویدی نوشته شده که ورژن اول آن برای گوشی هایی با نسخه اندروید 4.4 به بالا قابل استفاده است. اما در عین حال، آپدیت آخر این اپلیکیشن را تنها گوشی هایی با ورژن اندروید 7.0 به بالا ساپورت می‌کنند.   

دانلود کلاب هاوس برای آیفون

نسخه اولیه کلاب هاوس تا چندین ماه تنها برای کاربران محصولات اپل قابل استفاده بود. کاربرانی که گوشی آیفون، آیپد، آیپاد و... داشتند. با استقبال جامعه از این برنامه، نسخه اندروید آن هم با تأخیر عرضه شد. برای دانلود کلاب هاوس iOS نیز بهتر است از اپ استور استفاده کنید که مرجع خارجی اپلیکیشن های آیفون است. اما در صورت وجود مشکل یا تمایل شخصی، می‌توانید از آی اپس برای دانلود کلاب هاوس مناسب iOS استفاده کنید. برای دسترسی مستقیم به لینک‌های دانلود، لوگوی اپل استور یا آی اپس را لمس کنید.

 

کلاب هاوس وب

امکان استفاده از کلاب هاوس روی مرورگرهای گوشی نیز وجود دارد. تفاوت های اندکی در ظاهر این نوع دسترسی به چشم می‌خورد، اما نهایتا با ورود به سایت کلاب هاوس می‌توانید به عضویت آن درآیید.

جمع‌بندی

کلاب هاوس اپلیکیشن واقعا جدید و منحصر به فردی است. دریچه ای تازه به دنیای رسانه های مجازی. امکان صحبت با 5000  نفر در یک روم، دسترسی به جامعه ای وسیع را با خود به همراه می‌آورد که همین برای تعداد بالای دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید و آیفون، دلیل موجهی است.    

  خرید فالوور کلاب هاوس

فالووریاب، هم اکنون علاوه بر خدمات فالوور اینستاگرام، خدمات افزایش فالوور کلاب هاوس نیز ارایه می دهد. افزایش فالوور کلاب هاوس در فالووریاب پس از خرید فالوور کلاب هاوس به سرعت آغاز و تکمیل می شود. تمامی فالوورها ایرانی و با پروفایل واقعی هستند.

برای خرید فالوور کلاب هاوس ایرانی اینجا کلیک کنید:

خرید فالوور کلاب هاوس 

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۳۱)

  • شهرام
    شهرام پاسخ

    شما فالوور کلاب هاوس میفروشین؟

  • شهرام
    شهرام پاسخ

    شما فالوور کلاب هاوس میفروشین؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله میتوانید از سایت فالوور کلاب هاوس خریداری کنید

  • هما
    هما پاسخ

    میشه اینستاگرام و کلاب هاوسو باهم کانکت کرد؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله می توانید

  • سیما
    سیما پاسخ

    حجم اپلیکیشن کلاب هاوس بالاس؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خیر کلاب هاوس هم ماندد اینستاگرام حجم بالایی ندارد

  • محسن
    محسن پاسخ

    اموزش کاملی بود مثل بقیه اموزش ها کلاب هاوس دانلودو فعال شد واسم

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال