-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ راه و ترفند رفتن به اکسپلور

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ راه و ترفند رفتن به اکسپلور

هر کدام از ما هدف خاصی از حضور در اینستاگرام داریم. از ارتباط با دوستان گرفته تا کسب در آمد از طریق توسعه پیج با افزایش فالوور. در هر حال، باید برخی قواعد و ترفندهای اینستاگرام را بدانیم تا بتوانیم از آن بهترین استفاده را داشته باشیم. یکی از این موارد، راه و ترفند رفتن به اکسپلور اینستاگرام است.

برای شروع این مطلب، باید اول به این سوال پاسخ بدهیم که:

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

یکی از قسمت‌های اصلی اینستاگرام، اکسپلور اینستاگرام (Explore) است. بخشی که با علامت ذره‌بین نشان داده می‌شود. معنی لغتی اکسپلور یعنی کشف کردن. در اکسپلور شما می‌توانید مطالب مورد علاقه‌تان را به صورت اتفاقی و در عین حال، با کمک الگوریتم‌های اینستاگرام پیدا کنید. مطالبی که ممکن است از فالورهایتان باشند و یا نه.

الگوریتم اینستاگرام برای قرار دادن پست های مختلف در اکسپلور یک فرد با توجه به  علاقمندی‌ها، تعامل با پیج های مختلف، هشتگ‌ها، موضوعاتی که قبلا خودتان در اینستاگرام سرچ کرده‌اید، افراد مرتبط با فالووینگ ها و فالوورهای شما، لوکیشن و موارد مختلف دیگری عمل می‌کند. همین باعث شده نهایتا الگوریتم اینستاگرام برای وارد شدن به اکسپلور هم پیچیده و تحت تاثیر موارد مختلف باشد.

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ راه و ترفند رفتن به اکسپلور

رفتن به اکسپلور تا حد زیادی به نرخ تعامل شما با دیگر کاربران اینستاگرام بستگی دارد. اما در قدم اول، باید محتوایی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، فاکتورهای اولیه لازم برای کسب تعامل را دارا باشند. برای این که بتوانید چنین محتوایی تولید کنید، باید موارد زیر را رعایت کنید:

محتوای اختصاصی خودتان را داشته باشید.

به طور کلی اینستاگرام از محتوایی که فرد خودش ساخته بیشتر استقبال می‌کند. قوانین سفت و سخت کپی رایت را هم به این مورد اضافه کنید. در کنار این موضوع، مخاطبان شما هم محتوای خاص را بیشتر می‌پسندند. محتوایی که جدید، خلاقانه و با کیفیت بصری مناسب باشد، اولین قدم لازم برای رفتن یک پست به اکسپلور اینستاگرام است.

مخاطب خودتان را بشناسید.

برای تولید محتوای مناسبی که لایک و ویو بگیرد، باید اول مخاطبانتان را بشناسید. باید بفهمید آن ها از شما چه انتظاری دارند یا این که قرار است این محتوا چه کمکی به آن ها کند و چه تاثیری بر ایشان داشته باشد. دانستن این که مخاطبان شما بیشتر خانم هستند یا آقا، میانگین سنی آن‌ها چند است و حتی محل زندگیشان می‌تواند کمک کننده باشد.

باید بفهمید قرار است در اکسپلور چه کسانی نمایش داده شوید و این افراد، چه علاقمندی هایی دارند. بعد از طریق سایر علاقمندی‌هایشان هم به اکسپلور آن ها وارد شوید.

میزان تعامل با مخاطب را مدنظر قرار دهید.

تلاش کنید محتوایی تولید کنید که مخاطب را به لایک کردن، کامنت گذاشتن و مخصوصا ارسال پست و ذخیره آن تشویق کند. هرچه تعداد این موارد بیشتر باشد، احتمال رفتن به اکسپلور بیشتر می‌شود. به همین دلیل است که محتواهایی با رویکرد آموزشی تعامل بالاتری دارند.

هشتگ بگذارید.

حقیقت این است که استفاده از هشتگ های مناسب، ساده‌ترین قدمی است که می‌توانید برای افزایش بازدید یک پست بردارید. هشتگ ها برای برندینگ هم مهم هستند و کاربران زیادی از آن ها برای جستجو و سرچ استفاده می‌کنند. با هشتگ‌گذاری مناسب به اکسپلور اینستاگرام نزدیک می‌شوید. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید و در عین حال، از ترندهای روز هم غافل نباشید.

لوکیشن را مشخص کنید.

مشخص کردن لوکیشن شانس پست شما را برای نمایش در اکسپلور افرادی که در محدوده شما هستند یا آن ناحیه را سرچ کرده‌اند، افزایش می‌دهد. آَشنایی از طریق لوکیشن برای کسب و کار نیز مفید است. چرا که مشتری‌های محلی را جذب کرده و در پی آن، تبلیغ مناسبی برای برند به حساب می‌رود.

 

نتیجه‌گیری برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام

قبلا هم به اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام اشاره کرده بودیم. اگر ورود به اکسپلور،خرید فالوور, جذب مشتری و... همه با هم یک شاه‌کلید داشته باشند، آن کلید، تولید محتوای مناسب است. پرسونای خودتان را بسازید و متناسب با آن، عکس و فیلم درست کنید. نکاتی مثل هشتگ گذاری درست و استفاده از هشتگ هم از انواه راه و ترفند رفتن به اکسپلور اینستاگرام محسوب می‌شوند.

خرید بسته ورود به اکسپلور اینستاگرام در فالووریاب

از خدمات فالووریاب پکیج ورود به اکسپلور اینستگرام است و شما می توانید با خرید اکسپلور اینستاگرام در فالووریاب از این خدمات بهره مند شوید و شانس ورود پست را به اکسپلور اینستاگرام افزایش دهید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۳۳)

  • Mahdi Solgi
    Mahdi Solgi پاسخ

    من هم لوکیشن میزنم هم هشتگ ولی کسی ویدیوهامولایک نمیکنه کمترکسی پیجم فالومیکنه
    کامنت هم برام نمیزارن

  • محمد مهدی
    محمد مهدی پاسخ

    سلام بسته رفتن به اکسپلور فالوور یاب چگونه کار میکند؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام با خرید بسته ورود به اکسپلور، پس از چند از ساعت از انتشار پست، با افزایش مهندسی شده آمار پست طبق الگوریتم اینستاگرام با احتمال بالایی پست به اکسپلور راه پیدا می کند و افرادی که فالوور شما نیستند هم پست شما را مشاهده خواهند کرد.

  • مهدی بروجنی
    مهدی بروجنی پاسخ

    سلام من پست هام قبلا تو قسمت اکسپلورر دیده میشد و لایک زیاد میگرفت اما‌ الان یک هفته ای هستش که هر پستی میذارم نمیره اکپلورر چیکار باید بکنم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام احتمالا شدوبن شده اید، برای رهایی از شدوبن راه مشخصی توسط اینستاگرام ارائه نشده است اما مواردی از این دست میتواند مفید باشد:
      - حذف هشتگ های تکراری و ممنوعه از پست ها
      - تبدیل پیج از حالت بیزینسی به پرایویت
      - تغییر رمز پیج خود
      - استفاده نکردن از ابزار افزایش فالوور و استراحت دادن به پیج برای چند روز

  • مهسا
    مهسا پاسخ

    ممنون از نکات با ارزشی که مطرح کردید ?

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام موفق باشید

  • مانی
    مانی پاسخ

    سلام از کجا میشه متوجه شد، که وارد اکسپلور شده ایم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام وقت بخیر در اینسایت پیجتان قابل مشاهده است

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال