-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش محدود کردن یا بستن کامنت اینستاگرام

آموزش محدود کردن یا بستن کامنت اینستاگرام

سلام به شما همراهان گرامی فالووریاب. بعد از چند روز با یک محتوای آموزشی دیگر راجع به اینستاگرام با شما هستیم. برای استفاده بهتر از اینستاگرام و امکانات گسترده آن می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. علاوه بر خرید فالوور اینستاگرام قسمت مربوط به آموزش اینستاگرام در صفحه اصلی همین سایت پر از مطالب آموزشی است که برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام می‌توانند راهگشا باشند.

و اما موضوع امروز! موضوع این بار، آموزش محدود کردن یا بستن کامنت اینستاگرام است.

اینستاگرام فضایی برای ارتباط است. در واقع اساس تمام رسانه‌های اجتماعی ایجاد ارتباط بین افراد است. اما در عین حال حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران در تک تک این شبکه‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. همین باعث شده محدود کردن کامنت اینستاگرام یا بستن آن به عنوان راهکاری برای پیشگیری از بیان دیدگاه های منفی و مخصوصا توهین‌آمیز زیر پست‌های کاربران مطرح شود. هر چه باشد اختلاف نظر در هر شرایطی می‌تواند دردسرساز باشد و به کسب و کار اینستاگرامی شما آسیب بزند. برای همین فرا گرفتن آموزش محدود کردن یا بستن کامنت اینستاگرام مهم و ضروری است. اما سوال اصلی این است:

 

چگونه کامنت های اینستاگرام را محدود کنیم؟

محدود کردن و بستن کامنت ها در اینستاگرام کار سختی نیست. کافیست مراحل زیر را یکی یکی طی کنید:

1- از پروفایل خودتان وارد قسمت تنظیمات (Setting) شوید.

2- گزینه حریم خصوصی (Privacy) را انتخاب کنید.

3- در ادامه مسیر زیر را طی کنید:

Privacy > Interactions > Comments

4- در این مرحله باید با توجه به نیاز خودتان از اختیاراتی که اینستاگرام در بستن یا محدود کردن کامنت به شما داده است استفاده کنید. در ادامه  معنای هر کدام از گزینه‌ها و عملکرد آن را توضیح می‌دهیم.

 

اجازه نظرات از: (allow comments from)

با استفاده از این گزینه می‌توانید انتخاب کنید چه کسانی امکان گذاشتن کامنت زیر پست‌های شما را داشته باشند. اینستاگرام برای راحتی کار محدود کردن و بستن کامنت، 4 دسته‌بندی برای این گزینه در نظر گرفته است:

1- همه (All): یعنی همه بتوانند زیر پست شما کامنت بگذارند. مشخص است که این گزینه بیشتر برای پیج‌های عمومی (Public) قابل استفاده است. اگر پیج شما خصوصی (Private) باشد تنها فالوورهایتان امکان دیدن و کامنت گذاشتن زیر پست‌های شما را دارند.

2- فالوورها و فالووینگ ها (Followers & Followings): با انتخاب این گزینه تنها فالوورها و فالووینگ‌های شما می‌توانند زیر پست‌هایتان کامنت بنویسند.  

3- فالووینگ ها: معنای این گزینه واضح است. تنها افرادی که خودتان فالو کرده‌اید می‌توانند برایتان کانت بگذارند. کاربرد این گزینه برای حالتی است که دوست دارید به افراد خیلی معدودی که خودتان می‌خواهید اجازه ابراز نظر بدهید. شاید کمی سختگیرانه به نظر برسد، اما نهایتا برای کسانی که ترجیح می‌دهند تنها از خاصیت تریبونی اینستاگرام استفاده کنند و ترجیحشان اخذ نظر افراد متخصص است گزینه مناسبی است.

4- فالوورها: با انتخاب این گزینه تنها کسانی که شما را فالو کرده باشند امکان کامنت گذاشتن زیر پست‌هایتان را دارند. شاید استفاده از این حالت برای زمانی مناسب باشد که پست‌های نظرسنجی یا جایزه‌دار بگذارید و کاربر هم بداند که برای کامنت گذاشتن لازم است اول شما را فالو کند.

 

مسدود کردن کامنت از: (block comments from)

این گزینه برای زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که بخواهید بعضی کاربران خاص نتوانند برایتان کامنت بگذارند. بعد از انتخاب آن، در کادر مشخص شده در تصویر، نام کاربری فرد مورد نظرتان را بنویسید و بعد علامت ذخیره را بزنید. با این کار او دیگر نمی‌تواند برای شما کامنت بگذارد اما کماکان پست هایتان را می‌بیند و می‌تواند آن‌ها را لایک کند.

 

فیلتر دستی:  Manual Filter

با استفاده از این گزینه می‌توانید به صورت دستی کلماتی را مشخص کنید که می‌خواهید در کامنت‌ها مشاهده نکنید. با فعال کردن این گزینه نیز مطابق تصویر کادری را مشاهده می‌کنید و کافیست کلمات مورد نظرتان - مثلا الفاط رکیک با محتوای نامناسب! -  را در آن وارد کنید. بعد از ذخیره کردن تنظیمات اعمال شده، هر کامنتی که آن کلمات را داشته باشد به صورت خودکار حذف می‌شود. 

جمع‌بندی

در این مطلب با آموزش محدود کردن یا بستن کامنت اینستاگرام با شما بودیم. امکانات اینستاگرام روز به روز بیشتر می‌شود. پابه پای این پیشرفت، ابزارهای لازم برای کنترل و تنظیمات آن نیز توسعه پیدا می‌کنند. محدود کردن یا بستن کامنت اینستاگرام، بلاک کردن افراد، مخفی کردن استوری از مخاطبین خاص، افزودن کلوز فرند به لیست فالوورهای بیننده استوری و... نمونه‌هایی از این ابزارهای کنترل کننده هستند که می‌توانند به شما در تنظیم و رونق کسب و کارتان کمک کنند.

 

 

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۶)

  • گلی
    گلی پاسخ

    اگر کسی بلاکمون کرده باشه هم میتونیم توی لیستی کامنت بلاکا بزاریم؟

  • گلی
    گلی پاسخ

    اگر کسی بلاکمون کرده باشه هم میتونیم توی لیستی کامنت بلاکا بزاریم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله میتوانید کامنت را ببندید

  • فالووریاب
    فالووریاب پاسخ

    رباتتون خیلی خوبه کاش بشه کامنت بزاره رو پیجا

    • فالووریاب
      فالووریاب

      کامنت فعلا به علت حساسیت بالای اینستاگرام قطع است

  • امید
    امید پاسخ

    یعنی هرکی نخایم و جزو فالوورمونم باشه میتونیم کامنتو روش ببندیم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله جزو فالوورتان باشد چه نباشد میتوایند محدودیت بگذارید که برایتان نتوانند کامنت بگذارند

  • حوریه
    حوریه پاسخ

    سلام
    روزی چندتا کامنت بزاریم بلاک نمیشیم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      تعداد مشخص کامنت نمیتوان تعیین کرد ولی بیش از فعالیت نرمال روزانه نباید کامنت بگذارید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال