-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
روش های حذف فالوور فیک اینستاگرام

روش های حذف فالوور فیک اینستاگرام

اخیرا داشتن فالوور فیک به یکی از نقاط ضعف پیج‌های اینستاگرامی تبدیل شده است. به طوری که حذف فالوور فیک به عنوان اقدامی با اولویت بالا برای بهبود اوضاع کسب و کار در اینستاگرام به شمار می‌رود. چرا که امروز داشتن فالوور فیک بیشتر باعث آسیب و کاهش کیفیت صفحه‌ها می‌شود. اما چطور می‌شود فالوورهای فیک را حذف کرد؟ در این مقاله به شما یاد خواهیم داد. با فالووریاب همراه باشید.

فالوور فیک چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است توضیح کوتاهی در مورد فالوور فیک و کاربرد آن بدهیم. فالوور فیک به اکانت های غیر فعالی گفته می‌شود که عموما توسط ربات‌ها ساخته می‌شوند و با تعداد بالا و در زمان کم به فالوورهای یک پیج افزوده می‌شوند. تنها کاربرد فالوور فیک در بالا بردن آمار تعداد فالوورهای پیج است. قبلا که ملاک اصلی ارزیابی اکانت ها در اینستاگرام تعداد فالوورهای آن‌ها بود، استفاده از فالوور فیک برای افزایش فالوور اینستاگرام با استقبال مواجه شد. اما امروز که الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده و میزان تعامل با پیج های دیگر به عنوان شاخصه اصلی در برتری پیج مطرح شده، دیگر استفاده از فالوور فیک لزومی ندارد. حالا پیج هایی که با صرف هزینه و خرید فالوور فیک می‌خواستند به رتبه مناسبی برسند، باید زمان و انرژی صرف کنند و فالوورهای فیکی را که گرفته‌ بودند، حذف کنند. اما چطور می‌شود از شر چندین هزار فالوور فیک خلاص شد؟ در ادامه روش های مختلف حذف فالوور فیک اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

روش اول: حذف فالوورهای فیک به صورت دستی

اولین روش برای حذف فالوورهای فیک در اینستاگرام این است که به پروفایل خودتان بروید و از قسمت فالوورها، آن مواردی را که فیک هستند حذف کنید. در واقع مطابق تصویر باید از روی لیست گزینه Remove (حذف) را که جلوی اسم هر فرد وجود دارد انتخاب کنید.

 

برای تشخیص فیک بودن فالوور هم موارد زیر را در نظر داشته باشید:

- تعداد فالوور بالا و تعداد لایک و کامنت پایین

- نام و آی‌دی خارجی و معمولا بی معنا

- تعداد فالوینگ زیاد

- تعداد پست کم

- داشتن پست های تکراری

- محتوای بی‌کیفیت

 

روش دوم: حذف فالوورهای فیک با استفاده از انواع اپلیکیشن

بعد از این که الگوریتم اینستاگرام تغییر کرد و نیاز به حذف فالوورهای فیک مطرح شد، اپلیکیشن های گوناگونی طراحی و ارائه شدند که وظیفه آنالیز رفتار فالوورها، مشخص کردن فالوورهای غیر فعال و نهایتا حذف آن‌ها را بر عهده می‌گیرند. برنامه های زیادی برای این هدف ساخته شده که هر کدام امکانات و روش کار خودشان را دارند. در ادامه لیستی از نمونه‌های پرکاربرد از این اپلیکیشن‌ها را ذکر می‌کنیم.

 

اپلیکیشن Unfollower & Ghost Followers

همانطور که از نامش پیدا است، این برنامه فالوورهای با حالت روح یعنی فالوورهایی را که فعالیتی ندارند شناسایی و آنفالو می‌کند. فالوورهای فیک هم در واقع نوعی از فالوورهای روح به شمار می‌روند. تفاوتشان در این است که فالوورهای روح اکانت‌های واقعی هستند که فعالیتی ندارند.

 

اپلیکیشن  FollowMeter for Instagram

اپلیکیشن  FollowMeter تعامل سایر پیج‌ها با پیج شما را نشان می‌دهد. با استفاده از آن می‌توانید راحت‌تر فالوورهای فیک را تشخیص داده و حذفشان کنید.

 

اپلیکیشن  Followers Insights for Instagram

این اپلیکیشن نیز با بررسی میزان تعامل فالوورها با پیج شما، فالوورهای فیک را تشخیص داده و حذف می‌کند. علاوه بر این، امکان شناسایی افرادی که شما را بلاک کرده‌اند را هم دارد.

 

روش سوم: حذف فالوورهای فیک با کمک گرفتن از سایت ها و ربات های اینستاگرام

سایت ها و ربات‌های اینستاگرامی خارجی و ایرانی زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها می‌توانید فالوورهای فیک را تشخیص داده و حذف کنید.

ضرورت حذف فالوور فیک اینستاگرام

امروز پیشرفت و توسعه پیج های اینستاگرامی ارتباط مستقیمی با میزان تعامل آن‌ها با سایر پیج‌ها دارد. بنابراین حذف فالوور فیک اقدامی مهم و اولیه برای بهبود اوضاع هر اکانت محسوب می‌شود. مثلا برای رفتن به اکسپلور باید تعامل پیج شما بالا باشد. همچنین اگر به هر دلیلی پیج شما ریپورت شود، داشتن فالوور فیک به عنوان یک امتیاز منفی عمل کرده و حساسیت اینستاگرام را روی اکانت شما بیشتر می‌کند.  چه بسا پیج که به همین سادگی از طرف اینستاگرام مسدود شده‌اند. علاوه بر این موارد، امکان تشخیص فیک بودن فالوورهای یک پیج توسط تمام افراد وجود دارد. یعنی هم با بررسی اینتراکشن پیج و هم با استفاده از سایت‌های آنالیز اینستاگرام می‌شود فهمید یک پیج چند درصد فالوور فعال دارد. پس بهتر است اعتبار خود را زیر سوال نبرده و از فالوور فیک استفاده نکنید. در صورت تمایل به خرید فالوور ، سراغ فالوور واقعی بروید. برای این کار ما می‌توانیم به شما کمک کنیم.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲۲)

  • Alirzashdadpor9
    Alirzashdadpor9 پاسخ

    مخوام فالور های فیک حذف بشه

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام
      تمامی برنامه های معرفی شده در مطلب بالا میتوانند فالوورهای فیک را از پیجتان حذف کنند

  • یوسف
    یوسف پاسخ

    این اپلیکیشنا روزی چندتا فالوورو میتونن حذف کنن؟

  • یوسف
    یوسف پاسخ

    این اپلیکیشنا روزی چندتا فالوورو میتونن حذف کنن؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      هر تعداد فالوور فیک را این اپ های معرفی شده می توانند انفالو کنند

  • درسا
    درسا پاسخ

    مطلب مفیدی بود مونده بودم والا اینهمه فالوور فیک به دردنخورو چجور بندازم از پیج بیرون

  • شبنم
    شبنم پاسخ

    با این اپلیکیشن ها میشه فالوورهایی که ما فالوشون نداریم تشخیص بده حذف کنه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خیر این برنامه ها فقط فالوور فیک را تشخیص می دهند

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال