-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش جامع خرید فالوور اینستاگرام

آموزش جامع خرید فالوور اینستاگرام

طی سال‌های اخیر استفاده از اینستاگرام برای پیشبرد مقاصد اقتصادی و جلو رفتن در مسیر تجارت شخصی و تیمی، به عنوان یکی از راه‌های کسب موفقیت مطرح شده است. داشتن سود مادی یا هر دستاورد معنوی (مثل محبوبیت) به میزان بیشتر، از جمله نتایجی است که پیج‌ها و اشخاص گوناگون با فعالیت درست در اینستاگرام به آن‌ها رسیده‌اند. شاید برایتان سوال باشد که فعالیت درست در اینستاگرام دقیقا چه فعالیتی است؟ در پاسخ باید بگوییم هر نوع فعالیتی که باعث جذب فالوورهای قابل تبدیل به مشتری گردد، فعالیتی مناسب محسوب می‌شود. حقیقت این است که هر کس با توجه به شغل و کاری که در اینستاگرام می‌کند باید برای خودش استراتژی بچیند و دست به اقدامات خاصی بزند.

مثلا مدتی پیش شخصی از من خواست بابت به روز رسانی و بالا بردن رتبه پیجش به او مشاوره بدهم. کار ایشان فروش عمده رنگ و ابزارآلات نقاشی بود و یکی از اصلی‌ترین افراد این صنف به شمار می‌رفت. توصیه من به او در ابتدا این بود که خودش بگوید دقیقا چه انتظاری از توسعه کارش در اینستاگرام دارد و تا کجا می‌خواهد پیش برود. تا چه حد می‌تواند محتوا تولید کند و فعالیت منظم روزانه در اینستاگرام داشته باشد. نهایتا اولویت را در پوشش کامل محصولات و معرفی آن ها و فعال کردن بخش تخفیفات ویژه گذاشتیم و نتیجه هم مطلوب بود.

در عین حال دوست دیگری پیجی با محتوای آموزشی داشت و عمده کاری که باید می‌کرد تولید محتوای به روز و با نظم بیشتر بود.

اما جدا از این راهکارهای اختصاصی و معمولا زمانبر، در کنار تولید محتوای مناسب یک راه همیشگی و نتیجه‌بخش برای تمام پیج‌ها و کسب و کارهای گوناگون وجود دارد که از طریق آن بتوانید مخاطب یا مشتری بیشتری جذب کنید. این راه، خرید فالوور واقعی است.

علت این که خرید فالوور برای همه کاربرد دارد این است که زمان چندانی نیاز ندارد و در نهایت باعث افزایش تعداد فالوورها و بالا رفتن بازدیدکننده ها و رتبه پیج در اینستاگرام می‌شود.

شاید خیلی از شما به صورت تخصصی ندانید خرید فالوور دقیقا به چه معناست و با خرید فالوور چه اتفاقی می‌افتد. در این مطلب با آموزش جامع خرید فالوور اینستاگرام در کنار شما هستیم. برای مشاهده مطالب آموزشی به روز، فالووریاب را دنبال کنید.

 

آموزش جامع خرید فالوور اینستاگرام

همانطور که در مقدمه گفته شد، راه‌های مختلفی برای جذب فالوور وجود دارد. تولید محتوا، تبلیغات، هشتگ مارکتینگ، استخدام یک ادمین پیگیر و... اقداماتی هستند که با ترکیب آن‌ها می‌توانید استراتژی مناسب برای پیجتان را پیدا کنید. در این میان خرید فالوور یک شاه‌کلید محسوب می‌شود که برای همه کاربرد دارد. تنها کافیست بدانید چه فالووری و از کجا بخرید.

خرید فالوور یعنی چه؟

در واقع شما با خرید فالوور اینستاگرام با یک مجموعه فراهم کننده سرویس های مربوط به اینستاگرام طرف هستید و آن مجموعه در قبال هزینه ای که از شما دریافت می‌کند، به روش ویژه خودش تعداد فالوورهای شما را زیاد می‌کند. این تنوع در روش کار از متفاوت بودن انواع فالوور ناشی می‌شود.

 

انواع فالوور

برای شروع باید اول کمی راجع به انواع فالوور در اینستاگرام صحبت کنیم. اگر عبارت خرید فالوور اینستاگرام را در گوگل یا سایر موتورهای جستجو سرچ کنید، با عبارت‌هایی مثل: فالوور واقعی، فالوور فیک، فالوور ارزان، فالوور خارجی، فالوور ایرانی، فالوور آنی، فالوور سریع و مواردی دیگر روبرو می‌شوید.

برایتان سوال پیش می‌آید که تفاوت این فالوورها در چیست و چرا قیمتشان متفاوت است؟ چرا جایی فالوور واقعی سریع نمیفروشد؟ فالوورهای آنی، ایرانی هستند یا خارجی؟

پاسخ این سوالات و سوال‌های مشابه دیگر را تنها با توضیح انواع فالوور خواهید دانست.

 

انواع فالوور اینستاگرام

فالوور فیک و فالوور واقعی

فالوور فیک فالووری است که اکانت واقعی نیست و توسط فرد حقیقی ساخته نشده است و فعالیتی در اینستاگرام ندارد. تنها از نظر تعداد به فالوورهای شما اضافه شده و از آن نمی‌توانید انتظار لایک و کامنت و... داشته باشید. فالوورهای فیک به صورت آنی و به تعداد زیاد به پیج تزریق می‌شوند. بنابراین منظور سایت‌ها از فالوور آنی و فالوور ارزان، همان فالوور فیک است. از طرفی می‌توان این فالوورها را با اسامی متفاوتی ساخت. بنابراین اگر جایی با کلمه خرید فالوور ایرانی یا خارجی نیز مواجه شدید، در نظر داشته باشید که آن فالوورها فیک هستند.

با این توضیحات باید متوجه شده باشید که خرید فالوور فیک اقدام درستی نیست. چرا که این فالوورها به مشتری تبدیل نخواهند شد. علاوه بر این خود ایسنتاگرام هم این اکانت‌ها را شناسایی کرده و حذف می‌کند. نکته مهم دیگر این است که فالوورهای فیک به خاطر نداشتن فعالیت، میزان اینتراکشن پیج را به شدت پایین می‌آورند. بنابراین اگر قصد خرید فالوور دارید حتما سراغ نوع واقعی آن بروید و مطمئن شوید دارید فالوور واقعی می‌خرید.

در برابر فالوور فیک، فالوور واقعی قرار دارد که اکانتی عادی است و میتوانید انتظار تمام فعالیت ها و واکنش های اینستاگرام را از آن داشته باشید.

احتمالا الان برایتان سوال پیش آمده که چطور می‌‌شود فالوور واقعی خرید؟ اصلا مگر می‌شود اکانتی را که متعلق به یک فرد حقیقی است فروخت؟ قطعا خیر!

اما سایت فالووریاب با الگوریتم خاص خودش چاره جذب فالوور واقعی را پیدا کرده است.

 

مزایای خرید فالوور واقعی اینستاگرام

با خریدن فالوور واقعی و هدفمند شما هم تعداد مخاطبانتان را بالا می‌برید و هم روزانه خودتان را به افراد جدیدی معرفی می‌کنید که می‌توانند مشتری شما شوند یا محصولات و خدماتتان را به اطرافیانشان معرفی کنند. این واقعی بودن فالوورها است که چنین امکانی را برای شما فراهم کرده است.

مزیت دیگر خریدن فالوور این است که هرچه تعداد فالوورهایتان بیشتر شود، حس اعتماد در مخاطبانتان افزایش می‌یابد. در واقع در هنگام شروع کسب و کارتان که فالوور زیادی ندارید، باید هدفتان تنها جذب فالوور باشد تا کم کم پیج به اصطلاح پا بگیرد. هر چه فالوورهایتان و تعاملشان با شما بیشتر باشد، افرادی که پیجتان را میبینند با خیال آسوده‌تری  شما را فالو خواهند کرد. به همان میزان اعتبارتان بیشتر شده و اگر کسی قصد خرید از شما داشته باشد، حتما این نکته را مد نظر قرار می‌دهد.

روش خرید فالوور واقعی

برای خرید فالوور واقعی از فالووریاب باید ابتدا تعداد مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از عضویت در سایت و پرداخت هزینه مربوطه، پیجتان را به پنلتان اضافه کنید. اینجاست که تفاوت فالووریاب مشخص می‌شود.

در ابتدای مطلب گفتیم شما باید فالووری جذب کنید که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را داشته باشد. برای پیدا کردن چنین فالوورهایی باید پیج‌هایی را که حدس می‌زنید آنها فالو کرده‌اند انتخاب و به عنوان پیج هدف به پنل اضافه کنید. بعد از اختصاص دادن اعتبار خریداری شده به پیجتان، فالووریاب فالوورهای آن پیج‌ها را فالو می‌کند. به ازای هر اکانتی که پیجتان را فالوبک کند، از اعتبار شما کم می‌شود. فالووریاب همزمان کار آنفالو کردن را نیز انجام می‌دهد و نیازی نیست به صورت دستی این کار را انجام دهید.

جذب فالوور به این شیوه نیاز به زمان چندانی ندارد. بنابراین شما می‌توانید از زمانتان برای تولید محتوا و ایجاد تعامل با فالوورهایتان استفاده کنید. از نظر سرعت جذب نیز می‌توانید سرعت فالو کردن اکانت ها را افزایش یا کاهش دهید.

همچنین به خاطر این که فالوورها به صورت هدفمند جذب شده و به خواست خودشان شما را فالو کرده‌اند، احتمال ریزش فالوور بسیار کمتر است. در حالی که در صورت استفاده از روش هایی مانند تبلیغات، احتمال این که فالوورهای واقعی بعدا شما را آنفالو کنند بسیار زیاد است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از فالووریاب این است که شما می‌توانید چند پیج در پنلتان داشته باشید و برای هر کدام پیج‌های هدف جداگانه در نظر بگیرید. اعتبارتان هم می‌توانید به هر نسبتی که خواستید بین پیج‌ها تقسیم کنید.

همچنین امکان بررسی و مشاهده گزارش عملکرد پیجتان در پنل فالووریاب وجود دارد و می‌توانید ببینید کدام پیج هدف بازخورد بهتری داشته و فالوورهای بیشتری از آن جذب شده‌اند یا طی زمان مشخص چقدر فالوور جذب کرده‌اید و...

علاوه بر این موارد، پشتیبانی 24 ساعته و قیمت مقرون به صرفه فالووریاب برای هر پکیج، از نکات مثبتی است که باعث استقبال روز افزون مشتری‌های فالووریاب شده است.

 

نکات تکمیل کننده خرید فالوور

تا این قسمت با آموزش جامع خرید فالوور اینستاگرام کنار شما بودیم. با ذکر چند نکته برای بهبود عملکرد پیجتان مطلب را به پایان می‌رسانیم.

 

نکته 1: دلسرد نشوید.

جذب فالوور واقعی زمان‌بر است. فالوورهای فیک به صورت یکباره و به تعداد زیاد به پیج شما اضافه می‌شوند. اما برای جذب فالوور واقعی باید صبر کنید و با داشتن فعالیت روزانه و منظم، پیجتان را به‌روز نگه‌دارید. در واقع اگر در آغاز کسب و کارتان هستید باید هزینه و زمان بیشتری برای پیجتان صرف کنید و بعد از مدتی، نتیجه مثبت این صبر و تلاش را قطعا مشاهده خواهید کرد.

 

نکته 2: فعالیت عادی و مستمر داشته باشید.

داشتن فعالیت روزانه و گذاشتن استوری و پست قدم مهمی در کنار خرید فالوور محسوب می‌شود. اگر فالوور بخرید اما پیجتان محتوای کافی نداشته باشد یا مدت زیادی از آخرین پستتان گذشته باشد، احتمال این که اکانت ها شما را فالو کنند کم می‌شود.

 

نکته 3: بیوی مناسب بنویسید.

در قسمت بیوی پیج مواردی چون هشتگ‌های مرتبط، کار اصلی که انجام می‌دهید، اطلاعات تماس، آدرس سایت و مواردی از این دست را حتما ذکر کنید. افراد با مشاهده این موارد اعتبار بیشتری در شما حس می‌کنند و پروسه افزایش فالوور اینستاگرام راحت‌تر صورت می‌گیرد.

 

نکته 4: هایلایت هایتان جامع و معرفی کننده باشند.

حتما از هایلایت ها برای معرفی بیشتر خودتان و همچنین ارائه اطلاعات بیشتر استفاده کنید. افراد بعد از مشاهده بیوی پیج سراغ هایلایت‌ها می‌روند. عنوان و عکس کاور مناسب و شیک برای هایلایت‌ها در نظر بگیرید. برای درست کردن کاور هم از برنامه‌های ساده مثل canva استفاده کنید.

 

نکته 5: تولید محتوای حرفه‌ای داشته باشید.

تمام تلاشتان را برای تولید محتوای مناسب و حرفه‌ای به کار بگیرید. چرا که محتوای جذاب هم فالوورهای شما را حفظ می‌کند و هم با ارسال آن برای افراد دیگر، شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت.

 

نکته6: از قابلیت استوری و امکانات آن استفاده کنید.

 روزانه حداقل یک استوری بگذارید و از امکانات متنوعی که در این قسمت وجود دارد نیز استفاده کنید. گیف ها، قابلیت سوال پرسیدن و نظرسنجی، افزودن لینک، هشتگ و... به خوبی می‌توانند جذابیت یک استوری را چند برابر کنند. 

 

نکته 7: هشتگ مارکتینگ

از هشتگ ها برای معرفی خودتان و محصولاتتان استفاده کنید. هشتگ گذاشتن زیر یک پست باعث می‌شود افراد بیشتری آن را ببینند و همین قدمی برای جذب فالوور به صورت طبیعی محسوب می‌شود. 

 

نکته8: با همکاران و کسب و کارهای مشابه تعامل داشته باشید.

زیر پست سایر افراد و مخصوصا کسب و کارهای مشابه یا مکمل، کامنت بگذارید و از مطالب آن ها تعریف کنید. معمولا افراد در کامنت ها سوالاتی را مطرح می‌کنند. اگر به چنین موردی برخوردید پاسخ کاربر را بدهید. بعضی از پیج‌ها کامنتی برای معرفی خودشان زیر پست بقیه می‌گذارند. این کار معمولا با استقبال مواجه نمی‌شود، اما اگر دیگران ببینند شما می‌توانید نیازی از آن‌ها برطرف کنید، حتما به سراغتان می‌آیند.

 

 

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲۶)

  • کیوان
    کیوان پاسخ

    سلام من ۲ کا فالور خریدم و می‌خوام به پیج یکی از دوستان بزنم ...چکار باید بکنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام از طریق پنل کاربری تیکت ارسال کنید شما را راهنمایی خواهند کرد.

  • محمد هراتی
    محمد هراتی پاسخ

    من فلور خیردم وایز انجام دادم....هنوز فلور انجام نشوده.....لطفان شماره بدید زنگ بزنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام از طریق پنل کاربری تیکت ارسال کنید تا مشکل شما توسط کارشناسان پشتیبانی بررسی شود.

  • یاسر
    یاسر پاسخ

    سلام ۱۳kفالور خریدم اصلا فالور جذاب نشد

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید

  • مرتضی
    مرتضی پاسخ

    من همه کارها را انجام دادم و پیج‌های هدف را هم مشخص کردم ولی یک روز ربات هیچ کاری نکرده و آمار صفر هست

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام
      اگر مشکلی دارید در پنل کاربری پیام پشتیبانی ارسال کنید بررسی می شود

  • علی
    علی پاسخ

    با سلام من امروز ۱کا فالورر واقعی خریدم و ادرس پیچمو هم دادم ودر سفارشات هم نوشته پرداخت شد ولی هیچی نیومده چرا پس فالور ها واسه ی من اضافه نمیشه و ضمنا من پسوردمو گم کرده ام ربات رو فعال نکردم مشگلی نداره برای اضافه شدن فالور ها ؟؟؟؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام. لطفا وارد پنل کاربریتان در فالووریاب شوید و از آنجا تیکت بزنید. همکاران واحد فنی شما را کاملا راهنمایی خواهند کرد.

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال