-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش تصویری اتصال کلاب هاوس به اینستاگرام

آموزش تصویری اتصال کلاب هاوس به اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص شبکه های اجتماعی وجود دارد، همگام‌سازی و اتصال آن‌ها به یکدیگر است. در این مقاله قصد آموزش اتصال کلاب هاوس به اینستاگرام را به شما داریم. با فالووریاب همراه باشید.


اپلیکیشن نوپای کلاب هاوس که در سال 2020 عرضه شده است امروزه بیش از ده میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. شکل‌گیری این اپلیکیشن بر مبنای چت صوتی در روم (room) های متشکل از کاربران این شبکه اجتماعی است. عرصه این اپلیکیشن در ابتدا با شروع اپیدمی کرونا آغاز شد و با حضور افراد شهره‌ای مثل بیل گیتس و ایلان ماسک به رشد حداکثری رسید. البته در ابتدای فعالیت این اپلیکیشن نیاز به داشتن دعوت نامه مانع عضویت خیل عظیمی از افراد در این اپلیکیشن شد، ولی اکنون می‌توانید به سادگی به عضویت این شبکه اجتماعی متفاوت در آیید. همچنین برای توسعه مخاطبان خود در این اپلیکیشن می‌توانید از پکیج‌های ویژه کلاب هاوس شامل خرید فالوور کلاب هاوس ، خرید ممبر و خرید بازدید کننده کلاب هاوس که اخیرا به لیست خدمات فالووریاب اضافه شده است استفاده کنید.

در دنیای امروز همگام‌سازی اکانت های شما در اپلیکیشن های مختلف از دیدگاه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ وارد فاز جدیدی شده است. با این کار شما کسب و کار خود ارتقا خواهید داد، زیرا این کار باعث بیشتر دیده شدن شما می‌شود؛ در این مورد به خصوص، یعنی اتصال کلاب هاوس با اینستاگرام، شما برای فالوورهای خود در کلاب هاوس این امکان را فراهم می‌کنید که به سادگی تنها با یک کلیک به پیج شما در اینستاگرام هدایت شوند و شما را در این این اَبَر اپلیکیشن دنبال کنند. اگر هم فرد معروف یا سلبریتی باشید با اتصال اکانت اینستاگرام خود به اکانت کلاب هاوس تضمینی برای فالوورهای خود در این اپلیکیشن ایجاد خواهید کرد و به اصطلاح اورجینال بودن شما اثبات خواهد شد.
برای اتصال کلاب هاوس به اینستاگرام، شما تنها به رمز و نام کاربری و شماره تلفن یا ایمیل ثبت شده در حساب اینستاگرام خود نیاز دارید. در ادامه مسیر با ما برای آموزش تصویری و گام به گام اتصال کلاب هاوس به اینستاگرام همراه باشید.

 

آموزش تصویری اتصال اینستاگرام به کلاب هاوس


1-ابتدا وارد اپلیکیشن کلاب هاوس خود شوید.

2-سپس در پایین صفحه روی پروفایل خود کلیک کنید.

3-در این مرحله در پایین عبارت bio، گزینه Add Instagram را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.


4-سپس در مرورگر شما صفحه‌ای از لاگین اینستاگرام باز خواهد شد. در این مرحله برای اتصال اینستاگرام به کلاب هاوس باید در قسمت بالا نام کاربری یا ایمیل یا شماره تلفن خود را که با آن حساب اینستاگرامتان ساخته‌اید و در قسمت پایین باید رمز حساب اینستاگرام خود را وارد کنید.



5-در این مرحله از شما خواسته می‌شود که اطلاعات شما در مرورگر ذخیره شود یا خیر، اگر دستگاه مورد استفاده در اختیار خودتان است Save Info و در غیر این صورت Not Now را بزنید.

6-پس از اعتبارسنجی اطاعات وارد شده شما، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید در آن گزینه Allow را بزنید تا مراحل اتصال اینستاگرام به کلاب هاوس تکمیل شود.

 



7-در اخر پیام سبز رنگی مبنی بر موفقیت شما در افزودن حساب در بالای اپلیکیشن کلاب هاوس نمایش داده خواهد شد و در نهایت اکانت اینستاگرام شما در پایین عبارت بیو اضافه خواهید شد.


 

اهمیت کلاب هاوس به عنوان یک سرویس نوظهور


شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا کلاب هاوس؟ و چرا اپلیکیشن‌های دیگر نه؟ در ادامه دلایل اهمیت این سرویس نو ظهور می‌پردازیم:
پیش‌تر گفتیم شکل‌گیری این اپلیکیشن بر مبنای چت صوتی است. در نتیجه این اپلیکیشن برای گفت و گوهای مجازی طراحی شده است. در این اپلیکیشن روم های زیادی با موضوعات مختلف تشکیل شده است که کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه خود به عضویت آن‌ها در بیایند و به گفت و گو بپردازند. پس گفت وگو و تعامل به صورت مجازی به عنوان بارزترین ویژگی این اپلیکیشن شمرده می‌شود.


یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن تنوع موضوعات مختلف در روم های متعدد هست که همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. حتی شما می‌توانید برای هم‌فکران خود که با آن‌ها اهداف و علایق و دغدغه‌های مشترکی دارید، یکی از همین روم ها را بسازید و با آن‌ها گپ بزنید و ارتباط بر قرار کنید.
شما می‌توانید در روم های تخصصی و علمی هم جوین شوید. مثلا به عنوان یک مهندس کامپیوتر در روم مهندسان کامپیوتر عضو شده و از تجربیات همکاران و کسانی که از شما آگاهی بیشتری دارند، بهره لازم را ببرید.
اپلیکیشن کلاب هاوس به خاطر موارد فوق کاملا کاربردی بوده و شما با رشد کردن در این اپلیکیشن می‌توانید به اهداف مورد نظر خود دست بیابید.
شما می‌توانید با خرید فالوور کلاب هاوس و ممبر و بازدید کننده روم کلاب هاوس، کسب و کار خود در این اپلیکیشن توسعه داده و برند خود را در این شبکه ارتقا دهید. فالووریاب به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه این امکان را برای شما فراهم کرده است.
 

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شبکه های اجتماعی، امکان اتصال اکانت ها به یکدیگر است. توسعه یک برند در شبکه های اجتماعی، نیازمند فعالیت مستمر در تمامی ابعاد است.یکی از نوین‌ترینِ این برنامه‌ها کلاب هاوس است که این امکان را فراهم کرده تا بتوانید اکانت اینستاگرام خود را به آن متصل کنید. در این مقاله، نحوه اتصال کلاب هاوس به اینستاگرام را به طور کامل و به صورت تصویری به همراه نکات مهم آن و دلایل اهمیت بالای اپلیکیشن کلاب هاوس را برای شما عزیزان بیان کردیم. امیدواریم با استفاده از این مطلب و دیگر مقالات آموزشی فالووریاب، روند رشد کسب و کارتان را بهتر و آسان‌تر طی کنید.










 

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۸)

  • سینا ابراهیم زاده
    سینا ابراهیم زاده پاسخ

    ساده ولی کاربردی

  • سلام از سرویس افزایش ممبر روم استفاده کردم عالی بود مرسی ارادتمند رضازاده
    سلام از سرویس افزایش ممبر روم استفاده کردم عالی بود مرسی ارادتمند رضازاده پاسخ

    سلام از سرویس افزایش ممبر روم استفاده کردم عالی بود مرسی ارادتمند رضازاده

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام خواهش می کنم ، ممنون از اعتماد شما

  • red dead 2
    red dead 2 پاسخ

    سلام چه طور می تونم وضعیت پیجم رو در کلاب هاوس ارتقا بدم؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام از مطالب آموزشی سایت استفاده کنید همچنین می توانید از طریق لینک زیر می توانید فالوور کلاب هاوس ، ممبر کلاب و بازدید روم کلاب هاوس خریداری نمایید:
      https://www.followeryab.com/clubhouse/
      این کار موجب افزایش بازدید و فالوور های پیج شما در کلاب هاوس خواهد شد
      اگر روم مختص خود را نیز دارید از بازدید روم و ممبر کلاب استفاده کنید.

  • سجاد صبوری راد
    سجاد صبوری راد پاسخ

    من فکر کردم اتصالش شبیه اتصال فیسبوک به اینستاگرام هستش یا چیزی تو این مایه ها:)

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام خیر، اینستاگرام زیر مجموعه فیسبوک است، مسلما پشتیبانی این دو شرکت با هم متفاوت از کلاب هاوس با اینستاگرام است.

  • سحر عابدینی
    سحر عابدینی پاسخ

    سلام با تشکر از مقاله های مفید و کاربردی شما

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام خواهش می کنم موفق باشید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال