-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
خرید فالوور اینستاگرام فوری یا خرید فالوور اینستاگرام واقعی؟

خرید فالوور اینستاگرام فوری یا خرید فالوور اینستاگرام واقعی؟

در جهان امروز کمتر کسی وجود دارد که از نقش و اهمیت اینستاگرام در حوزه بازیابی و توسعه کسب و کار بی‌اطلاع باشد. مبنای شکل‌گیری اینستاگرام بر اساس به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو است؛ با همین دو محتوا است که افراد زیادی متقاعد می‌شوند که شما را فالو کنند. بسته به نوع فعالیتی که شما می‌کنید از شما مثلا خرید کنند و این قبیل کار‌ها. بازاریابی از طریق اینستاگرام در چند سال اخیر شکل دیگری به خود گرفته است. بدین صورت که هر چه جامعه مخاطبین شما بیشتر باشد، اعتماد و اعتباری که شما در نزد مخاطبین دارید، بیشتر خواهد بود.
خود شما فرض کنید قصد خرید کالایی از یک فروشگاه انلاین در اینستاگرام را دارید. در عین حال فروشگاه اینستاگرامی دیگری وجود دارد که همین محصول را حتی با کمی ما به التفاوت به فروش می‌رساند، اما به دلیل اینکه فالوورهای بیشتری دارد و چون قصد ندارید برای چنین موردی ریسک کنید عطای قیمت پایین‌تر را به لقای اعتبار فروشگاه دوم که فالوورهای بیشتری دارد می‌بخشید. بنابراین تعداد فالوورهای فروشگاه دوم در اینجا اهرمی برای ایجاد اعتماد نزد دنبال‌کننده‌هایش خواهد بود.
بنابراین تمام چیزی که ما برای رونق کسب و کار اینستاگرامی خود نیاز داریم، افزایش فالوور است. برای افزایش فالوورها راه‌های زیادی وجود دارد. مرسوم‌ترین و بی‌دردسر‌ترین آن‌ها خرید فالوور است.
دو نوع فالوور برای خرید همیشه در دسترس شما است

  1. خرید فالوور اینستاگرام فوری  
  2. خرید فالوور اینستاگرام واقعی

در این مقاله از سری آموزش‌های فالووریاب قصد بررسی این دو نوع فالوور و طریقه استفاده درست و به جا از این فالوورها را داریم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

خرید فالوور اینستاگرام فوری

فالوور فوری همانطور که از اسمش مشخص است بدون وقفه و فوت وقت، آنی به اکانت مورد نظر شما ارسال می‌شود. این دسته از فالوورها برای افرادی مناسب است که قصد دارند کسب و کار اینستاگرامی خود را به تازگی شروع کنند اما زمان کافی برای جذب فالوورهای واقعی ندارند. با خرید فالوور اینستاگرام فوری می‌توانند زمان مورد نظر را صرف امور دیگر نظیر تولید محتوا کنند.
همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم، میزان اینتراکشن پیج شما ارتباط مستقیمی با تعداد فالوورهای شما دارد. زمانی که شما فالوورهای زیادی داشته باشید، قدرت تعامل بیشتری هم دارید. برای دست‌یابی به این قدرت باید زمان صرف کنید. داشتن به یک جامعه هدف پرشمار نیازمند صبوری و بردباری است. شما با خرید فالوور اینستاگرام فوری با نهایت سرعت به این هدف دست پیدا می‌کنید.
در شروع فعالیت اینستاگرامی شما با خرید این دسته از فالوورها می‌توانید، برای پیج خود اعتبار کسب کنید. این فالوورها به عنوان مشتری‌های شما شمرده نمی‌شوند، اما اعتباری که به پیج شما می‌دهند موجب می‌شود که افرادی که از پیج شما بازدید می‌کنند آن را با درصد احتمال بیشتری دنبال کنند.
خرید فالوورهای فوری یکی از کم هزینه‌ترین و ارزان‌ترین روش‌ها برای افزایش جامعه فالوورهای شما است.
شما با خرید این دسته از فالوورها می‌توانید هزینه‌ای را که می‌خواهید صرف امور تبلیغاتی برای جذب فالوور کنید ذخیره کرده و در عوض صرف تولید محتوا برای پیج خود کنید.

همچنین شما برای خرید فالوور اینستاگرام فوری، نیاز با ارائه پسورد پیج خود ندارید و صرفا با در دست داشتن یک آیدی، می‌توانید از این فالوور‌ها تهیه کنید. بنابراین فالوورهای فوری اینستاگرام بدون هیچ گونه دردسر و اضافه‌کاری به پیج شما افزوده میشوند.
با توجه به موارد یاد شده در خصوص اهمیت و مزایای خرید فالوور فوری لازم است این نکته را یادآور شویم که هیچ پیجی بدون تولید محتوا شانس موفقیت در این بازار پر هیاهو اینستاگرام را نخواهد داشت.
بنابراین زمانی که شما اقدام به خرید فالوور فوری می‌کنید باید یک سری شرایط اولیه را در پیج خود مهیا کرده باشید که تاثیر فالوورهای اینستاگرام فوری در پیج شما مشخص شود؛ منظور از شرایط اولیه اقداماتی مانند محتوای باکیفیت و جذاب برای افرادی است که پس از بالا رفتن شمار فالوورهای شما به پیجتان سر می‌زنند.
در این صورت است که خرید فالوور فوری اینستاگرام برای شما مفید واقع خواهد شد.

 

خرید فالوور اینستاگرام واقعی

خرید فالوور واقعی اینستاگرام نیز همانند فالوورهای فوری مزایا و اهمیت خودش رو دارد. با خرید این دسته از فالوورها، شما جامعه مخاطبینی واقعی برای خود فراهم خواهید کرد. فالوورهای واقعی اینستاگرام با توجه به نوع جذبشان که به صورت انتخاب از پیج‌های هدف (پیج‌هایی هم موضوع و مرتبط با پیج شما، که توسط خود شما انتخاب خواهند شد) کاملا واقعی بوده و نقشی بالقوه برای تبدیل شدن به یک مشتری را در پیج شما ایفا خواهند کرد.
شما به عنوان یک فرد تلاشگر برای توسعه کسب و کار اینستاگرامی خود پس از خرید تعدادی فالوور فوری و همچنین پس از صرف زمان برای تولید محتوای ارزنده و مخاطب‌پسند در حیطه فعالیت خود، برای ایجاد تعامل در اینستاگرام باید سراغ خرید فالوور واقعی بروید. این فالوورها میزان نرخ تعامل و اینیگیجمنت شما را افزایش داده و در شرایط ایده‌آل مقدمات رفتن شما به اکسپلور اینستاگرام را فراهم خواهند کرد.
خرید فالوور واقعی هدفمند همانند خرید فالوور فوری، نسبت به سایر روش‌های افزایش فالوور مثل تبلیغات که هزینه بسیار زیادی را طلب می‌کنند بسیار مناسب و ارزان قیمت تلقی می‌شوند.
صفحه اول پیج شما همانند یک فروشگاه اینترنتی است. هر قدر که این فروشگاه اینترنتی معتبرتر باشد، مشتری‌های بیشتری نصیبش می‌شود. با خرید فالوورهای واقعی اینستاگرام، پیج شما اعتبار و محبوبیت بیشتری خواهد داشت. پست ها و استوری هایتان به صورت واقعی بیشتر دیده می‌شود و بازخورد بیشتری می‌گیرند. فالوورهای فعلی و یا بازدیدکنندگان در هنگام مشاهده تعداد فالوورها و لایک های پیج شما تضمین کیفیت بیشتری را حس خواهند کرد.
فالوورهای واقعی نیز همانند فالوورهای فوری، بدون صرف وقت و به صورت کاملا اتوماتیک به پیج شما به اضافه می‌شوند. البته با این تفاوت که جذب این دسته از فالوورها به مرور زمان انجام می‌شود.


اما نهایتا هر آنچه که راجع به فالوور های فوری در خصوص شرایط اولیه گفتیم راجع به فالوورهای واقعی با شدت و جدیت بیشتری صادق است. زیرا فالوورهای واقعی همانطور که از اسمشان هویداست واقعی هستند و به انتخاب خودشان شما را دنبال خواهند کرد. بنابراین وجود محتوای جذاب و متقاعد‌کننده در پیجتان برای فالو کردن شما،  ضروری است.

 

جمع بندی

در این مقاله به اهمیت خرید فالوور اینستاگرام فوری یا خرید فالوور اینستاگرام واقعی پرداختیم. هر دو گروه این فالوورها به توجه به شرایطی که شما دارید می‌توانند برایتان مفید واقع شوند. نکته‌ای که نیازمند توجه است، استفاده درست و در زمان مناسب از این فالوورها است که می‌تواند به رشد چشمگیر و خیره کننده در کسب و کار منجر شود.

مجموعه فالووریاب به عنوان یکی از پیشگامان و معتبرترین سایت های فروش فالوور، هر دو دسته این فالوورها را با قیمت مناسب تقدیم شما کاربران عزیز می کند. برای خرید فالوور اینستاگرام فوری یا خرید فالوور اینستاگرام واقعی، می‌توانید به صفحه اصلی فالووریاب مراجعه بفرمایید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۹)

  • 123ehsan12384
    123ehsan12384 پاسخ

    مفید

  • ناهید
    ناهید پاسخ

    میخوام بدونم فیلم های کوتاه از اینستا که ذخیره کردم میشه فال کنم

  • ناهید بازوند
    ناهید بازوند پاسخ

    سلام خیلی خوب است ممنون سپاس

  • Saeed Mokhtarian
    Saeed Mokhtarian پاسخ

    ممنون

  • امین
    امین پاسخ

    خوبه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال