-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
چگونه فالوور رایگان اینستاگرام جذب کنیم؟

چگونه فالوور رایگان اینستاگرام جذب کنیم؟

داشتن فالوور بالا در اینستاگرام به معنای داشتن مخاطب بیشتر و نهایتا فروش یا شهرت بیشتر و به عبارتی، قدرت بیشتر است. راه‌های مختلفی برای جذب فالوور وجود دارد. خیلی مواقع باید هزینه و زمان قابل توجهی را صرف کنید تا بتوانید فالوورهای بیشتری را جذب کنید. اما روش‌هایی برای جذب فالوور رایگان اینستاگرام نیز وجود دارد. در این مطلب برخی از این روش‌ها را توضیح می‌دهیم. به امید این که برای شما سودمند باشند و تعداد فالوورهایتان روز به روز بیشتر شود.

انتخاب نام کاربری (یوزرنیم) مناسب

یکی از مهم‌ترین اقدامات برای جذب فالوور رایگان، داشتن یک نام کاربری است که فعالیت شما را نشان بدهد. علت اهمیت این اقدام را باید در ابتدایی‌ترین سطوح دسترسی و استفاده از اینترنت جست و جو کرد.
وقتی می‌خواهید چیزی را در فضای مجازی و حتی گوگل پیدا کنید، آن را سرچ می‌کنید. متعاقبا به نتایجی می‌رسید که عبارت جست و جو شده را در دل خود داشته باشند. فرقی ندارد در اینستاگرام سرچ کنید یا در گوگل یا سایر شبکه‌های اجتماعی. اگر قصد دارید صفحه شما در این نتایج جستجو دیده شود، از کلمات مربوط به شغل و کسب و کارتان در یوزرنیم خود استفاده کنید. 
مثلا اگر یک گل فروشی دارید، استفاده از کلمه Flower در نام کاربری مهم است.

استفاده از کلمات کلیدی در کپشن‌ها

به همان دلیل که نام کاربری شما در نتایج جست و جوی دیگر کاربران رویت می‌شود، پست‌هایی که می‌گذارید هم در این نتایج نشان داده خواهند شد. بنابراین از کلمات کلیدی مربوط به کسب و کارتان در کپشن پست های اینستاگرامی حتما استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که در حال حاضر اینستاگرام کلمات کلیدی با نوشتار فارسی را در کپشن‌ها تشخیص نمی‌دهد. اما همین نتایج در جست و جوی گوگل ممکن است نمایش داده شوند. همچنین این انتظار می‌رود که در آینده اینستاگرام این قابلیت را برای زبان‌های نیز عرضه کند.

پست کردن محتوای سایر کاربران

یکی دیگر از رازهای مهم در جذب فالوور رایگان، داشتن ارتباط و تعامل با سایر کاربران اینستاگرام است. به طوری که دیگران شما را به مخاطبانشان معرفی کنند. یکی از راه‌های ایجاد این ارتباط، پست کردن یا استوری کردن محتوای بقیه با ذکر منبع است. به طوریکه آنها بتوانند با استوری کردن پست شما، از شما تشکر کنند. این کار شما به آنها اعتبار داده و آنها برای این که به سایر مخاطبانشان هم بگویند که چنین اعتباری دارند، واکنش لازم را در برابر پست یا استوری شما خواهند داشت. 
تعامل با پیج‌ها و برندهای معروف
داشتن ارتباط با پیج‌ها و برندهایی که مخاطبین زیادی دارند، می‌تواند باعث رشد شما هم بشود. حتما نباید به آن‌ها سفارش تبلیغ بدهید. معرفی خودتان زیر پست‌های این پیج‌ها اقدام ساده‌ای است که می‌تواند به شما برای این که فالوور رایگان بگیرید کمک می‌کند. 

لینک کردن پست های اینستاگرام به وب سایت

در صورتی که یک وب سایت دارید، پست‌های اینستاگرامی خود را در آن قرار داده و لینک دسترسی مستقیم و کلیکی پست را نیز در آن فعال کنید. یا یک دکمه Call to Action برای نمایش پیجتان در نظر بگیرید.  به طوری که اگر فردی از طریق وب سایت با شما آشنا شد، سریعا بتواند وارد پیج اینستاگرام شما شود. این کار هم باعث افزایش فالوور رایگان اینستاگرام می‌شود و هم رتبه سایت شما را افزایش می‌دهد. کافی است کد Embed پست مورد نظرتان را در قسمتی از سایت که می‌خواهید، کپی کنید.
حقیقت این است که عمده افراد وقت زیادی را در اینستاگرام می‌گذارنند و در نتیجه، ترجیح می‌دهند که محصول یا خدمت مورد نظرشان را نیز در اینستاگرام پیدا کنند. فضای اینستاگرام نیز به خاطر دسترسی مستقیم به دیگر استفاده کنندگان از یک محصول یا خدمت و امکان تبادل نظر با آن‌ها، فضای ایمن‌تری برای خرید کردن به شمار می‌رود. بنابراین بهتر است از وب سایت و سایر اکانت هایتان در شبکه‌های مجازی برای هدایت بیننده‌های آن ها به پیج اینستاگرامتان و جذب فالوور رایگان استفاده کنید.

برگزاری مسابقات اینستاگرامی 

احتمالا محتواهای زیادی مبنی بر وجود یک مسابقه اینستاگرامی دیده‌اید. پست‌هایی که دوستانتان در استوری به اشتراک می‌گذارند، یا برای شما می‌فرستند یا شما را در کامنت‌های آن پست منشن می‌کنند. من شخصا از این پست‌ها استقبال نمی‌کنم، مگر آن که جایزه‌ی خوبی داشته باشند! اما افراد زیادی هستند که این مسابقات اینستاگرامی را دنبال می‌کنند و شما هم می‌توانید از این کار برای جذب فالوور رایگان استفاده کنید. کافی است یک جایزه‌ی خوب! در نظر بگیرید و یکی از شروط شرکت در مسابقه را فالو کردن پیج خودتان قرار دهید.

توجه به زمان مناسب برای انتشار

اگر آمار پست‌های خود را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که یک بازه زمانی حدودا یک ساعته وجود دارد که پست‌هایی که در آن منتشر کرده‌اید، بازدید بیشتری داشته‌اند. این بازه زمانی به جامعه محاطبان شما بستگی دارد. رعایت کردن چنین مواردی باعث بالا رفتن آمار بازدید و رفتن به اکسپلور و در نتیجه، جذب فالوور اینستاگرامی بیشتر می‌شوند.

تولید محتوا متناسب با سلیقه کاربران 

در قسمت مربوط به تحلیل هر پست، یک گزینه وجود دارد که نشان می‌دهد هر پست چقدر فالوور جذب کرده است. با بررسی این گزینه می‌توانید با سلیقه مخاطبانتان آشنا شده و نهایتا پست‌هایی را تهیه و منتشر کنید که با استقبال بیشتری مواجه می‌شوند. تولید محتوا با استفاده از آهنگ‌ها و مدل‌های ترند شده در اینستاگرام هم می‌تواند به شما کمک کند.
در واقع برای ماندن در یک بازار باید از مُد پیروی کنید و برای سرآمد شدن در یک بازار، باید خودتان چیزی را مُد کنید.

استفاده از هشتگ‌های مرتبط

این مورد از نکات اصلی برای افزایش تعداد فالوور رایگان اینستاگرام است. اما چون در مقالات قبلی به آن اشاره شده، در این مطلب به عنوان آخرین راهکار پیشنهادی برای جذب فالوور آورده شد.
 استفاده از هشتگ‌های مرتبط با موضوع پست‌هایتان، شما را به افرادی که با هدف خرید یک محصول یا دریافت یک سرویس به دنبال هشتگ آمده‌اند، معرفی می‌کند. در این حالت کافی است که تمرکزتان را روی کیفیت محصول یا خدمتی که ارائه می‌کنید و تولید محتوای با کیفیت با کپشن مناسب از آن‌ها بگذارید. هشتگ های مرتبط، کار خودشان را خواهند کرد و جامعه‌ بزرگتری را با شما آشنا می‌کنند.

خدمات فالوور رایگان فالووریاب

فالووریاب خدمات فالوور رایگان را برای کاربران فراهم کرده است. با ورود به لینک زیر می توانید به صورت روزانه فالوور رایگان دریافت کنید:

فالوور رایگان اینستاگرام

 

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۳)

  • Wazeri
    Wazeri پاسخ

    فالور و لایک رایگان عالی

  • حسام
    حسام پاسخ

    مفید بود تشکر

  • کیان
    کیان پاسخ

    عالی بود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال