-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش گروهبندی فالوورهای اینستاگرام

آموزش گروهبندی فالوورهای اینستاگرام

اینستاگرام می‌خواهد تغییراتی انجام دهد تا شما بتوانید پست‌های اینستاگرام خود را به صورت محدود و با افراد و فالوورهایی خاص در پیج اینستاگرامتان به اشتراک بگذارید. بر اساس این قابلیت جدید، گروهی در اینستاگرام از دوستان خودتان می‌سازید که Favorites نام دارد. این قابلیت، قبلا هم به اسم Friend List در فیس‌بوک وجود داشت؛ فیس‌بوک با راه اندازی این قابلیت، می‌خواست افراد را به پست کردن بیشتر ترغیب کند و امکان کنترل مخاطب خودشان را به آن‌ها کاربرانش دهد.

گروهی در اینستاگرام از دوستان خودتان می‌سازید که Favorites نام دارد.
با استفاده از قابلیت Favorites اینستاگرام، می‌توان این شبکه‌ی اجتماعی را به مکانی برای اشتراک گذاشتن پست‌ها برای گروهی خاص از دوستان و فالووها تبدیل کرد. این موضوع، می‌تواند تاثیر بزرگی بر استفاده از اینستاگرام بگذارد.

همین حالا هم خیلی از افراد با ساخت اکانت‌های بیشتر،‌ این قابلیت Favorites را برای خودشان بازسازی کرده‌اند. کاربران می‌آیند و یک پیج دوم می‌سازند و فقط عده‌ای از دوستان‌ خود را فالو می‌کنند. تعداد این اکانت‌های «شخصی»‌ یا همان Private نیز بسیار زیاد شده است. طبق گفته‌ی اپلیکیشن اینستاگرام، این روند باعث کاهش استفاده‌ی کاربران از خود اینستاگرام شده است. «رابی استاین»، مدیریت بخش محصولات اینستاگرام در این زمینه گفته: “کاربران به دنبال این هستند تا برای خودشان گروهی کوچکتر از مخاطبان و فالوورهایشان بسازند و ما حواسمان به این موضوع هست.”

لیست Favorites در اینستاگرام را می‌توان در هر زمان ویرایش کرد و افراد را به آن اضافه یا از این لیست حذف کرد. تست این سرویس از حالا در اینستاگرام شروع شده و موج به موج، این قابلیت برای افراد بیشتری فعال می‌شود.

پس از دریافت لیست Favorites، به هنگام پست استوری یا یک پست معمولی، می‌توانید گروه Favorites را انتخاب کنید. این پست، فقط برای افراد این لیست از فالوورها نمایش داده می‌شود و یک آیکون سبز هم روی آن هست که محدود شدن پست را به شما نشان می‌دهد.

 

افزایش فالوو اینستاگرام . فالووریاب

برای خرید فالوور واقعی و دریافت 200 فالوور رایگان هم اکنون در سایت ثبت نام کنید

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال