-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش خارج شدن از بلاک در اینستاگرام

آموزش خارج شدن از بلاک در اینستاگرام

اگر نمی توانید عملیات لایک فالو آنفالو یا کامنت را انجام دهید به معنای بلاک شدن (بن شدن) اکانت شما است. دقت کنید که بلاک شدن اینستاگرام با پاک شدن اکانت اینستاگرام تفاوت دارد و شما تنها عملیات های ذکر شده را نمی توانید انجام دهید. در این مقاله، منظور ما از بلاک شدن در اینستاگرام، محرومیت از لایک کردن و کامنت گذاشتن است. زمانی که اینستاگرام تشخیص می‌دهد فعالیت‌های یک کاربر بیش از حد زیاد است، فعالیت‌های او را معلق می‌کند. در این مواقع هنگام لایک کردن یا کامنت گذاشتن یا فالو کردن، پیامی به نام Action Blocked نمایش داده خواهد شد. این اقدام، مجازات اینستاگرام برای فعالیت‌های غیرمجاز است. زمانی که این پیام را دریافت می‌کنید، یعنی پیج شما بلاک شده است و تا مدت زمان خاصی قادر به لایک کردن و کامنت گذاشتن نخواهید بود و به‌اصطلاح قربانی بلاک اینستاگرام شده‌اید.

برای آموزش بازگردانی پیج پاک شده اینستاگرام به این لینک مراجعه کنید:

آموزش برگرداندن اکانت اینستاگرام پاک شده

 

در این مقاله علت های بلاک شدن اینستاگرام و راه های رهایی از آن را خواهیم گفت.

بلاک شدن همان بن شدن یا شادو بن یا شدوبن در اینستاگرام است.

چرا اینستاگرام پیج ما را بلاک می کند؟

اینستاگرام در بسیاری موارد سخت‌گیری‌ دارد و در صورتی که از قوانین آن سرپیچی کنید، دسترسی شما را برای کامنت گذاشتن، لایک کردن یا فالو کردن افراد محدود می‌کند.  یعنی پیج شما را بن می‌کند. در این حالت اگر قصد افزایش فالوور داشته باشید، با مشکل مواجه می‌شوید. 

توجه داشته باشید که سیستم بلاک Instagram به طور اتوماتیک افراد خاطی را تشخیص می‌دهد و بنابراین گاهی پیش می‌آید که حتی در نتیجه یک اشتباه کوچک و غیر عمدی، اکانت شما مسدود شود. گاهی اوقات هیچ نشانه ای برای اینکه بدانید چرا در اینستاگرام مسدود شده‌اید وجود ندارد و شاید اینستاگرام حتی هشدار یا پیغامی در مورد مسدود شدن به شما ندهد و دلیل آن را هم به شما نمی گوید.

برخی دلایل بلاک شدن پیج در اینستاگرام:

بلاک شدن در اینستاگرام دلایل متعددی دارد. در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • احتمالا با سرعت زیادی به صورت دستی مشغول فالو و آنفالو کردن دیگران بوده‌اید.
  • از یک کامنت یکسان بارها استفاده کرده‌اید.
  • در مدت زمان محدود، تعداد زیادی از عکس‌ها را لایک کرده‌اید.
  • در مدت زمان محدود تعداد زیادی دایرکت ارسال کرده اید.

اگر حداقل یکی از موارد بالا را انجام داده باشید، اینستاگرام پروفایل شما را به‌عنوان یک اسپم تشخیص داده و به همین خاطر بلاک شده‌اید.

اما با خواندن این مطلب نحوه خارج شدن از بلاک اینستاگرام را خواهید آموخت.

چطور از بلاک شدن در اینستاگرام پیشگیری کنم؟

ابتدا بگذارید به بررسی دلایلی بپردازیم که ممکن است اینستاگرام شما را مسدود کرده باشد. با خواندن این دلایل، شما به راحتی می‌توانید از مسدود شدن اکانت خود در اینستاگرام پیش گیری کنید و خیالتان راحت باشد که هیچوقت به مشکلی در این زمینه بر نمی‌خورید. اگر در حال حاضر، اکانت Instagram شما مسدود شده است، سعی کنید دلیل آن را از لیست زیر پیدا کنید و سپس برای رفع بلاک خود، به بخش بعدی مقاله بروید.

۱- در اینستاگرام خود پست داشته باشید و مرتب پست ارسال کنید

ممکن است که شما به تازگی اکانت خود را ایجاد کرده باشید و اکنون امکان لایک و کامنت گذاشتن نداشته باشید. دلیل این موضوع آن است که اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات در نظر گرفته، چون هیچ پستی در صفحه خود منتشر نکرده‌اید. پس همیشه هنگام باز کردن حساب، مطمئن باشید که چندین عکس مختلف در پروفایل خود قرار داده‌اید. شاید 20 پست مختلف برای شروع معقول باشید. البته، این پست ها را در یک روز قرار ندهید و به مرور پست کنید.

همچنین به صورت روزانه یا نهایتا هفتگی اقدام به ارسال پست جدید کنید تا  اینستاگرام پیج اینستاگرام شما را فعال تشخیص دهد.

۲- اطلاعات حساب خود را تکمیل کنید

آیا پروفایل اینستاگرام خود را کامل نکرده‌اید؟ مثلاً پروفایل شما عکس پروفایل ندارد؟ پس به احتمال زیاد، اینستاگرام به دلیل ناقص بودن حساب، شما را به عنوان یک ربات (یعنی یک کاربر غیر واقعی) شناسایی کرده است و تصمیم گرفته اکانت شما را مسدود کند. پس بهتر است برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام، هر چه زودتر اطلاعات پروفایل خود را کامل کنید.

این اطلاعات شامل: عکس پروفایل، نام پروفایل، بیو، ایمیل و شماره موبایل در بخش edit profile آینستاگرام شما است.

۳- از گذاشتن پست های بی رویه خودداری کنید

آیا به صورت پشت سر هم پست می گذارید؟ پس احتمالاً دلیل بلاک شدن شما همین باشد. اینستاگرام اکانت هایی که پست‌های بیش از اندازه می‌گذارند را به عنوان اسپمر (حسابی که اسپم می‌کند) می‌شناسد و ممکن است آنها را مسدود کند. منظرو ما از پست اینستاگرام بیش از حد، بیش از 10 پست در یک ساعت است. به طور منظم پست های مختلف ارسال کنید و عکس های خود را در Instagram بگذارید. اما از زیاده‌روی کردن خودداری کنید.

4- به قوانین اینستاگرام دقت کنید

نادیده گرفتن قوانین اینستاگرام یکی دیگر از دلایل بلاک شدن شماست. بنابراین حتما قوانین اینستاگرام نظیر قوانین کپی رایت و محتوای مخالف قوانین را در سایت اینستاگرام مطالعه کنید.

 

حالا من برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام چکار کنم؟

وقتی که اینستاگرام شما بلاک می شود معمولا ۳ ساعت، تا ۴ هفته طول می کشد تا مجددا حساب کاربری شما فعال شود. اما چه کاری می توان انجام داد تا این پروسه سریعتر انجام شود؟ برای این منظور می‌توانید درخواستی به اینستاگرام بفرستید تا حساب شما را مجددا بررسی کند. چگونه؟ در ادامه، چند روش مختلف برای ارتباط با Instagram را به شما آموزش می‌دهیم.

۱- ثبت درخواست رفع بلاک هنگام مشاهده پیغام Action Blocked

همانطور که گفتیم، زمانی که شما پیغام Action Blocked را دریافت می‌کند، به این معنی است که حساب شما بلاک شده است. زمانی که این پیغام را دریافت کردید، گزینه Tell Us را فشار دهید تا بتوانید به اینستاگرام در مورد اشتباه پیش آمده بنویسید.

۲- ثبت درخواست رفع بلاک از طریق بخش تنظیمات

داخل برنامه اینستاگرام به صفحه پروفایل پیج اینستاگرام‌تان بروید و وارد گزینه تنظیمات یا Options شوید (یعنی همان آیکن چرخ دنده یا سه خط در گوشه سمت راست – بالای صفحه). حالا در صفحه تنظیمات Setting پایین بروید و گزینه Report a Problem را پیدا و انتخاب کنید. در اینجا شما می‌توانید مسائل مختلف را به Instagram گزارش دهید. از بین گزینه‌ها، مورد Something isn’t Working را انتخاب کنید. حالا فرم را با درخواستی برای رفع بلاک پر کرده و دکمه ارسال را فشار دهید. یک نمونه از متنی که می‌توانید برای اینستاگرام بفرستید در زیر آمده است:

?Hi, my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a real person. Would you please recheck my suspension

۳-  پر کردن فرم وب‌سایت اینستاگرام برای رفع مسدودی

راه حل بعدی که برای شما وجود دارد، این است که به سایت اصلی اینستاگرام مراجعه کنید و فرم گزارش حساب هک شده را تکمیل کنید. در این حالت، شما به Instagram گزارش می‌دهید که حساب شما هک شده است و اکنون توسط شخص دیگری استفاده می‌شود. بنابراین اینستاگرام پس از اطمینان از اینکه شما صاحب واقعی حساب هستید، صفحه شما را از بلاک خارج می‌کند. برای ورود به این فرم، اینجا کلیک کنید.

 

روش های دیگر برای رفع بلاک اینستاگرام

1. بیوگرافی یا bio اینستاگرام خود را ویرایش کنید.

2. برای رفع بلاک اینستاگرام پسورد پیج خود را عوض کنید و مجددا وارد اینستاگرام خود شوید.

3. استفاده از اینترنت موبایل: اگر قربانی بلاک اینستاگرام شده‌اید، این احتمال وجود دارد که به‌جای بلاک پروفایل، IP شما فیلتر شده باشد. به همین خاطر برای گام اول، به‌جای استفاده از اینترنت وای‌فای، از اینترنت گوشی خود استفاده کنید.

4. برای حدود 48 ساعت فعالیت های فالو و آنفالو و لایک کمتری را انجام دهید یا به طور کامل انجام ندهید تا احتمال رفع بلاک پیج شما بیشتر شود. اگر اقدام به خرید فالوور از طریق ربات اینستاگرام کرده اید، فعالیت را مدتی معلق کنید. 

5. پروفایل خود را به دیگر شبکه‌های اجتماعی وصل کنید: از آنجا که اینستاگرام پروفایل شما را به‌عنوان یک اکانت اسپم در نظر گرفته، با اتصال اکانت اینستاگرام خود به اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی دیگر، به اینستاگرام نشان می‌دهید که شما ربات نیستید و یک شخص حقیقی هستید. برای اتصال اکانت اینستاگرام به دیگر شبکه‌های اجتماعی، در صفحه‌ی پروفایل در اندروید روی آیکن سه‌نقطه و در آیفون روی آیکن Settings ضربه بزنید. سپس با ورود به بخش Linked Accounts می‌توانید چنین کاری را انجام دهید.

6. اینستاگرام را از روی سیستم عامل گوشی پاک کنید و مجدد نصب کنید. توجه داشته باشید که قبل از پاک کردن برنامه اینستاگرام، از اطلاعات خودتان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

7. صبور باشید

البته مطمئن‌ترین راه برای رفع بلاک اینستاگرام: کمی صبر داشته باشید و منتظر بمانید تا اینستاگرام بعد از مدتی، خودش مسدودی شما را از بین ببرد زیرا فرایند خروج از بلاک اینستاگرام ممکن است از ۴ ساعت تا ۴ هفته طول بکشد.

در پست های بعدی شادوبن یا شدوبن اینستاگرام (بلاک اینستاگرام) را کامل شرح خواهیم داد.

اگر شما هم راه دیگری برای خروج از Action Blocked سراغ دارید، در بخش کامنت‌ها آن را با ما در میان بگذارید.

در پایان در صورتی که هر سوالی در زمینه بلاک اینستاگرام دارید در بخش نظرات برای ما بنویسید تا پاسخ شما در اولین فرصت ارسال شود. با خرید فالوور اینستاگرام از مجموعه ما، می‌توانید مخاطبین حقیقی و فالوور هدفمند جذب کنید و کسب و کاری پویاتر داشته باشید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۵۷۵)

  • فاطمه رمضانی
    فاطمه رمضانی پاسخ

    my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a real person.

  • امین قانع
    امین قانع پاسخ

    Hi , I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. Probably the admin's mistake caused this blockage, but you should know that I’m a real person . Would you please recheck my suspension and verify my account ?

  • حدیث
    حدیث پاسخ

    سلام من امروز پیج کاریم کلا بالا نمیاد من ۳ تا اکانت دارم اکانت های دیگم بدون مشکل بالا میان ولی پیج کاریم نمیاد اصلا بالا نمیاد که بخام پست بزارم یا ویرایش انجام بدم ممنون میشم راهنماییم کنید تنها کاری که کردم که توی توضیحاتتون بود کامنت تکراری برای ۵ تا پیج گذاشتم

  • پارمی
    پارمی پاسخ

    سلام ینفر منو بلاک کرده و من کلا باهیچ پیجی نمیتونم پیداش کنم چطوری میشه پیجم ازاین حالت دربیاد..

  • _shiva.shahbazi
    _shiva.shahbazi پاسخ

    سلام پیچ من دچار مشکل شده من نمی تونم کسی را دنبال کنم

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال