-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
فالو کردن هشتگ در اینستاگرام و مدیریت هشتگ ها

فالو کردن هشتگ در اینستاگرام و مدیریت هشتگ ها

اینستاگرام در آپدیت‌های اخیر خود قابلیت فالو کردن هشتگ را ایجاد کرد است. از این پس کاربران این اپلیکیشن علاوه بر فالو کردن صفحات مختلف می‌توانند هشتگ های مورد نظرشان را هم فالو کنند. هشتگ ها در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار هستند. زمانی که شما به پست خود هشتگ اضافه می‌کنید، کمک خواهید کرد که پست شما بتواند بهتر در جستجو یا بخش Explore اینستاگرام ظاهر شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه فالو کردن هشتگ در اینستاگرام پرداخته و نکات مهم مربوط به آن را شرح دهیم.

فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام به سادگی قابل انجام است. برای این کار تنها کافی است که هشتگ مورد نظرتان را جستجو کرده و وارد صفحه آن شوید. برای مثال می‌توانید هشتگ خاصی را در بخش جستجوی اینستاگرام جستجو نموده و آن را انتخاب کنید یا هشتگ زیر یک پست اینستاگرام را لمس نمایید تا صفحه آن باز شود.

حالا گزینه Follow را لمس کنید تا دنبال کردن(فالوینگ) هشتگ مورد نظر آغاز شود. حالا هر پستی که به صورت عمومی در اینستاگرام منتشر شود و هشتگ مورد نظر شما را داشته باشد، در صفحه اصلی اینستاگرام شما ظاهرا خواهد شد. درست انگار فالوور آن باشید!

اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چگونه باید هشتگ های فالو شده خود را مدیریت و در صورت نیاز آن ها را آنفالو نماییم. 

برای این کار کافیست که به بخش فالویینگ (Following) اکانت خود مراجعه کنید سپس گزینه Following را انتخاب نمایید. حال تب  HASHTANG را از منوی فوقانی صفحه انتخاب کنید تا لیست هشتگ های فالو شده شما در اینستاگرام نمایش داده شود.

 

نکته مهم این است که سعی کنید پستهایتان به اکسپلور بروند تا از طریق هشتگ های فالو شده توسط دیگران، به آنها نمایش داده شوند. این روش ها در کنار خرید فالوور پیجی پر رونق برای شما به ارمغان می آورد. 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲۴)

  • لیلا
    لیلا پاسخ

    من مدتیه که نمیتونم هشتکهای فارسی رو فالو کنم .یک بار موقتا حل شد دوباره به همین مشکل برخوردم . برای هشتکهای غیر فارسی زبان مشکلی ندارم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام
      از طریق وبسایت اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/ لاگین کنید و هشتگ های مورد نظر خود را فالو کنید
      با این روش مشکل شما حل خواهد شد.

  • ح.رفیعی
    ح.رفیعی پاسخ

    سلام با اندروید هشتگ ایرانی فالو نمیشه؟
    چون به محض زدن بعد چند ثانیه انفالو میشه
    اصلا هم پیجی فالو نکردم که محدودیتی باشه
    فقط ایفون میتونه هشتگ ایرانی فالو کنه ؟؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام. خیر محدودیتی از نظر سیستم عامل گوشی در این مورد وجود ندارد. هم با ویندوز، هم با اندروید و هم با iOS می‌توان هشتگ‌های فارسی و لاتین را فالو کرد.

  • سعید
    سعید پاسخ

    سلام چرا بعضی هشتک ها فالو نمیشه و بعضی هشتک ها انفالو نمیشه؟

  • یاسر
    یاسر پاسخ

    سلام و عرض ادب. دوست عزیز چرا در اینستاگرام‌ نمیتوانم‌ هشتگ‌ها‌رو فالو‌ کنم. وقتی روی فالو‌ برای‌ هشتگ‌‌مورد‌ انتخابم‌ می‌زنم، فالو‌ نمیشه‌ و خطا‌ میده. ممنون‌ میشم‌ راهنمایی‌ کنید.???

  • محمدرضا
    محمدرضا پاسخ

    سلام من چندتا هشتگ فالو کردم ولی هیچ مدلی نمیشه اونا رو آنفالو کرد . لطفا راهنمایی کنید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال