-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس پروفایل (تصویری)

آموزش تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس پروفایل (تصویری)

بیزینس اکانت اینستاگرام (بیزینس پروفایل} چیست؟

اکانت تجاری یک ویژگی بسیار جالب و کاربردی به حساب می‌آید که بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که یک پیج کاری در اختیار دارند. تجاری کردن اکانت اینستاگرام برای هر کاربری امکان‌پذیر است و تنها شرط آن داشتن یک اکانت فیسبوک است و اتصال آن در بخش تنظیمات اینستاگرام به پیج است. 

وقتی در حال گشت و گذار در اینستاگرام هستید با پیچ هایی مواجه می‌شوید که علاوه بر دکمه های معمول همهٔ پیج های اینستاگرام، دکمه های تماس و مسیریابی و ایمیل هم در بالای آن ها قرار دارد. این پیج‌ها در حقیقت از حالت عادی به حالت بیزینس تبدیل شده اند. پیج بیزینس اینستاگرام به نوعی از پیج‌ها گفته می‌شود که در اختیار کسب و کارها است و اطلاعات بیشتری را نسبت به حساب های عادی در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد. امکاناتی مثل قابلیت افزودن شماره تماس، ایمیل و مکان دقیق کسب و کار شما روی نقشه از جمله امکانات یک پروفایل بیزینسی در اینستاگرام است.

با تجاری کردن پیج اینستاگرام شاهد چند تفاوت در پیج اینستاگرام خود خواهید بود که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. همچنین می توانید برای خرید فالوور اینستاگرام به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

مزیت های بیزینس اکانت اینستاگرام:

مزیت اول: با تجاری کردن اکانت خود، از این پس کاربران و فالوورهای اینستاگرام شما وقتی به صفحه‌ی شما مراجعه می‌کنند علاوه بر گزینه‌ی Follow، گزینه‌ی دیگری با عنوان Contact مشاهده خواهند کرد که با کلیک روی آن می‌توانند اطلاعاتی همچون شماره تماس، ایمیل و‌... را مشاهده کنند و با یک کلیک با شما در ارتباط باشند. با انجام این کار پیج‌های فروشگاهی دیگر نیاز نیست که اطلاعات تماس خود را در بخش بیوگرافی وارد کنند و می‌توانند به صورت منظم و حرفه‌ای، آن‌ها را در بخش Contact قرار دهند. با انجام اینکار زمانی که کاربر روی Contact کلیک کند گزینه‌ای با عنوان Call برای اون به نمایش در خواهد آمد که با لمس آن مستقیما به شماره گیر گوشی برای تماس منتقل خواهد شد و به راحتی تماس خود را برقرار می کند.

مزیت دوم: تفاوت دومی که با تجاری کردن اکانت اینستاگرام برای شما اتفاق خواهد افتاد دسترسی به آمار و ارقام مربوط به پست‌های شما خواهد بود. برای مثال می‌توانید Top Post‌های خود را از لحاظ بازدید و لایک مشاهده کرده و سیر صعودی یا نزولی فالوورهای خود را نیز بررسی کنید. بخشی از اطلاعاتی که با تجاری کردن اکانت به دست خواهید آورد نیاز به یک هفته زمان دارند تا به یک جمع بندی کلی درباره‌ی اکانت و ارائه‌ی اطلاعات برسند.

 

مراحل تبدیل پیج اینستاگرام به بیزینس اکانت:

برای داشتن یک پیج بیزینس اینستاگرام، لازم است تا اقداماتی انجام دهید. اولین گام داشتن یک حساب کاربری عادی است.

توجه: برای استفاده از بیزینس پروفایل باید یک صفحه فیسبوک داشته باشید و ادمین آن باشید.

خلاصه مراحل:

نحوه‌ی تجاری کردن اکانت اینستاگرام به این صورت است که باید به بخش تنظیمات اینستاگرام مراجعه کرده و گزینه‌ی Switch to Business Profile را انتخاب کنید. سپس از شما خواسته می‌شود تا به اکانت فیسبوک خود متصل شوید و اطلاعاتی مورد نیاز را مشخص کنید. بعد از انجام این مراحل اکانت شما به سادگی تبدیل به یک اکانت تجاری می‌شود. در صورتی که به هر دلیل از انجام اینکار منصرف شدید می‌توانید مجددا با مراجعه به تنظیمات اینستاگرام، گزینه‌ی Switch to Regular Profile را انتخاب کنید تا اکانت شما مجددا به اکانت عادی اینستاگرام تبدیل شود.

مراحل گام به گام تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس پروفایل:

1)برای شروع، وارد حساب کاربری اینستاگرامتان بشوید.

2)در منوی بالای پیج خود، گزینه تنظیمات یا (Options) را انتخاب کنید. این بخش مربوط به تنظیمات حساب کاربری یا Account Settings اینستاگرام شماست

3)در قسمت Account Settings گزینه‌ی Switch to Business Profile را انتخاب کنید.

4)در این مرحله، از شما خواسته می‌شود وارد اکانت فیسبوک خود بشوید.

 

آموزش ساخت و تبدیل اکانت بیزینس اینستاگرام - بیزینس پروفایل

5)بعد از مشخص شدن حساب فیسبوک مورد نظر، شما به صفحات فیسبوکی که مدیریت آنها به عهده این حساب است دسترسی خواهید داشت و می‌بایست صفحه فیسبوک مورد نظرتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این صفحه از این پس به اکانت تجاری اینستاگرام شما متصل خواهد بود و امکان اتصال آن به هیچ صفحه دیگری وجود ندارد. البته همانطور که گفتیم، شما باید ادمین این صفحه فیسبوک باشید و فقط یک صفحه را می‌توانید متصل شوید.

6)سپس اینستاگرام از شما می‌خواهد یکی از اطلاعات تماسی که در صفحه فیسبوکتان قرار دارد را انتخاب کنید؛ شماره تماس خدمات مشتری، ایمیل و یا آدرس پستی تا در صفحه اینستاگرام شما دکمه کانتکت یا همان تماس نمایش داده شوددر این قسمت هم انتخاب حداقل یکی از این موارد الزامی است.

به همین راحتی شما صاحب یک بیزنس پروفایل اینستاگرام شدید و می توانید از آن برای بهبود کسب و کارتان استفاده کنید.

حذف بیزینس اکانت اینستاگرام:

در صورتی که به هر دلیل از انجام اینکار منصرف شدید می‌توانید مجددا با مراجعه به تنظیمات اینستاگرام، گزینه‌ی Switch to Regular Profile را انتخاب کنید تا اکانت شما مجددا به اکانت عادی اینستاگرام تبدیل شود.

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۷)

  • سارا
    سارا پاسخ

    تبدیل به بیزینس اکانت اینستاگرام راه خوبیه واسه کسب و کارها

  • kasra
    kasra پاسخ

    اینستاگرام کاریمو بیزینس اکانت کردم تازگیا عالیه آمارش

  • ملینا
    ملینا پاسخ

    مرسی با همین روش پیجمو بیزنس کردم

  • مهران
    مهران پاسخ

    تو پیجای بیزینسی میشه لوکیشن فروشگاهو گذاشت؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله امکان قراردادن نقشه در پیج های بیزینس موجود است

  • سینا
    سینا پاسخ

    سلام بلخشید یه سوال اگر پیجمون بیزینسی باشه میتونیم از ربات فالووریاب استفاده کنیم>؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله پیج های بیزینس هم میتوانند از فالووریاب استفاده کنند

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال