-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
چرا ایرانی ها حق شرکت در مسابقه نشنال جئوگرافیک را ندارند؟

چرا ایرانی ها حق شرکت در مسابقه نشنال جئوگرافیک را ندارند؟

مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک ، چالشی که ایرانی ها اجازه شرکت در آن را ندارند!
پیج اینستاگرام نشنال جئوگرافیک ترکیبی از تصاویر را پیش روی مخاطبانش قرار می‌دهد که توسط عکاسان ۱۳۵ مجله معتبر دنیا تهیه شده‌اند و محتوایی که در آن به اشتراک گذاشته می‌شود حامیان مالی فراوانی دارند. طبق گزارش نشریه Adweek درآمد این برند از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ حدود ۸۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

نشنال جئوگرافیک در پستی اختصاصی در اینستاگرام که به بهانه صد میلیونی شدن فالوور اینستاگرامش منتشر کرده اعلام نمود که تصاویر پست شده در این اکانت بالغ بر چهار میلیارد لایک و ۲۰ میلیون کامنت گرفته‌اند.
این نشریه همچنین به بهانه صد میلیونی شدن فالوورهای اینستاگرامش از عکاسان و افراد تاثیرگذار در فضای مجازی خواسته یک رقابت عکاسی را برای آن تبلیغ کنند که جایزه اصلی آن سفر به تانزانیا خواهد بود. در تبلیغات صورت گرفته برای این رقابت آمده است:
عکاسان ما هر روز دنیای خود را پیش روی شما می گذارند و حالا نوبت شماست تا دنیایتان را به ما نشان دهید.
علاقمندان به حضور در این رویداد صرفا کافیست عکس مورد نظرشان را با هشتگ Natgeo100contest@ در صفحه مجازی خود پست کنند و چنانچه جزو برنده‌ها باشند نشنال جئوگرافیک آن عکس را در فید اصلی خود با مخاطبانش به اشتراک خواهد گذاشت. با این حال اما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم طبق شرایط شهروندان ایران، کوبا، سودان، کره شمالی، سوریه و کشورهایی که با تحریم‌های دولت آمریکا رو به رو هستند، نمی‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. انتقادات بسیار زیادی به این برند وارد شده است و به همین دلیل نه تنها با افزایش فالوور روبرو نبوده است بلکه بسیاری از فالوورهای اینستاگرام خود را نیز از دست داده است.

منبع: دیجیاتو
تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال