-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
اینستاگرام ارسال همزمان پست به چندین اکانت را امکان‌پذیر کرد

اینستاگرام ارسال همزمان پست به چندین اکانت را امکان‌پذیر کرد

ارسال پست در اینستاگرام برای دارندگان چند اکانت کار خسته‌کننده‌ای است. اینستاگرام برای آسان کردن این روند تکراری، قابلیت ارسال یک پست خاص روی چند صفحه را فراهم کرد است

اینستاگرام قابلیتی جدیدی را در اختیار کاربران آی او اس قرار داده است. این ویژگی اگرچه توسط کاربران عادی نیز قابل استفاده است، اما به طور ویژه‌ای آسودگی خاطر را برای صفحات تجاری به ارمغان می‌آورد.

به گزارش TechCrunch، قابلیت جدید اینستاگرام به کاربرانی که از چندین اکانت استفاده می‌کنند، اجازه می‌دهد پست‌های موردنظر خود را به‌صورت همزمان در تمام یا بخشی از این اکانت‌ها آپلود کنند. البته باید خاطرنشان کنیم که این مشخصه فعلا مختص کاربران نسخه iOS اینستاگرام است و روند فعال‌سازی آن برای کاربران موردنظر آغاز شده است.

این قابلیت جدید کار اینفلوئنسرها و کاربرانی که مثلا چندین اکانت تجاری را مدیریت می‌کنند، راحت‌تر می‌کند و برای آپلود پست و محتوای یکسان در اکانت‌ها مختلف دیگر لازم نیست سرویس‌های ثالث مورد استفاده قرار بگیرد. البته بسیاری از این کاربران، معمولا در اکانت‌های مختلف پست‌های یکسانی را آپلود نمی‌کنند و به همین خاطر این مشخصه مورد استفاده‌ی چنین افرادی قرار نمی‌گیرد. با این وجود، این مشخصه‌ی جدید برای بسیاری از کسب‌وکارها می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

برای بهره‌گیری از این مشخصه، بعد از انتخاب ویدیو یا عکس موردنظر، در بخش کپشن و تگ‌ها، می‌توانید بخش جدیدی به نام Post to Other Accounts مشاهده کنید و فقط با فشردن یک دکمه برای هرکدام از اکانت‌ها، پست موردنظر خود را به‌صورت همزمان روانه‌ی چندین اکانت مختلف کنید.

متاسفانه، هنوز راجع به ارائه این مشخصه در اندروید خبری منتشر نشده و به همین خاطر باید منتظر بمانیم تا ببینیم اینستاگرام این قابلیت را چه زمانی برای کاربران نسخه اندروید این اپلیکیشین عرضه می‌کند.

منبع: دیجی کالا 

 

فالووریاب امکان خرید فالوور واقعی را برای شما فراهم کرده است. می توانید صفحه اصلی سایت را برای بررسی قیمت ها و تخفیف های به روز بررسی کنید. 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۶)

  • نادیا
    نادیا پاسخ

    اپلیکیشن شما رو نتونستم دانلود کنم چیکار باید بکنم شاید به گوشی من نمیخوره؟

  • نورزاد
    نورزاد پاسخ

    پیج اماده میخوام ، دارین شما؟

  • ناهید
    ناهید پاسخ

    یعنی فالوورهای شما 100% واقعیه؟

  • حوریه
    حوریه پاسخ

    میشه برای شروع یکم فالوور فیک بگیریم بعد از شما فالوور واقعی بگیریم؟؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      مشکلی نیست

  • صدرا
    صدرا پاسخ

    کامنت اتومات هم میفرستین شما رو پیجا؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      در حال حاضر ارسال کامنت به علت امنیت پیج ها قطع می باشد

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال