-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
  قابلیت جدید اینستاگرام برای  تماشای  گروهی ویدیوها

قابلیت جدید اینستاگرام برای تماشای گروهی ویدیوها

اینستاگرام احتمالا در حال توسعه قابلیتی شبیه Watch Party فیس‌بوک است که امکان تماشای گروهی ویدیو برای چند کاربر و تعامل درباره آن را فراهم می کند.

یکی از وظایف اصلی شبکه های اجتماعی نزدیک کردن افراد به هم علی رغم فاصله مکانی بین آن هاست؛ یا حداقل قرار بود اینطور باشد. یکی از روش های کارامد برای اینکار گرد آوردن کاربران حول علایق و محتواهای مشترک است و ظاهرا اینستاگرام قصد دارد از ویدیوها برای پیاده سازی این روش استفاده کند.

خیرا یکی از کاربران توییتر به نام Wong با تجزیه و تحلیل کدهای اینستاگرام مدعی شده توسعه دهندگان این اپ در حال توسعه قابلیتی به نام Co-Watching هستند که امکان مشاهده همزمان ویدیوها و تعامل درباره آن را برای چند کاربر فراهم می سازد. فیس‌بوک قبلا ویژگی مشابهی به نام Watch Party را در فیس‌بوک معرفی کرده بود که به مدیر گروه اجازه می داد یک یا چند ویدیو را انتخاب کرده و برای تماشا در گروه قرار دهد. سپس اعضای گروه به صورت گروهی قادر به تماشا و گفتگو درباره ویدیوها بودند.

در نسخه دسکتاپ Watch Party کامنت های کاربران در سمت راست صفحه و در نسخه موبایل زیر ویدیو نمایش داده می شد. با توجه به نحوه نمایش کامنت ها در لایو اینستاگرام احتمالا در Co-Watching هم شاهد رویکردی مشابه خواهیم بود.

به گفته Wong اینستاگرام در مورد ویدیوهایی که با این روش می توان در دایرکت مشاهده کرد بسیار مبهم عمل کرده است. وی بر این باور است که ایده تماشای گروهی ویدیو بیشتر برای ویدیوهای طولانی IGTV تدارک دیده شده که کمتر از حد انتظار مورد استقبال قرار گرفته اند.. Wong امید چندانی به امکان مشاهده گروهی استوری ها و پست های معمولی ندارد.

منبع: دیجیاتو

 

فالووریاب: آموزش اینستاگرام در کنار خرید فالوور واقعی

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال