-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
چند ترفند برای جذاب کردن استوری‌های اینستاگرام (قسمت اول)

چند ترفند برای جذاب کردن استوری‌های اینستاگرام (قسمت اول)

زمانی که ویژگی استوری در اینستاگرام وجود نداشت، شاید کمتر کسی تصورش را می‌کرد که روزی پست‌های تایملاین در این شبکه اجتماعی به حاشیه بروند. اما چه بخواهیم و چه نخواهیم، این روزها استوری‌های اینستاگرام نقش مهمی در این اپلیکیشن بازی می‌کنند و با قابلیت‌هایی که طی چند ماه اخیر به آن‌ها اضافه شده، روز به روز به محبوبیت آن‌ها اضافه می‌شود. ترفندهایی وجود دارند که برای تولید محتوا در استوری به شما کمک می کنند. کنار خرید فالوور می توانید از این ترفندها استفاده کنید. 

استوری گذاشتن، کاری است که همه توانایی انجامش را دارند. اما «چگونه استوری گذاشتن» و ارائه محتوای جذاب برای مخاطب، موضوعی است که بهانه نوشتن مقاله پیش رویتان شد. در ادامه ضمن معرفی قابلیت‌های خوب استوری و کاربردهای هر کدام، ترفندهایی را مطرح می‌کنیم که می‌توانند استوری‌های پروفایل شما را به کانون جذب مخاطب تبدیل کنند.

  1. استوری‌هایتان را به یک مجله تصویری تبدیل کنید

احتمالا برایتان پیش آمده که بخواهید ده‌ها استوری را پشت سر هم پست کنید و مطمئن باشید که همگی خوانده می‌شوند. برای این کار، ما قالب مجله تصویری را به شما توصیه می‌کنیم. بدین صورت که استوری‌هایتان فقط حاوی عکس نباشند؛ بلکه داستان جذابی را روایت کنند که مخاطبان تا انتها با آن همراه شوند.

این که چطور داستان سرایی کنید، به هنر خودتان بستگی دارد. سعی کنید بین هر عکس یا ویدیویی که می‌گذارید، متنی بنویسید که استوری قبلی را به استوری‌های بعدی متصل کند. در همین راه، از استیکرهای تعاملی مثل سؤال و نظرسنجی و اسلایدرها هم نهایت بهره را ببرید و بسته به حجم واکنش‌های دریافتی استوری‌های بعدی را کمتر یا بیشتر کنید.

  1. متن‌های رنگین کمانی بنویسید

این ترفند استوری را شاید خیلی‌ها ندانند. برای نوشتن متن‌های رنگارنگ، صفحه استوری را باز کرده و ابزار Text را برگزینید. بعد از نوشتن متن، انگشت‌تان را روی آن نگه داشته و گزینه Select All را بزنید که تمام متن انتخاب شود.

حالا در حالی که متن انتخاب شده، یکی از انگشتان‌تان را روی نوار رنگ‌های پایین صفحه قرار داده و نگه دارید تا اسلایدر طیف رنگی ظاهر شود. سپس در حالی که با یکی از انگشت‌هایتان متن را نگه داشته‌اید، با همان انگشت به سمت راست یا چپ حرکت کنید و همزمان با انگشت دیگر روی اسلایدر طیف رنگی هم همین کار را انجام بدهید. در این صورت می‌بینید که با پیشروی در متن، رنگ هر کلمه هم تغییر می‌کند! توجه داشته باشید که این کار به کمی تمرین نیاز دارد تا در آن حرفه‌ای شوید.

  1. به نوشته‌ها افکت سایه اضافه کنید

دوست دارید متن‌هایتان کمی برجسته‌تر باشند؟ با این ترفند استوری ساده به آن‌ها سایه اضافه کنید. برای این کار روی آیکن Aa در صفحه استوری اشاره کرده و متن‌تان را بنویسید. حالا همین کار را دوباره تکرار کنید، البته این بار با یک رنگ متفاوت.

حالا دو نوشته را طوری روی هم بگذارید که یکی از دیگری کمی فاصله گرفته باشد. حالا یک متن زیبای برجسته و سایه‌دار خواهید داشت!

  1. پس زمینه شفاف بسازید

بازی با کلمات دیگر بس است. حالا وقت آن رسیده که با عکس پس‌زمینه بازی کنید.

برای ساخت یک پس‌زمینه شفاف، اول از همه باید یک پس‌زمینه تک رنگ بسازید. برای این کار یک عکس تصادفی انتخاب کرده و روی پس‌زمینه بنشانید، سپس ابزار ماژیک (قلمی که نوک آن کمی شیب دارد) را از گوشه صفحه انتخاب کرده و رنگی برایش در نظر بگیرید. در مرحله بعدی، انگشت‌تان را به مدت 3 ثانیه روی نقطه‌ای از صفحه نگه دارید تا صفحه از رنگ انتخابی شما کاملا پر شود.

در این صورت می‌بینید که صفحه کاملا از رنگ پر نشده و اندکی شفافیت دارد و می‌توانید پشت آن را ببینید.

منبع: دیجیاتو

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۶)

  • مبینا
    مبینا پاسخ

    استوری من تا میزارم پاک میشه نمیمونه

    • فالووریاب
      فالووریاب

      پیجتان دچار محدودیت شده ، چند روزه رفع می شود

  • مهکامه
    مهکامه پاسخ

    استوری من سیاه نشون داده میشه مشکللش چیه

    • فالووریاب
      فالووریاب

      از وصل بودن اینترنت گوشی و خالی بودن حافظه موبایل اطمینان حاصل کنید

  • ماهان
    ماهان پاسخ

    سلام، بازدید استوری فعاله؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله بازدید استوری ربات فعال است

  • مهیا
    مهیا پاسخ

    کلوزفرند بزارم فالوورامو، بقیه مفهمن جز لیست کلوزفرند نیستن؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خیر متوجه نمی شوند

  • احسان
    احسان پاسخ

    استوری بزارم نوتیفیکیشن میره برای بقیه؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اگر خیلی وقت باشد استوری نگذاشته باشید نوتیفیکیشن برای فالوورها ارسال می شود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال