-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
چند ترفند برای جذاب کردن استوری‌های اینستاگرام (قسمت دوم)

چند ترفند برای جذاب کردن استوری‌های اینستاگرام (قسمت دوم)

استوری گذاشتن، کاری است که همه توانایی انجامش را دارند. اما «چگونه استوری گذاشتن» و ارائه محتوای جذاب برای مخاطب، موضوعی است که بهانه نوشتن مقاله پیش رویتان شد. در ادامه ضمن معرفی قابلیت‌های خوب استوری و کاربردهای هر کدام، ترفندهایی را مطرح می‌کنیم که می‌توانند استوری‌های پروفایل شما را به کانون جذب مخاطب تبدیل کنند. با قسمت دوم این آموزش با ما همراه باشید.

قسمت اول را در اینجا بخوانید

از ویژگی بومرنگ بهره ببرید

بومرنگ یکی از ویژگی‌های خوب استوری‌های اینستاگرام است که به شما امکان ساخت گیف‌های سه ثانیه‌ای را می‌دهد؛ تصاویر متحرکی که می‌توانند یک حلقه بی‌پایان باشند. سعی کنید در استفاده از این ویژگی‌ خلاقیت داشته باشید.

از هر دو حالت رو به جلو و معکوس بومرنگ (Reverse) برای خلق گیف‌های جذاب استفاده کنید. در اینترنت مثال‌های زیادی از بومرنگ‌ پیدا خواهید کرد. از آن‌ها ایده بگیرید و در کار خودتان استفاده کنید.

سلفی‌هایتان را به استیکر تبدیل کنید

این یک ترفند استوری قدیمی است که خیلی‌ها آن را فراموش کرده‌اند. اما در صورت استفاده درست و صحیح، می‌تواند استوری‌های جذابی برایتان بسازد. برای تبدیل یک عکس سلفی به استیکر خوشبختانه نیاز نیست زحمت زیادی بکشید.

برای این کار منوی کشویی استوری را به سمت بالا کشیده و روی آیکن دوربین اشاره کنید. حالا می‌توانید یک سلفی از خودتان بگیرید و به شکل آیکن دایره‌ای شکل، ضمیمه استوری‌هایتان کنید.

 

از استوری‌ها هایلایت بسازید

درست مثل عکس‌های تایملاین، بعضی استوری‌ها آنقدر جذاب می‌شوند که دلتان می‌خواهد آن‌ها را برای همیشه در پروفایل خود داشته باشید. برای این کار می‌توانید از ویژگی هایلایت اینستاگرام استفاده کنید.

آیکن هایلایت را می‌توانید در صفحه پروفایل و زیر قسمت bio مشاهده کنید. با اشاره روی این آیکن حالا صفحه‌ای از استوری‌های آرشیو شده‌تان ظاهر می‌شود که می‌توانید موارد دلخواه را به هایلایت خود اضافه کنید. جالب است بدانید که برای آیکن دایره‌ای شکل هر هایلایت هم می‌توانید لوگوی اختصاصی در نظر بگیرید.

منبع: دیجیاتو

 

فالووریاب: راه حل آسان برای خرید فالوور واقعی

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۲)

  • منصوره
    منصوره پاسخ

    سلام یک سوال داشتم فالوورهایی که میدین فعال هستن؟

  • سارا
    سارا پاسخ

    استوری های پیجم باز نمیشه

  • کامی
    کامی پاسخ

    جذب فالوور به چه صورته؟ فالوور خارجی من میخوام

    • فالووریاب
      فالووریاب

      فالووریاب برای شما فالوور واقعی فعال و هدفمند برای موضوع پیج شما از پیج هایی که شما تعیین می کنید جذب می کند. سیستم جذب فالوور هدفمند در فالووریاب بر اساس فالو کردن افراد از پیج های هدفی که شما تعیین می کنید و آنفالوی این افراد بعد از مدت زمان تنظیم شده در ربات است. بنابراین ابتدا فالووینگ پیج شما تا سقفی که تعیین می کنید افزایش پیدا خواهد کرد و بعد از مشاهده درخواست فالوی شما توسط افراد و فالوبک آنها جذب فالوور صورت می گیرد. با توجه به این نکته که این افراد توسط ربات آنفالو می شوند در کل تعداد فالووینگ پیج شما از حد تعیین شده در تنظیمات بیشتر افزایش پیدا نخواهد کرد

  • اعظم
    اعظم پاسخ

    من هرچقدر رو محتوای پیجم کار میکنم بازم نتیجه نمیگیرم فالوور نمیاد

    • فالووریاب
      فالووریاب

      مطالب مربوط به افزایش بازدهی محتوای پیج را مطالعه کنید

  • منیره
    منیره پاسخ

    من چندتا پیج زدم با گوشیم همشو اینستا میبنده

    • فالووریاب
      فالووریاب

      ای پی شما بلاک یا دچار حساسیت شده، پیج را با یک دستگاه دیگر بسازید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال