-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
 نظرسنجی‌های چهارگزینه‌ای به اینستاگرام اضافه شد

نظرسنجی‌های چهارگزینه‌ای به اینستاگرام اضافه شد

اگر به خاطر داشته باشید تقریبا دو سال پیش بود که قابلیت برگزاری نظرسنجی در استوری‌های اینستاگرام معرفی شد. تا امروز نظرسنجی‌ها به شکل دو گزینه‌ای برگزار می‌شدند، اما حالا نوبت آن رسیده که بتوانید از فالوئرهایتان سؤال‌های چهارگزینه‌ای هم بپرسید.

این امکان به لطف یک استیکر جدید به نام «Quiz Sticker» در استوری‌ها فراهم شده که کاربران می‌توانند با استفاده از آن سؤالات چهارگزینه‌ای خود را با فالوئرهایشان به اشتراک بگذارند. اینستاگرام ارائه رسمی این ویژگی را  در حساب کاربری توییتر خود اطلاع‌رسانی کرده است.

استیکر کوئیز وسیله خوبی است که بتوانید چیزی فراتر از یک نظرسنجی معمولی (با گزینه‌های بله و خیر) برگزار کنید و از این شیوه بازخوردهای بهتری از فالوئرهایتان بگیرید. طبیعتا صاحبان کسب و کار و گردانندگان صفحه‌های پرطرفدار مجازی از این ویژگی نهایت بهره را خواهند برد.

برای استفاده از این استیکر کافیست در منوی استوری‌ها، منوی کشویی را به سمت بالا کشیده و گزینه کوئیز را پیدا کنید. حالا با انتخاب کوئیز قادر به نوشتن پرسش خود و اضافه کردن چهار گزینه پاسخ برای برگزاری نظرسنجی خواهید بود.

اینستاگرام طی چند ماه گذشته برای پیش افتادن از اپلیکیشن رقیب خود یعنی اسنپ چت، به ارائه قابلیت‌های متنوعی در بخش استوری اقدام کرده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به امکان خرید از استوری، نمایش استوری‌ها به «دوستان نزدیک» و ویژگی پرسش و پاسخ زنده اشاره کرد که مورد آخر هنوز برای همه فعال نشده است.

 

با فعال شدن این گزینه ها و استفاده از آن ها، شرایط مناسبی برای تولید محتوای روزانه در استوری خواهید داشت. توصیه ما به افرادی که اقدام به خرید فالوور کرده اند این است که تولید محتوا را کاملا فنی و با استراتژی قبلی انجام بدهند تا نتیجه مناسب بگیرند. 

منبع: 9to5mac

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال