-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
حذف لایک اینستاگرام به طور آزمایشی آغاز شد

حذف لایک اینستاگرام به طور آزمایشی آغاز شد

مارک زاکربرگ و همکارانش در جریان کنفرانس F8 امسال که برای توسعه‌دهندگان برگزار شد، اعلام کردند که اینستاگرام از آخر همین هفته تست حذف گزینه لایک را آغاز خواهد کرد. اول از همه نیز کاربران کانادایی شاهد حذف لایک از تایم‌لاین خود خواهند بود.

با این تغییر دیگر نمی‌توانید تعداد لایک پست‌های تایم‌لاین و پست‌های پروفایل‌ها را مشاهده نمایید. اینستاگرام هدف از اعمال این تغییر را «متمرکز کردن کاربران روی عکس‌ها و ویدیوهای به اشتراک‌گذاری شده» و نه روی «تعداد لایک‌های هر پست» اعلام کرده و می‌خواهد امکانی فراهم کند که فقط صاحب اکانت و نه فالوور او قادر به دیدن تعداد لایک‌های پست‌هایش باشد.

تا هفته گذشته اینستاگرام تست این ویژگی را عملا تکذیب می‌کرد. وقتی جین وانگ اسکرین‌شات‌هایی از حذف لایک اینستاگرام را در صفحه توییتر خود منتشر کرد، یکی از مقامات اپلیکیشن در واکنش به این موضوع اعلام کرد که «مشغول تست این ویژگی نیستند» اما همیشه به دنبال راه‌هایی می‌گردند که بتوانند فشار را از محیط اینستاگرام بردارند.

حالا که تست ویژگی حذف لایک به طور رسمی تأیید شده، مشخص نیست که آیا اینستاگرام آن را در به‌روزرسانی‌های بعدی اپلیکیشن عملی خواهد کرد یا خیر. نکته مسلم اینجاست که لایک همواره عامل مشوقی برای فعالیت کاربران در این شبکه اجتماعی بوده، اما گاهی پست‌های نامناسب و ناخوشایندی را هم در محیط این شبکه اجتماعی برجسته کرده است.

با این تغییر اینستاگرام امیدوار است که بتواند فرهنگ استفاده از شبکه‌های اجتماعی را برای همیشه تغییر دهد. نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید حذف گزینه لایک می‌تواند روی بهبود ساختار محتوایی و فرهنگی اینستاگرام مؤثر باشد؟

منبع: دیجیاتو

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال