-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
فاش شدن اطلاعات میلیون‌ها اینفلوئنسر اینستاگرام

فاش شدن اطلاعات میلیون‌ها اینفلوئنسر اینستاگرام

به گزارش وبسایت تک کرانچ پایگاه داده فاش شده با 49 میلیون رکورد، روی سرویس وب آمازون قرار داشته و بدون پسورد نگهداری می شده. هر رکورد شامل داده های عمومی متنوعی بوده و برخی از آنها حتی شامل موقعیت مکانی حساب ها نیز می شده است. علاوه بر این اشاره شده که هر رکورد حاوی اطلاعات تخمینی از ارزش هر حساب کاربری بر اساس مواردی از جمله تعداد فالوئرها، اطلاعات تماس خصوصی، تصاویر پروفایل و میزان تأثیر گذاری محتوا بوده است. یک محقق امنیتی به نام «آنوراگ سِن» اولین بار این پایگاه داده را یافته و تک کرانچ هم ردپای این اطلاعات را در شرکت بازاریابی شبکه های اجتماعی «Chtrbox» مستقر در بمبئی هندوستان پیدا کرده است. این شرکت با استفاده از شاخص های خاص خود به شرکت ها کمک می کرده که میزان مبلغ پرداختی به افراد مشهور برای تبلیغات را تخمین بزنند. با این حال زمانی که تک کرانچ با شرکت تماس گرفت، اطلاعات حذف شده بود و Chtrbox هم از پاسخ در مورد این مسئله خودداری کرد.

از سوی دیگر وبسایت انگجت برای اطمینان از موضوع با اینستاگرام تماس گرفته و چنین پاسخی از سوی سخنگوی این شبکه اجتماعی دریافت کرده: «ما از شرکت Chtrbox تحقیق کردیم تا دریابیم که داده ها از کجا به دست آمده اند و چگونه به طور عمومی منتشر شده اند». به گفته فیسبوک که اکنون مالک اینستاگرام است، نحوه به دست آمدن این داده ها یا چگونگی استفاده احتمالی از آنها مشخص نیست. پیش از این هم گفته شده بود که هکرها تلاش کرده اند داده های افراد مشهور در اینستاگرام را به فروش برسانند. علاوه بر این در خبرها خوانده بودید که پسوردهای اینستاگرام در فایل متنی ساده و بدون رمزنگاری نگه داشته می شوند. در موردی دیگر تعدادی از پسوردهای کاربران به دلیل یک مشکل امنیتی این شبکه اجتماعی فاش شده بود. تک کرانچ اشاره ای به نام افراد یا برندهایی که اطلاعاتشان فاش شده، کرده است.

منبع: دیجیاتو

 

فالووریاب: منبع ویژه برای خرید فالوور

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال