-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
اینستاگرام امکان همخوانی با آهنگ را در استوری فراهم می‌کند!

اینستاگرام امکان همخوانی با آهنگ را در استوری فراهم می‌کند!

در سال های نه چندان دور مهم ترین خبری که از قابلیت های جدید اینستاگرام منتشر می شد، اضافه شدن یک فیلتر جدید بود؛ اما حالا با رشد قابل توجه امکانات این اپلیکیشن، کاربران می توانند متن آهنگ را در استوری های خود نمایش دهند تا دوستانشان هم بتوانند با آنها همخوانی کنند.

ویژگی جدید که امروز در دسترس برخی کاربران قرار گرفته، به صورت خودکار متن موزیک را پیدا می کند و دیگر نیاز نیست که کاربر کل متن را به صورت دستی تایپ نماید. برای استفاده از قابلیت مورد بحث، کاربر باید یک استیکر Music به استوری خود اضافه کند و آهنگ مورد نظر را جست و جو نماید. در صورتی که متن آهنگ (لیریک) نیز به صورت آنلاین وجود داشته باشد، کاربر می تواند از فونت ها و طراحی های مختلف برای کلمات متن استفاده کند. کاربر همچنین می تواند تنها بخشی از موسیقی را به انتخاب پخش کند. پس از باز شدن استوری توسط یکی از دنبال کنندگان، متن آهنگ به صورت خودکار نمایش داده می شود که در صورت لمس آن، موسیقی ادامه پیدا کرده و مخاطب می تواند اطلاعات بیشتری درباره صاحب اثر کسب کند. لازم به ذکر است که پیش از معرفی قابلیت جدید، کاربران اینستاگرام در صورت تمایل به اضافه کردن لیریک، باید متن را به صورت دستی وارد می کردند.

امکان اضافه کردن متن آهنگ همین حالا در اختیار تمام کاربرانی که استیکر Music برایشان فعال است، قرار دارد. کافی است این استیکر را به استوری خود اضافه کنید و با جست و جوی آهنگ مورد نظر، لیریک آن را هم در استوری نمایش دهید. البته اگر متن آهنگ در دسترس نباشد، اینستاگرام با یک نوتیفیکیشن موضوع را به اطلاع کاربر می رساند. گفتنی است بخش استوری های اینستاگرام در سال 2016 (با الگوبرداری از اسنپ چت) ارائه شد و این شبکه اجتماعی در سال 2018 میلادی به صورت میانگین، ماهانه یک میلیارد کاربر فعال داشته است. اینستاگرام که در سال 2012 با مبلغ 1 میلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شده بود، با تکیه بر حساب بانکی صاحب جدید، همواره ویژگی های بیشتری را به سرویس خود اضافه کرده است. استفاده از این ویژگی در استوری باعث جذب مخاطب می شود. همچنین خرید فالوور اینستاگرام راه مناسبی برای دستیابی به جامعه بیشتری از مخاطبین است. 

 

منبع: دیجیاتو

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال