-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
جاذبه‌های پرطرفدار در اینستاگرام (قسمت اول)

جاذبه‌های پرطرفدار در اینستاگرام (قسمت اول)

قطعا پیشرفت تکنولوژی در کنار تمام مزایایی که دارد، بدون ایراد و ضرر نیست. اما با فرهنگ‌سازی و کمی دقت در مدیریت زمان و نوع زندگی، می‌توان تاثیرات منفی این پدیده‌ی شگفت‌انگیز بشر را تا حد قابل قبولی کاهش داد. اینستاگرام خود دنیایی است در دل دنیایی عظیم‌تر که همگان آن را به دنیای مجازی می‌شناسیم. در هر ثانیه ۷۴۸ عکس در اینستاگرام ارسال می‌شود. عکس هایی که به افزایش فالوور کمک شایانی می کنند.

شبکه‌ی اجتماعی که روش و سبک بسیاری از مسافرت‌های مردم سراسر جهان را تغییر داده است. چه مسافران از این شبکه برای تحقیق و بررسی مقاصدشان پیش از سفر استفاده کنند، چه حتی کوچک‌ترین زمان‌ها و ثانیه‌هایی که در سفر به سر می‌برند را با اینستاگرام سروکله زده و تصاویری از خود و مکانی که در آن هستند را به اشتراک بگذارند، باعث شده است که این شبکه‌ی بزرگ اجتماعی به یکی از قدرتمندترین ابزار در زرادخانه‌ی مسافرت مدرن تبدیل شود.

البته تمامی مقاصد گردشگری در دنیای اینستاگرام به طور یکسان توسط مردم یا کاربران به اشتراک گذاشته نمی‌شود. مثلا افرادی که به «دیزنی» (Disney)، سفر می‌کنند، در شبکه‌ی اجتماعی غوغا و طوفانی دیوانه‌کننده به پا می‌کنند. طبق اطلاعات و آماری که از آپارتمان‌های «سیتی بیس» (Citybase)، بدست آمده است، ۴ جاذبه‌ از بین ۲۰ جاذبه‌ی به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام، از دیزنی است.‌ این به گونه‌ای است که در مجموع بیش از ۲۲ میلیون بار عکس‌های این ۴ جاذبه‌ی دیزینی، در شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

واتیکان سیتی در رم؛ ایتالیا

واتیکان سیتی (Vatican City)، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در سراسر جهان است. کشوری با تاریخ و سرگذشتی اعجاب‌انگیز که جمعیت زیادی از مسافران و گردشگران آن را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب می‌کنند. کوچک‌ترین کشور جهان که خود درون پایتخت کشوری دیگر جای گرفته است از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و بی‌نظیر این سرزمین است.

واتیکان در رم، پایتخت ایتالیا قرار دارد و به نام «سریر مقدس» نیز شناخته می‌شود. واتیکان سیتی مملو از بناهای تاریخی ارزشمند است و تنها کشوری است در جهان که به طور کامل در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. «کلیسای سن پیترو»، «میدان سن پیترو»، «اتاق‌های رافائل»، «کلیسای سیستین»، «کالری عکس Pinacoteca»، «موزه‌های واتیکان»، «کلیسای کوچک نیکولینا»، «موزه ملی اتروسکان» و «موزه‌ مصری» از جمله مشهورترین جاذبه‌های تاریخی این کشور کوچک محسوب می‌شود.

تاور بریج در لندن؛ انگلستان

«تاور بریج» (Tower Bridge)، نماد شهر لندن، یکی از جاذبه‌های گردشگری در بریتانیا است که روی «رودخانه‌ تایمز» (Thames)، ساخته شده است. شباهت این پل به برج لندن، سبب نامگذاری آن به تاور بریج شده است. جالب است بدانید که ساختار این برج محبوب و زیبا، ترکیبی از پل معلق و پل متحرک است و سبک گوتیک در ساخت برج‌های آن به کار رفته است. همچنین می‌توان هنگام ایستادن یا عبور از پل، شهر لندن را مشاهده کرد. این برج در ۳۰ ژوئن سال ۱۹۸۴ میلادی به دست «شاهزاده‌ی ولز»، افتتاح شد و امروز یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در لندن محسوب می‌شود.

منبع: کجارو

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال