-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
جاذبه‌های پرطرفدار در اینستاگرام (قسمت دوم)

جاذبه‌های پرطرفدار در اینستاگرام (قسمت دوم)

اینستاگرام محلی برای به اشتراک گذاشتن علاقه مندی ها می باشد و یکی از موضوعات داغ در این شبکه اجتماعی محبوب مکان های توریستی می باشد! با قسمت دوم مکان های پر طرفدار با ما باشید. برای خرید فالوور نیز به صفحه اصلی سایت ما مراجعه نمایید. 

دیزنی لند پاریس؛ فرانسه

«دیزنی‌لند» (Disneyland)، یکی از محبوب‌ترین تفریحگاه و شهربازی‌هایی است که نه تنها کودکان، بلکه بزرگسالان را نیز مجذوب و شیفته‌ی خود کرده است. این مجموعه‌ی دیدنی و هیجان‌انگیز برای نخستین بار در آمریکا و در سال ۱۹۵۵ بازگشایی شد و بازدیدکنندگان بسیاری تا به امروز از آن دیدن کرده‌اند. نمونه‌های دیگری از این پارک‌ بازی در نقاط مختلفی از جهان همچون پاریس در فرانسه نیز ساخته شده است. دیزنی‌لند پاریس را می‌توان از کهن‌ترین دیزنی‌لند‌هایی نامید که دقیقا کپی شده از دیزنی‌لند آمریکا ساخته شده است. شهر «مارن» در حومه‌ی شرقی پاریس، میزبان این پارک تفریحی مشهور است که زمین گلف، مدرسه‌ی فوتبال کودکان، هفت هتل، زمین تنیس، استدیو، استخر، رستوران و فروشگاه‌های مخصوص فروش محصولات والت دیزنی از جمله بخش‌هایی است که در این مرکز تفریحی وجود دارد.

کلیسای نتردام در پاریس؛ فرانسه

«کلیسای نتردام» (Notre Dame de)، یکی از زیباترین آثار تاریخی در کشور فرانسه است که در شهر پاریس قرار دارد. معماری و طراحی این عمارت تاریخی شاهکار معماری فرانسه محسوب شده و در همان نگاه نخست، توجه گردشگران را به خود جلب می‌سازد. سالانه بیش از ۱۳ میلیون نفر از این کلیسا که در «جزیره‌ سیته» و در میانه‌ی «رودخانه سن» مرکز پاریس واقع شده است، بازدید می‌کنند.

هاید پارک در لندن؛ انگلستان

«هاید پارک» (Hyde Park)، یکی از بزرگ‌ترین فضاهای باز در لندن پایتخت انگلستان است که از مکان‌های گردشگری این شهر به شمار می‌رود. در این پارک، مکان‌های مختلفی از جمله «دریاچه‌ سرپنتین» (Serpentine) «اسپیکر کرنر» (Speakers' Corner) «خانه اپسلی» (Apsley) و یک موزه وجود دارد. دریاچه سرئنتین در قرن ۱۸ میلادی احداث شده و از آن به عنوان مکانی برای شنا و قایقرانی استفاده می‌شود. سخنرانی نیز در اسپیکر کرنر که به گوشه سخنرانان نیز شهرت دارد انجام می‌شود که معمولا انجمن‌های سنتی جهت گفت‌و‌گوی آزاد در این بخش از پارک تشکیل می‌شود. خانه اپسلی نیز در گذشته محل سکونت اولین دوک «ولینگتون» (Wellington)، بوده است که وی پس از پیروزی خود در واترلو آن را خریداری کرده است. در موزه نیز می‌توان مجموعه باشکوه و ارزنده ولینگتون از نقاشی‌های مختلف را ارائه می‌دهد. همچنین هدایایی که از سوی پادشاهان و امپراتوران اروپایی به ولینگتون پیشکش شده است نیز برای نمایش قرار داده شده است.

برج خلیفه در دبی؛ امارات متحده عربی

«برج خلیفه دبی» (Burj Khalifa)، با ارتفاعی برابر با ۸۲۸ متر عنوان بلندترین ساختمان در جهان را تا به امروز به خود اختصاص داده است. این برج در دبی و در امارات متحده عربی ساخته شده و رکورد بیشترین تعداد طبقات را نیز کسب کرده است. طراحان و سازندگان این سازه زیبا آن را با الهام از معماری اسلامی و شبیه به گلی به نام «هیمنو کالیز» ( Hymenocallis)، ساخته‌اند. هتل، دفاتر اداری، واحدهای مسکونی، بلندترین مسجد جهان و سکوی بازدید بخش‌هایی از این آسمان خراش است. «برج دبی»، نام نخستین این بنای باشکوه بوده است که در روز افتتاح آن به افتخار حاکم امارات به نام «برج خلیفه» تغییر یافت.

قسمت اول را از اینجا بخوانید!

منبع: کجارو

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال